REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Megapanel wrzesień 2010 - wyniki TOP 20

REKLAMA

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce za miesiąc wrzesień 2010 r. – czyli TOP 20 polskich serwisów.

Z najnowszych danych badania Megapanel PBI/Gemius wrzesień 2010 wynika, że nadal najpopularniejszym serwisem w Polsce pozostaje Google. Na drugim miejscu wciąż plasuje się Grupa Onet.pl, a tuż za nią Grupa nasza-klasa.pl. W zestawieniu cały czas utrzymuje się Grupa Infor i to z większą liczbą użytkowników w porównaniu z miesiącem poprzednim.

 

 

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Zasięg Audyt site-centric
1. Grupa Google 16 477 633 92,42%
2. Grupa Onet.pl 13 149 849 73,76% tak
3. Grupa nasza-klasa.pl 12 057 100 67,63%
4. Grupa Wirtualna Polska 11 901 100 66,75% tak
5. Grupa Allegro.pl 11 439 092 64,16% tak
6. Grupa Gazeta.pl 11 311 416 63,44% tak
7. Grupa Interia.pl 11 086 564 62,18% tak
8. youtube.com 10 746 946 60,28%
9. Grupa O2.pl 10 050 791 56,37% tak
10. Grupa Wikipedia   8 789 745 49,30%
11. facebook.com   8 074 148 45,29%
12. Grupa Mozilla   6 682 340 37,48%
13. Grupa GG Network   6 123 090 34,34% tak
14. Grupa Microsoft   4 842 564 27,16%
15. Grupa Polskapresse   4 737 295 26,57% tak
16. Grupa Axel Springer   4 716 121 26,45% tak
17. Grupa Infor   4 402 004 24,69% tak
18. Grupa Money.pl   4 159 075 23,33% tak
19. Grupa Orange   4 112 191 23,06%
20. adobe.com   4 041 827 22,67%

W zestawieniu domen według zasięgumiesięcznego we wrześniu również dominuje google.pl. Na drugie miejsce wskoczyła onet.pl wyprzedzając nk.pl. Powrót na miejsce 12 zanotowała z kolei domena mozilla.com, która w sierpniu spadła na miejsce 19.

Drukuj tabelę

Ranking domen według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Zasięg Audyt site-centric
1. google.pl 15 867 950 89,00%
2. onet.pl 12 109 709 67,92% tak
3. nk.pl 12 042 536 67,54%
4. google.com 11 195 382 62,79%
5. allegro.pl 10 828 891 60,74% tak
6. wp.pl 10 771 195 60,41% tak
7. youtube.com 10 746 946 60,28%
8. wikipedia.org   8 694 589 48,77%
9. interia.pl   8 245 008 46,24% tak
10. facebook.com   8 074 148 45,29%
11. gazeta.pl   7 701 753 43,20%
12. mozilla.com   6 537 795 36,67%
13. zumi.pl   4 768 455 26,75% tak
14. wrzuta.pl   4 696 071 26,34% tak
15. o2.pl   4 570 036 25,63% tak
16. ceneo.pl   4 283 515 24,03% tak
17. otomoto.pl   4 125 449 23,14% tak
18. orange.pl   4 089 196 22,94%
19. blogspot.com   4 048 049 22,70%
20. adobe.com   4 041 827 22,67%

Według miesięcznej liczby odsłon we wrześniubez większych zmian. Nadal prym wiedzie Grupa Allegro.pl. Dozestawienia na 9 miejsce wskoczyła Grupa GG Network.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznej liczby odsłon

Lp. Nazwa Liczba odsłon Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Allegro.pl 4 901 240 340 11 439 092 tak
2. Grupa Onet.pl 2 816 103 713 13 149 849 tak
3. Grupa Wirtualna Polska 2 321 711 237 11 901 100 tak
4. Grupa Interia.pl 1 142 841 313 11 086 564 tak
5. Grupa O2.pl 1 069 266 166 10 050 791 tak
6. Grupa Gazeta.pl 1 017 291 180 11 311 416 tak
7. Grupa Spolecznosci.pl    878 730 481   3 359 065 tak*
8. Grupa Spilgames    201 823 290   2 566 260 tak*
9. Grupa GG Network    161 993 818   6 123 090 tak
10. poszkole.pl    154 278 292   1 665 855 tak

* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.

Nadal najwięcej czasu polscy użytkownicyspędzają na dużych portalach. Najdłużej przyciągały nas we wrześniu,podobnie jak w miesiącach poprzednich, serwisy onet.pl. i wp.pl.

