REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Megapanel sierpień 2010 - wyniki TOP 20

REKLAMA

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce za miesiąc sierpień 2010 r. – czyli TOP 20 polskich serwisów.

Z najnowszych danych badania Megapanel PBI/Gemius sierpień 2010 wynika, że nadal najpopularniejszym serwisem w Polsce pozostaje Google. Na drugim miejscu wciąż plasuje się Grupa Onet.pl, a tuż za nią Grupa nasza-klasa.pl. W zestawieniu cały czas utrzymuje się Grupa Infor i to z większą liczbą użytkowników w porównaniu z miesiącem poprzednim.

 

 

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Zasięg Audyt site-centric
1. Grupa Google 16 461 323 92,22%
2. Grupa Onet.pl 12 990 162 72,77% tak
3. Grupa nasza-klasa.pl 12 192 806 68,30%
4. Grupa Wirtualna Polska 11 724 100 65,68% tak
5. Grupa Allegro.pl 11 564 376 64,78% tak
6. Grupa Interia.pl 11 051 406 61,91% tak
7. youtube.com 11 034 048 61,81%
8. Grupa Gazeta.pl 10 943 822 61,31% tak
9. Grupa O2.pl 10 156 039 56,89% tak
10. facebook.com 7 999 354 44,81%
11. Grupa Wikipedia 7 772 121 43,54%
12. Grupa GG Network 5 699 285 31,93% tak
13. Grupa Polskapresse 4 785 046 26,81% tak
14. Grupa Microsoft 4 783 733 26,80%
15. Grupa Axel Springer 4 704 128 26,35% tak
16. Grupa Mozilla 4 308 760 24,14%
17. Grupa Orange 4 305 421 24,12%
18. Grupa Pf.pl 4 162 050 23,32%
19. Grupa Infor 4 090 163 22,91% tak
20. Grupa Money.pl 4 087 042 22,90% tak

W zestawieniu domen według zasięgumiesięcznego w sierpniu również dominuje google.pl. Drugie miejsce, z nieco większą liczbą użytkowników w porównaniu z miesiącem lipcem, utrzymuje nk.pl. Duży spadek, bo z 12 na 19miejsce zanotowała z kolei domena mozilla.com.

Drukuj tabelę

Ranking domen według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Zasięg Audyt site-centric
1. google.pl 15 864 114 88,87%
2. nk.pl 12 186 344 68,27%
3. onet.pl 12 034 216 67,42% tak
4. google.com 11 323 571 63,43%
5. youtube.com 11 034 048 61,81%
6. allegro.pl 10 939 860 61,29% tak
7. wp.pl 10 629 411 59,55% tak
8. interia.pl 8 145 855 45,63% tak
9. facebook.com 7 999 354 44,81%
10. wikipedia.org 7 625 503 42,72%
11. gazeta.pl 7 403 437 41,47% tak
12. wrzuta.pl 5 042 646 28,25% tak
13. zumi.pl 4 887 494 27,38% tak
14. o2.pl 4 541 397 25,44% tak
15. otomoto.pl 4 288 412 24,02% tak
16. blogspot.com 4 283 460 24,00%
17. orange.pl 4 237 726 23,74%
18. ceneo.pl 4 111 603 23,03% tak
19. mozilla.com 4 107 767 23,01%
20. pf.pl 3 991 269 22,36%

Według miesięcznej liczby odsłon w sierpniubez większych zmian. Nadal prym wiedzie Grupa Allegro.pl. Dozestawienia na 7 miejsce wskoczyła Grupa Splecznosci.pl.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznej liczby odsłon

Lp. Nazwa Liczba odsłon Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Allegro.pl 4 399 129 821 11 564 376 tak
2. Grupa Onet.pl 2 829 577 223 12 990 162 tak
3. Grupa Wirtualna Polska 2 292 124 354 11 724 100 tak
4. Grupa Interia.pl 1 158 513 122 11 051 406 tak
5. Grupa O2.pl 1 085 285 150 10 156 039 tak
6. Grupa Gazeta.pl 1 038 260 804 10 943 822 tak
7. Grupa Spolecznosci.pl 988 642 827 3 413 306 tak*
8. Grupa Spilgames 224 281 857 2 727 195 tak*
9. poszkole.pl 208 810 644 1 604 431 tak
10. filmweb.pl 155 813 859 3 084 406 tak

* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.

Nadal najwięcej czasu polscy użytkownicyspędzają na dużych portalach. Najdłużej przyciągały nas w sierpniu,podobnie jak w miesiącach poprzednich, serwisy onet.pl. i wp.pl.

