REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Megapanel lipiec 2010 - wyniki po kategoriach tematycznych

REKLAMA

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych witryn w Polsce, w podziale na 19 kategorii, według badania Megapanel PBI/Gemius lipiec 2010.Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.

Lipcowe wyniki Megapanelu to obiecane wzrosty Wirtualnej Polski, spadki portali z Grupy Gazeta.pl oraz zaskakujące umacnianie się pozycji Facebooka wśród polskiej społeczności.

Pierwsza trójka w rankingu wg kategorii "Biznes, finanse, prawo" to silny Onet, Money oraz serwisy Grupy INFOR.

Drukuj tabelę

Biznes, finanse, prawo

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 157 958  57 208 121 23,55% tak
2. Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 2 772 910 27 185 126 15,70% tak
3. Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 559 296 19 980 976 14,50% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 531 949 32 869 852 14,34% tak
5. Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 608 379 32 711 426 9,11% tak
6. Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 525 772 23 227 838 8,64% tak
7. Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 347 217 14 824 671 7,63% tak
8. eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 160 269 5 681 457 6,57% tak
9. forumprawne.org 871 265 - 4,93%
10. Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 775 170 5 588 436 4,39% tak
11. nf.pl 647 184 4 570 285 3,67% tak
12. Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 612 853 2 890 111 3,47% tak
13. wirtualnemedia.pl 475 354 2 181 333 2,69% tak
14. Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 468 136 - 2,65%
15. biznesforum.pl 449 584 - 2,55%
16. Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 412 777 - 2,34%
17. media2.pl 407 483 2 148 541 2,31% tak
18. Grupa Puls Biznesu 288 436 5 715 043 1,63% tak
19. podatki.biz 249 752 977 129 1,41% tak
20. wynagrodzenia.pl 231 980 - 1,31%

W kategorii budownictwo dwa pierwsze miejsca Gazeta.pl - Budownictwo oraz Murator - Budownictwo , czyli dokładnie jak przed miesiącem.

Drukuj tabelę

Budownictwo i nieruchomości

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 505 561 19 683 197 8,53% tak
2. Grupa Murator - Budownictwo 1 400 005 12 931 841 7,93% tak
3. Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 013 600 25 325 204 5,74% tak
4. Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 669 245 28 166 726 3,79% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 622 935 7 133 418 3,53% tak
6. Grupa Oferty.net 603 006 12 003 943 3,42% tak
7. Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 540 662 2 597 324 3,06% tak
8. Grupa Interia.pl - Budownictwo 524 602 22 565 870 2,97% tak
9. Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 519 167 9 966 149 2,94% tak
10. Grupa Gazeta.pl-domiporta.pl 501 364 11 066 621 2,84% tak
11. Grupa e-budownictwo.pl 465 223 3 451 208 2,63% tak
12. Grupa Meble.pl - Budownictwo 385 525 - 2,18%
13. Grupa Onet.pl - Budownictwo 383 512 5 984 662 2,17% tak
14. skyscrapercity.com 303 280 - 1,72%
15. Grupa o2.pl - Budownictwo 284 736 1 725 848 1,61% tak
16. szybko.pl 284 230 4 748 792 1,61% tak
17. Grupa Dom.pl - Budownictwo 267 521 - 1,52%
18. dom.money.pl 264 332 3 482 305 1,50% tak
19. forumogrodnicze.info 239 877 - 1,36%
20. nportal.pl 239 436 2 638 136 1,36% tak

Rynek e-commerce ostro walczy o klienta. W lipcowym Megapanelu Allegro stale na pierwszym miejscu dosłownie nokautując portal nokaut.pl. Aukcjoner spada z pozycji 3. na 4., a jego miejsce zajmuje Grupa Onet.pl z ponad 1,7 mln Real Users.