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznego czasu

Lp. Nazwa Czas [godz.] Średni czas na użytkownika [godz:min:s] Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Onet.pl 74 780 165 05:41:12 13 149 849 tak
2. Grupa Wirtualna Polska 65 103 378 05:28:13 11 901 100 tak
3. Grupa Allegro.pl 51 113 731 04:28:06 11 439 092 tak
4. Grupa Interia.pl 35 879 164 03:14:11 11 086 564 tak
5. Grupa O2.pl 28 159 795 02:48:06 10 050 791 tak
6. Grupa Gazeta.pl 22 271 583 01:58:08 11 311 416 tak
7. Grupa GG Network   9 080 807 01:28:59   6 123 090 tak
8. Grupa Spolecznosci.pl   8 700 399 02:35:24   3 359 065 tak*
9. Grupa Spilgames   4 824 363 01:52:48   2 566 260 tak*
10. Grupa Eska   4 759 816 03:43:10   1 279 745 tak
11. wyspagier.pl   2 803 314 01:53:40   1 479 688 tak
12. Grupa TVN   2 289 565 00:53:40   2 559 894 tak
13. joemonster.org   1 803 549 01:27:54   1 231 198 tak
14. grono.net   1 776 456 00:53:18   2 000 049 tak
15. poszkole.pl   1 651 988 00:59:30   1 665 855 tak
16. Grupa Polskapresse   1 547 496 00:19:36   4 737 295 tak
17. Grupa Eurozet   1 334 985 01:59:26      670 627 tak
18. Grupa Media Regionalne   1 326 565 00:22:47   3 494 523 tak
19. filmweb.pl   1 321 939 00:27:42   2 863 942 tak
20. nokaut.pl   1 317 104 00:29:23   2 689 234 tak

* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.

We wrześniu wśród witryn objętych audytemsite-centric największą popularnością wciąż cieszyły się stronyOnet.pl. Na 10 pozycji nadal utrzymuje się Grupa Infor.

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według zasięgu

Lp. Nazwa Zasięg Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Onet.pl 73,76% 13 149 849 tak
2. Grupa Wirtualna Polska 66,75% 11 901 100 tak
3. Grupa Allegro.pl 64,16% 11 439 092 tak
4. Grupa Gazeta.pl 63,44% 11 311 416 tak
5. Grupa Interia.pl 62,18% 11 086 564 tak
6. Grupa O2.pl 56,37% 10 050 791 tak
7. Grupa GG Network 34,34%   6 123 090 tak
8. Grupa Polskapresse 26,57%   4 737 295 tak
9. Grupa Axel Springer 26,45%   4 716 121 tak
10. Grupa Infor 24,69%   4 402 004 tak
11. Grupa Money.pl 23,33%   4 159 075 tak
12. dobreprogramy.pl 21,16%   3 772 240 tak
13. Grupa Media Regionalne 19,60%   3 494 523 tak
14. Grupa Murator 19,49%   3 474 163 tak
15. Grupa Spolecznosci.pl 18,84%   3 359 065 tak*
16. Grupa Pkt.pl 17,10%   3 048 207 tak
17. Grupa Edipresse.pl 16,43%   2 928 456 tak
18. zapytaj.com.pl 16,39%   2 922 981 tak
19. filmweb.pl 16,06%   2 863 942 tak
20. Grupa G+J Polska 15,23%   2 714 858 tak

* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.

Wśród komunikatorów nieprzerwanie lideremjest Gadu-Gadu, który jednak w porównaniu do sierpnia notuje niewielki spadek zasięgu. We wrześniowym rankingu aplikacji spory skok, bo z 13 na 8 miejscezanotował Komunikator Google Earth. Do zestawienia powrócił ponadto Czytnik RSS Paseczek.

Drukuj tabelę

Ranking aplikacji według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Zasięg Aktywne programy Audyt site-centric
1. Komunikator Gadu-Gadu 37,12% 6 617 628 tak
2. Windows Media Player 24,50% 4 367 523
3. Komunikator Skype 24,43% 4 355 312
4. Winamp 15,93% 2 840 885
5. Ipla 13,20% 2 353 021
6. OpenFM 6,39% 1 139 789
7. RealPlayer 4,22%    751 985
8. Komunikator Google Earth 3,71%    661 441
9. Aplikacja Google Desktop 2,78%    496 332
10. Windows Live Messenger 2,72%    485 230
11. Komunikator Tlen.pl 2,64%    470 607 tak
12. VLC media player 2,16%    385 808
13. QuickTime 1,31%    233 166
14. iTunes 1,30%    230 998
15. BestPlayer 1,14%    203 012
16. Komunikator AQQ 1,04%    184 745 tak
17. AIMP 0,65%    116 574
18. GOM Player 0,53%      94 828
19. Czytnik RSS Paseczek 0,44%      77 654
20. KMplayer 0,43%      76 283

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Wrzesień 2010

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
QR Code
Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ulga podatkowa B+R umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych (m.in. wynagrodzeń) od podstawy opodatkowania. Dlaczego więc tak mało firm z niej korzysta?