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznego czasu

Lp. Nazwa Czas [godz.] Średni czas na użytkownika [godz:min:s] Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Onet.pl 68 903 727 05:18:15 12 990 162 tak
2. Grupa Wirtualna Polska 61 026 275 05:12:19 11 724 100 tak
3. Grupa Allegro.pl 46 675 240 04:02:10 11 564 376 tak
4. Grupa Interia.pl 33 726 350 03:03:06 11 051 406 tak
5. Grupa O2.pl 28 280 489 02:47:05 10 156 039 tak
6. Grupa Gazeta.pl 21 604 157 01:58:27 10 943 822 tak
7. Grupa Spolecznosci.pl 9 878 880 02:53:39 3 413 306 tak*
8. Grupa GG Network 8 964 831 01:34:23 5 699 285 tak
9. Grupa Spilgames 5 611 051 02:03:27 2 727 195 tak*
10. Grupa Eska 4 319 712 03:11:06 1 356 254 tak
11. wyspagier.pl 3 185 458 02:03:54 1 542 611 tak
12. Grupa TVN 2 399 228 00:51:32 2 793 514 tak
13. poszkole.pl 2 125 696 01:19:30 1 604 431 tak
14. Grupa Eurozet 2 108 304 03:08:12 672 173 tak
15. grono.net 1 772 354 00:53:26 1 989 885 tak
16. joemonster.org 1 701 634 01:24:45 1 204 690 tak
17. Grupa Polskapresse 1 564 298 00:19:37 4 785 046 tak
18. filmweb.pl 1 513 314 00:29:26 3 084 406 tak
19. targeo.pl 1 511 619 01:08:05 1 332 285 tak
20. Grupa Media Regionalne 1 335 318 00:23:31 3 406 563 tak

* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.

W sierpniu wśród witryn objętych audytemsite-centric największą popularnością wciąż cieszyły się stronyOnet.pl. O jedno oczko w zestawieniu podskoczyła Grupa Infor.

Drukuj tabelę

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według zasięgu

Lp. Nazwa Zasięg Użytkownicy
(Real Users)
Audyt site-centric
1. Grupa Onet.pl 72,77% 12 990 162 tak
2. Grupa Wirtualna Polska 65,68% 11 724 100 tak
3. Grupa Allegro.pl 64,78% 11 564 376 tak
4. Grupa Interia.pl 61,91% 11 051 406 tak
5. Grupa Gazeta.pl 61,31% 10 943 822 tak
6. Grupa O2.pl 56,89% 10 156 039 tak
7. Grupa GG Network 31,93% 5 699 285 tak
8. Grupa Polskapresse 26,81% 4 785 046 tak
9. Grupa Axel Springer 26,35% 4 704 128 tak
10. Grupa Infor 22,91% 4 090 163 tak
11. Grupa Money.pl 22,90% 4 087 042 tak
12. dobreprogramy.pl 20,27% 3 617 478 tak
13. Grupa Murator 19,34% 3 453 052 tak
14. Grupa Spolecznosci.pl 19,12% 3 413 306 tak*
15. Grupa Media Regionalne 19,08% 3 406 563 tak
16. Grupa Pkt.pl 17,38% 3 102 465 tak
17. Grupa Pino.pl 17,33% 3 093 124 tak
18. filmweb.pl 17,28% 3 084 406 tak
19. Grupa Edipresse.pl 17,08% 3 049 112 tak
20. Grupa G+J Polska 15,99% 2 854 415 tak

* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.

Wśród komunikatorów nieprzerwanie lideremjest Gadu-Gadu, który w porównaniu do lipca notuje jednak niewielkispadek zasięgu. W sierpniowym rankingu aplikacji skok o dwa oczka zanotował Windows Live Messenger, natomiast z miejsca 13 na 16 spadł iTunes.

Drukuj tabelę

Ranking aplikacji według zasięgu miesięcznego

Lp. Nazwa Zasięg Aktywne programy Audyt site-centric
1. Komunikator Gadu-Gadu 37,50% 6 693 331 tak
2. Komunikator Skype 25,48% 4 548 305
3. Windows Media Player 25,30% 4 515 451
4. Winamp 17,24% 3 077 902
5. Ipla 14,00% 2 499 127
6. OpenFM 6,65% 1 187 747
7. RealPlayer 4,46% 795 312
8. Komunikator Windows Live Messenger 3,29% 587 263
9. Aplikacja Google Desktop 3,01% 537 092
10. Komunikator Tlen.pl 2,72% 485 358 tak
11. VLC media player 2,15% 384 264
12. QuickTime 1,69% 301 366
13. Google Earth 1,35% 240 189
14. BestPlayer 1,32% 235 628
15. Komunikator AQQ 1,02% 182 906 tak
16. iTunes 1,00% 179 279
17. GOM Player 0,76% 135 296
18. KMplayer 0,51% 91 313
19. AIMP 0,48% 85 984
20. Foobar2000 0,43% 75 943

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2010

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ceny 2025: Ile kosztuje wykończenie mieszkania (pod klucz) u dewelopera?

Czy deweloperzy oferują wykończenie mieszkań pod klucz? W jakiej cenie? Jak wielu nabywców się na nie decyduje? Sondę przygotował serwis nieruchomości dompress.pl.

Unijne rozporządzenie DORA już obowiązuje. Które firmy muszą stosować nowe przepisy od 17 stycznia 2025 r.?