Drukuj tabelę

E-commerce

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro - E-commerce 10 941 619 3 822 284 593 61,97% tak
2. nokaut.pl 2 363 981 9 269 892 13,39% tak
3. Grupa Onet.pl - E-commerce 1 718 337 112 374 974 9,73% tak
4. aukcjoner.pl 1 576 737 - 8,93%
5. euro.com.pl 1 411 726 - 8,00%
6. skapiec.pl 1 394 282 - 7,90%
7. Grupa Ebay 1 232 915 - 6,98%
8. bonprix.pl 1 189 174 - 6,74%
9. merlin.pl 1 147 443 - 6,50%
10. okazje.info.pl 1 031 995 5 915 057 5,84% tak
11. Grupa o2.pl - E-commerce 928 568 6 140 295 5,26% tak
12. Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 919 547 48 135 392 5,21% tak
13. empik.com 879 541 - 4,98%
14. Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 871 809 - 4,94%
15. twenga.pl 865 467 - 4,90%
16. Grupa Interia.pl - E-commerce 772 202 16 218 512 4,37% tak
17. tchibo.pl 748 410 - 4,24%
18. Grupa Amazon 695 356 - 3,94%
19. buyvip.com 580 699 - 3,29%
20. Grupa Groupon 575 645 - 3,26%

Największą liczbę użytkowników przeglądających serwisy edukacyjne w lipcu 2010 r. zgromadziła grupa Wikipedia, która uplasowała się na 1. miejscu, notując ponad 7,6 mln stałych użytkowników. Na 2. pozycji stale grupa Google z 3,5 mln użytkowników.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Drukuj tabelę

Edukacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wikipedia - Edukacja 7 680 613 - 43,50%
2. Grupa Google - Edukacja 3 541 030 - 20,06%
3. Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 2 693 727 31 196 769 15,26% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 804 412 17 859 514 10,22% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 1 545 845 5 343 198 8,76% tak
6. szkolnictwo.pl 662 755 3 531 203 3,75% tak
7. Grupa Ling.pl 613 932 - 3,48%
8. Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 575 262 6 392 917 3,26% tak
9. translatica.pl 514 007 - 2,91%
10. pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 490 808 2 933 346 2,78% tak
11. translate.pl 480 992 - 2,72%
12. Grupa o2.pl - Serwisy edukacyjne 462 680 10 153 923 2,62% tak
13. zgapa.pl 459 316 999 541 2,60% tak
14. ang.pl 437 551 4 117 030 2,48% tak
15. shvoong.com 365 500 - 2,07%
16. bryk.pl 346 360 714 478 1,96% tak
17. zadane.pl 344 460 - 1,95%
18. answers.com 322 918 - 1,83%
19. wikipedia.pl 320 998 - 1,82%
20. getionary.pl 294 427 - 1,67%

Z serwisów o tematyce erotycznej najsłabiej wypadł xhamster.com z 549 tys. użytkowników. Pozycję 1. stale zajmuje redtube.com z 2 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Erotyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. redtube.com 2 064 944 - 11,70%
2. xvideoslive.com 1 725 783 - 9,77%
3. topranking.pl 1 653 561 - 9,37%
4. xvideos.com 1 486 649 - 8,42%
5. pornhub.com 1 404 148 - 7,95%
6. livejasmin.com 1 257 134 - 7,12%
7. pornhublive.com 1 066 236 - 6,04%
8. Grupa rXmedia 996 520 - 5,64%
9. xnxx.com 928 385 - 5,26%
10. zbiornik.com 883 846 - 5,01%
11. Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 862 376 79 653 792 4,88% tak
12. sexrura.pl 826 230 - 4,68%
13. adultfriendfinder.com 806 681 - 4,57%
14. erodate.pl 793 228 - 4,49%
15. 18tube.pl 754 670 - 4,27%
16. starsex.pl 683 013 - 3,87%
17. tube8.com 657 826 - 3,73%
18. sex-blog.pl 639 159 - 3,62%
19. sexol.pl 608 610 - 3,45%
20. xhamster.com 549 203 - 3,11%