Ulga podatkowa B+R daje możliwość odliczenia nawet 200 proc. kosztów osobowych (czyli m.in. wynagrodzeń) od podstawy opodatkowania. Z badań wynika, że aż 89 proc. polskich przedsiębiorstw zna ten instrument. Pomimo to tylko 23 proc. firm, które rozwijają swoje produkty i procesy, korzysta z ulgi B+R.

Wigilia dniem wolnym od pracy? Poprawki do nowelizacji odrzucone

W tym roku Wigilia nie będzie dniem wolnym od pracy. Komisje senackie poparły ustawę ustanawiającą Wigilię dniem wolnym od 2025 r., ale odrzuciły poprawki do nowelizacji zmierzające do wprowadzenia 24 grudnia jako dnia wolnego już od 2024 r.

W Sejmie: nauczyciele chcą limitu 8 godzin pracy dziennie. I kontroli przez kuratorów

Nauczyciele chcą limitu 8 godzin pracy dziennie, aby nie była możliwa sytuacja, że po zsumowaniu "okienek" i godzin pracy w klasach musieli przebywać w szkole dłużej niż 8 h dziennie. I kontroli przez kuratorów tego limitu (z wyjątkiem incydentalnych sytuacji jak rady, zebrania, wycieczki). Kontrolowani mieliby być dyrektorzy szkół.

Do końca grudnia 2024 r. niektórzy pracownicy muszą wykorzystać te 2 dni urlopu. Jeśli nie pracodawcy grozi wysoka grzywna [nawet 30 tyś zł]

Zgodnie z przepisami Kodeksu pracy pracownikowi, który wychowuje przynajmniej jedno dziecko w wieku do 14 lat przysługuje w ciągu roku kalendarzowego zwolnienie od pracy w wymiarze 16 godzin albo 2 dni. Ta grupa pracowników musi wykorzystać urlop do końca grudnia 2024 r. Pracodawca musi udzielić pracownikom 2 dni wolnego. Jeśli tego nie zrobi, grozi mu grzywna do 30 000 zł.

REKLAMA

1000 zł premii lub świadczenia dla pracownika na Boże Narodzenie 2024 r. zwolnione z podatku

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Niektórzy pracodawcy szykują dla pracowników z tej okazji premie, paczki świąteczne z upominkami. Część zakładów pracy szykuje paczki dla dzieci zatrudnionych. Czy pracodawca płaci od tych prezentów podatek?

Plaże, place zabaw, parki rozrywki, tarasy w restauracjach bez dymu tytoniowego i aerozoli z e-papierosów. Jest decyzja UE

W dniu 3 grudnia 2024 r. ministrowie zdrowia państw członkowskich Unii Europejskiej zmienili zalecenia w sprawie miejsc wolnych od dymu. Unijne rekomendacje obejmą w szczególności miejsca miejsca rekreacji na świeżym powietrzu, zwłaszcza tam, gdzie często mogą przebywać dzieci, młodzież i osoby narażone. Rekomendacje mają zastosowanie do e-papierosów i podgrzewanych wyrobów tytoniowych i stanowią zachętę dla państw członkowskich UE do rozszerzenia zakresu istniejącej ochrony przed biernym paleniem. Jak ustaliła PAP, Polska głosowała za zmianą.

Będzie więcej ukraińskich dzieci w polskich szkołach. Rząd chce wyrównania szans edukacyjnych młodzieży z Ukrainy

Trwają prace nad rozporządzeniem Rady Ministrów regulującym wsparcie dla dzieci i młodzieży z Ukrainy. Projekt zakłada m.in. dofinansowanie zatrudnienia asystentów międzykulturowych oraz doskonalenie kadr systemu oświaty.

Opłata reklamowa 2025 r.: część stała 3,72 zł, część zmienna 0,34 zł

Opłata reklamowa 2025 r.: część stała 3,72 zł, część zmienna 0,34 zł. W jakich przypadkach nie pobiera się opłaty reklamowej? Kto musi opłacić opłatę reklamową? Co w przypadku, gdy budynek ma więcej niż jednego właściciela?

REKLAMA

2025: Kiedy pracownik dostanie płatny dzień wolny za święto w sobotę

Każde święto występujące w okresie rozliczeniowym i przypadające w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. Czy oznacza to, że za święto przypadające w sobotę należy udzielić innego dnia wolnego od pracy? Czy w 2025 r. będą święta w sobotę?

Sądy po Trybunale o przeliczeniu i wyrównaniu emerytur przez ZUS. Pełne, czy tylko za trzy lata? [Wyrok TK z 4 czerwca 2024 r. ]

W artykule analiza wyrok Sądu Okręgowego w Szczecinie VI Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych z dnia 3 lipca 2024 r. sygn. akt VI U 528/24 oraz wyrok Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej z dnia 15 października 2024 r. sygn. akt VI U 1016/24 w zakresie przyznanego emerytowi wyrównania. Autor dr Andrzej Hańderek radca prawny.

REKLAMA