Od 17 stycznia 2025 r. w Unii Europejskiej zaczęło obowiązywać Rozporządzenie DORA. Objęte nim podmioty finansowe miały 2 lata na dostosowanie się do nowych przepisów w zakresie zarządzania ryzykiem ICT. Na niespełna miesiąc przed ostatecznym terminem wdrożenia zmian Europejski Bank Centralny opublikował raport SREP (Supervisory Review and Evaluation Process) za 2024 rok, w którym ze wszystkich badanych aspektów związanych z działalnością banków to właśnie ryzyko operacyjne i teleinformatyczne uzyskało najgorsze średnie wyniki. Czy Rozporządzenie DORA zmieni coś w tym zakresie? Na to pytanie odpowiadają eksperci Linux Polska.

Kandydaci na prezydenta 2025 [Sondaż]

Którzy kandydaci na prezydenta w 2025 roku mają największe szanse? Oto sondaż Opinia24. Procenty pierwszej trójki rozkładają się następująco: 35,3%, 22,1% oraz 13,2%.

E-doręczenia: 10 najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi

E-doręczenia funkcjonują od 1 stycznia 2025 roku. Przedstawiamy 10 najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi ekspertki. Jakie podmioty muszą posiadać adres do e-doręczeń? Czy w przypadku braku odbioru przesyłek z e-doręczeń w określonym czasie będzie domniemanie doręczenia?

REKLAMA

Brykiety drzewne czy drewno kawałkowe – czym lepiej ogrzewać dom i ile to kosztuje? Zestawienie kaloryczności gatunków drewna

Każdy rodzaj paliwa ma swoje mocne strony. Polska jest jednym z większych producentów brykietów w Europie i znaleźć u nas można bardzo szeroką ich gamę. Brykietowanie to proces, który nadaje drewnu nową strukturę, zagęszcza je. Brykiet tej samej wielkości z trocin dębowych ma taką samą wagę jak z trocin sosnowych czy świerkowych. Co więcej, brykiet z trocin iglastych ma wyższą wartość kaloryczną, ponieważ drewno iglaste, niezależnie od lekkiej wagi, tak naprawdę jest bardziej kaloryczne od liściastego. Do tego jeśli porównamy polano i brykiet o tej samej objętości, to brykiet jest cięższy od drewna.

Ratingi ESG: katalizator zmian czy iluzja postępu?

Współczesny świat biznesu coraz silniej akcentuje znaczenie ESG jako wyznacznika zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście ratingi ESG odgrywają kluczową rolę w ocenie działań firm na polu odpowiedzialności środowiskowe, społecznej i zarządzania. Ale czy są one rzeczywistym impulsem do zmian, czy raczej efektowną fasadą bez głębszego wpływu na biznesową rzeczywistość? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

Transfer danych osobowych do Kanady – czy to bezpieczne? Co na to RODO?

Kanada to kraj, który kojarzy się nam z piękną przyrodą, syropem klonowym i piżamowym shoppingiem. Jednak z punktu widzenia RODO Kanada to „państwo trzecie” – miejsce, które nie podlega bezpośrednio unijnym regulacjom ochrony danych osobowych. Czy oznacza to, że przesyłanie danych na drugi brzeg Atlantyku jest ryzykowne?

Chiński model AI (DeepSeek R1) tańszy od amerykańskich a co najmniej równie dobry. Duża przecena akcji firm technologicznych w USA

Notowania największych amerykańskich firm związanych z rozwojem sztucznej inteligencji oraz jej infrastrukturą zaliczyły ostry spadek w poniedziałek, w związku z zaprezentowaniem tańszego i wydajniejszego chińskiego modelu AI, DeepSeek R1.

REKLAMA

Orzeczenie o niepełnosprawności dziecka a dokumentacja pracownicza rodzica. MRPiPS odpowiada na ważne pytania

Po co pracodawcy dostęp do całości orzeczenia o niepełnosprawności dziecka? Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej odpowiedziało na wątpliwości Rzeczniczki Praw Dziecka. Problem dotyczy dokumentowania prawa do dodatkowego urlopu wychowawczego rodzica dziecka z niepełnosprawnością.

2500 zł dla nauczyciela (nie każdego) - na zakup laptopa. MEN: wnioski do 25 lutego 2025 r. Za droższy model trzeba będzie dopłacić samemu

Nauczyciele szkół ponadpodstawowych i klas I-III szkół podstawowych mogą od poniedziałku 27 stycznia 2025 r. składać wnioski o bon na zakup sprzętu w programie "Laptop dla nauczyciela" – poinformowali ministra edukacji Barbara Nowacka i wicepremier, minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski. Na złożenie wniosków nauczyciele mają 30 dni (do 25 lutego 2025 r. – PAP), kolejne 30 dni przeznaczone będzie na ich rozpatrzenie. Bony mają być wręczane w miesiącach kwiecień-maj 2025 r., a wykorzystać je będzie można do końca 2025 roku.

REKLAMA