W kategorii serwisy firmowe miejsce pierwsze stale utrzymuje Grupa Mozilla zdobywając ponad 7 mln Real Users. Na pozycji 2. jest Grupa Microsoft notująca 4,7 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Firmowe

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Mozilla 7 014 102 - 39,73%
2. Grupa Microsoft - Firmowe 4 731 304 - 26,80%
3. Grupa Orange 3 747 925 - 21,23%
4. Grupa Plus GSM 3 371 482 - 19,10%
5. adobe.com 3 248 341 - 18,40%
6. Grupa Ipko.pl 2 681 400 - 15,19%
7. Grupa PTC Era 2 653 794 - 15,03%
8. Grupa Mbank 2 023 133 - 11,46%
9. Grupa Play 1 947 831 - 11,03%
10. Grupa ING 1 877 747 - 10,64%
11. platnosci.pl 1 757 869 - 9,96%
12. skype.com 1 732 341 - 9,81%
13. Grupa BZWBK 1 605 288 - 9,09%
14. pkobp.pl 1 585 684 - 8,98%
15. Grupa RD - Firmowe 1 545 024 - 8,75%
16. Grupa Google - Firmowe 1 467 208 - 8,31%
17. Grupa Pekao SA 1 457 895 - 8,26%
18. winamp.com 1 314 711 - 7,45%
19. lotto.pl 1 260 163 - 7,14%
20. Grupa PKP 1 254 488 - 7,11%

Wśród serwisów hostujących notujemy zmiany. Grupa Yoyo.pl - Hosting z pozycji 6. awansowała na 1. dyskwalifikując tym samym Grupa Interia.pl - Hosting, która spada na 2. lokatę z 2,587 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Hosting

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Yoyo.pl - Hosting 2 987 924 - 16,92%
2. Grupa Interia.pl - Hosting 2 587 147 15 151 279 14,65% tak
3. home.pl 2 302 174 - 13,04%
4. prv.pl 2 123 284 9 716 208 12,03% tak
5. Grupa Onet.pl - Hosting 1 916 309 16 827 282 10,85% tak
6. nazwa.pl 1 512 484 - 8,57%
7. cba.pl 1 370 444 - 7,76%
8. Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 238 625 7 670 604 7,02% tak
9. Grupa Osemka.pl - Hosting 1 188 025 7 225 732 6,73% tak
10. Grupa Ovh 1 166 222 - 6,61%
11. Grupa Click-Media 891 582 - 5,05%
12. art.pl 860 163 - 4,87%
13. hostuje.net 683 878 9 928 857 3,87% tak
14. webd.pl 604 499 - 3,42%
15. sharingmatrix.com 418 284 - 2,37%
16. boo.pl 416 263 - 2,36%
17. one.pl 282 312 - 1,60%
18. zapodaj.net 268 418 - 1,52%
19. of.pl 242 686 - 1,37%
20. fr.pl 234 060 - 1,33%

Po informacje i publicystykę czytelnicy najchętniej wchodzili na serwisy Onetu – ponad 7 mln Real Users.W dalszej kolejności wybierali serwisy Grupy Wirtualna Polska oraz Gazeta.pl.

Drukuj tabelę

Informacje i publicystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 7 158 264 256 378 598 40,54% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 5 888 487 216 979 830 33,35% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 5 328 139 148 131 685 30,18%tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 3 937 542 85 118 907 22,30% tak
5. Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 3 169 548 74 820 214 17,95% tak
6. Grupa TVN - Serwisy informacyjne 3 071 112 80 423 424 17,39% tak
7. Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 2 944 541 29 522 303 16,68% tak
8. Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 1 762 617 59 021 831 9,98% tak
9. Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 1 341 553 8 507 056 7,60% tak
10. Grupa Murator-se.pl 1 330 477 12 373 916 7,54% tak
11. Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 267 087 23 548 732 7,18% tak
12. Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 146 205 20 776 166 6,49% tak
13. Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 100 570 9 262 886 6,23% tak
14. trojmiasto.pl 992 335 - 5,62%
15. pogodynka.pl 909 387 14 242 037 5,15% tak
16. Grupa Infor - Informacje 854 541 15 777 557 4,84% tak
17. meteo.pl 609 047 - 3,45%
18. meteoprog.pl 604 531 4 906 426 3,42% tak
19. Grupa Polskie Radio 578 537 6 305 559 3,28% tak
20. wprost.pl 515 800 2 821 213 2,92% tak

Wiadomości kulturalne i rozrywkowe przyciągnęły ponad 10,768 mln użytkowników do serwisu youtube.com, który od 3 miesięcy pozostaje na pierwszej pozycji. Zaraz za nim Grupa o2. Na miejscu 3. Onet.pl.

Drukuj tabelę

Kultura i rozrywka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. youtube.com 10 768 832 - 60,99%
2. Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 434 625 420 513 813 36,44% tak
3. Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 6 189 716 721 597 081 35,06% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 5 887 330 409 407 645 33,34% tak
5. Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 3 919 856 281 655 966 22,20% tak
6. demotywatory.pl 3 290 603 - 18,64%
7. imageshack.us 3 235 977 - 18,33%
8. Grupa Spilgames 3 054 398 - 17,30%
9. filmweb.pl 2 869 225 132 713 126 16,25% tak
10. Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 712 656 43 731 805 15,36% tak
11. warofdragons.pl 2 681 478 - 15,19%
12. wyspagier.pl 2 543 940 - 14,41%
13. Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 2 387 384 - 13,52%
14. tekstowo.pl 2 174 364 30 865 952 12,31% tak
15. Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 1 964 732 23 738 803 11,13% tak
16. megavideo.com 1 913 625 - 10,84%
17. edarling.pl 1 878 608 - 10,64%
18. Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 1 878 250 11 904 391 10,64% tak
19. poszkole.pl 1 607 382 216 889 211 9,10% tak
20. Grupa Gry-online.pl 1 597 596 42 297 072 9,05% tak

Map najchętniej szukaliśmy na Grupa Google - Mapy i lokalizatory ponad 5,767 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Mapy i lokalizatory

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 767 547 - 32,67%
2. Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 692 929 36 612 300 26,58% tak
3. targeo.pl 1 387 012 5 840 225 7,86% tak
4. szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 1 037 585 3 277 754 5,88% tak
5. Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 968 078 - 5,48%
6. Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 833 895 1 963 605 4,72% tak
7. Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 421 890 12 455 273 2,39% tak
8. wikimapia.org 419 851 - 2,38%
9. miplo.pl 416 875 1 287 078 2,36% tak
10. jakdojade.pl 262 182 - 1,48%
11. dojazd.org 240 817 - 1,36%
12. planmiasta.info 220 675 - 1,25%
13. maperia.pl 176 137 - 1,00%
14. mapgo.pl 103 090 - 0,58%
15. Grupa o2.pl - Mapy 94 745 204 193 0,54% tak
16. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy 86 674 397 373 0,49% tak
17. gdziejestdziecko.pl 67 997 - 0,39%
18. imap24.pl 56 155 - 0,32%
19. wytycz.pl 52 186 - 0,30%
20. flightradar24.com 51 746 - 0,29%

Grupa Allegro.pl - otomoto.pl już kolejny miesiąc z rzędu pozostaje na 1. pozycji z liczbą ponad 4 mln użytkowników odwiedzających jej serwisy w lipcu 2010 r.

Drukuj tabelę

Motoryzacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 4 055 930 305 055 727 22,97% tak
2. Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 172 599 25 856 814 12,30% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 866 236 20 684 079 10,57% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 578 979 23 761 764 8,94% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 205 564 13 803 194 6,83% tak
6. Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 096 891 26 612 176 6,21% tak
7. autocentrum.pl 1 027 064 18 636 716 5,82% tak
8. Grupa V10.pl 753 613 - 4,27%
9. Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 683 323 4 118 706 3,87% tak
10. Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 648 412 5 972 401 3,67% tak
11. Grupa Auto.pl 599 756 - 3,40%
12. autogielda.pl 587 836 - 3,33%
13. Grupa Mobile 552 444 - 3,13%
14. Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 423 712 3 699 572 2,40% tak
15. scigacz.pl 419 657 4 112 385 2,38% tak
16. forumsamochodowe.pl 378 653 1 223 941 2,14% tak
17. Grupa NNV-autoteam.pl 284 685 1 420 578 1,61% tak
18. motonews.pl 273 737 1 466 371 1,55% tak
19. autogaleria.pl 216 293 2 516 248 1,23% tak
20. Grupa Money.pl - Serwisy motoryzacyjne 189 336 1 088 158 1,07% tak

W kategorii nowe technologie 3 pierwsze miejsca należą do Grup: Interia.pl, Wirtualna Polska oraz Onet.pl.

Drukuj tabelę

Nowe technologie

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 430 243 33 171 958 25,09% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 3 653 124 35 241 976 20,69% tak
3. Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 286 540 47 186 768 18,61% tak
4. dobreprogramy.pl 3 185 981 22 825 835 18,04% tak
5. Grupa IDG - Nowe technologie 1 779 628 8 845 156 10,08% tak
6. frazpc.pl 1 433 025 4 989 628 8,12% tak
7. Grupa Netstel - Nowe technologie 1 380 812 - 7,82%
8. Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 1 237 872 5 511 468 7,01% tak
9. programosy.pl 1 076 015 - 6,09%
10. getpersonas.com 911 316 - 5,16%
11. Grupa Axel Springer - Nowe technologie 792 959 3 111 470 4,49% tak
12. Grupa CATALIST.pl - Nowe Technologie 766 492 - 4,34%
13. telepolis.pl 662 354 5 444 288 3,75% tak
14. cnet.com 650 810 - 3,69%
15. Grupa TRO Media - Nowe Technologie 591 556 1 992 765 3,35% tak
16. Grupa Blomedia - Nowe technologie 573 012 - 3,25%
17. nowdownloadall.com 568 952 - 3,22%
18. sciagnik.net 566 585 - 3,21%
19. pobieraczek.pl 561 366 - 3,18%
20. chip.eu 535 576 - 3,03%

Pracy w lipcu br. najchętniej szukano na serwisach Grupy Wirtualna Polska - Praca ponad 1,958 mln Real Users, najmniej korzystano z pomocy jooble.com.pl - 230 tys. użytkowników.

Drukuj tabelę

Praca

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 958 812 14 248 880 11,09% tak
2. Grupa Gazeta.pl - Praca 1 903 198 35 375 852 10,78% tak
3. Grupa Pracuj - Praca 1 691 550 46 280 241 9,58% tak
4. infopraca.pl 1 374 194 - 7,78%
5. jobrapido.pl 1 130 837 - 6,40%
6. Grupa GoWork.pl 782 353 - 4,43%
7. praca.pl 737 441 7 527 313 4,18% tak
8. Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 715 764 12 104 725 4,05% tak
9. Grupa Axel Springer - Praca 642 980 4 214 224 3,64% tak
10. Grupa Allegro - Praca 580 108 5 255 151 3,29% tak
11. Grupa Polskapresse - Praca 539 975 6 993 616 3,06% tak
12. szybkopraca.pl 415 323 - 2,35%
13. egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 404 540 3 621 771 2,29% tak
14. monsterpolska.pl 352 949 - 2,00%
15. Grupa Presspublica-kariera.pl 346 232 1 666 859 1,96% tak
16. jobisjob.pl 312 301 - 1,77%
17. careerjet.pl 303 315 - 1,72%
18. Grupa Onet.pl - Praca 299 289 3 464 105 1,70% tak
19. Grupa Interia.pl - Praca 248 620 987 926 1,41% tak
20. jooble.com.pl 230 399 - 1,30%

W kolejnej kategorii "publiczne" w lipcu pierwszą lokatę zajmował serwis policja.gov.pl z liczbą Real Users na poziomie 642 tys. Zaraz za nim znalazł się pajacyk.pl i europa.eu.

Drukuj tabelę

Publiczne

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. policja.gov.pl 642 370 - 3,64%
2. pajacyk.pl 584 139 16 636 962 3,31% tak
3. europa.eu 546 343 - 3,09%
4. zus.pl 507 922 - 2,88%
5. Grupa Uniwersytet Warszawski 505 295 - 2,86%
6. ngo.pl 427 052 - 2,42%
7. sejm.gov.pl 385 771 - 2,18%
8. uj.edu.pl 373 626 - 2,12%
9. pkw.gov.pl 369 421 - 2,09%
10. stat.gov.pl 344 450 - 1,95%
11. Grupa Praca.gov.pl 302 989 - 1,72%
12. wosp.org.pl 285 336 - 1,62%
13. Grupa AGH 267 825 - 1,52%
14. umk.pl 251 670 - 1,43%
15. Grupa Mf.gov.pl 235 701 - 1,33%
16. ms.gov.pl 230 849 - 1,31%
17. bip.gov.pl 229 360 - 1,30%
18. uw.gov.pl 219 347 - 1,24%
19. policja.pl 209 550 - 1,19%
20. pw.edu.pl 201 779 - 1,14%

Wśród serwisów społecznościowych stale prowadzi nasza-klasa.pl, ale coraz większym zainteresowaniem cieszy cię Facebook.com utrzymujący się na drugiej pozycji.

Drukuj tabelę

Społeczności

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa nasza-klasa.pl 12 141 052 - 68,76%
2. facebook.com 7 130 802 - 40,39%
3. Grupa Gazeta.pl - Społeczności 5 473 839 348 113 775 31,00% tak
4. Grupa Onet.pl - Społeczności 5 140 483 81 187 221 29,11% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 466 616 48 045 359 25,30% tak
6. Grupa Interia.pl - Społeczności 4 361 468 98 971 770 24,70% tak
7. Grupa GG Network - Społeczności 3 758 503 82 952 966 21,29% tak
8. Grupa Google - Społeczności 3 666 371 - 20,77%
9. Grupa o2.pl - Społeczności 3 021 020 59 137 982 17,11% tak
10. Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy społecznościowe 2 535 008 - 14,36%
11. zapytaj.com.pl 2 377 385 65 077 684 13,46% tak
12. peb.pl 1 938 541 - 10,98%
13. grono.net 1 878 273 149 732 071 10,64% tak
14. wordpress.com 1 846 563 - 10,46%
15. goldenline.pl 1 823 796 - 10,33%
16. precyl.pl 1 333 962 - 7,56%
17. Myspace.com - społeczności 1 290 189 23 081 478 7,31% tak
18. wykop.pl 1 158 417 - 6,56%
19. Grupa Allegro.pl-cokupic.pl 1 127 062 4 609 350 6,38% tak
20. akazoo.pl 928 516 - 5,26%

Sport najchętniej odwiedzany był na serwisach tematycznych grupy Onet, Wirtualna Polska oraz Gazeta.pl.

Drukuj tabelę

Sport

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 3 916 649 119 077 709 22,18% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 756 252 129 819 092 21,27% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 250 339 64 358 450 18,41% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 560 531 70 459 381 8,84% tak
5. joinfans.com 685 484 - 3,88%
6. Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 486 929 4 338 367 2,76% tak
7. Grupa TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 474 501 5 877 387 2,69% tak
8. futbolowo.pl 455 290 - 2,58%
9. 90minut.pl 433 860 27 231 278 2,46% tak
10. fifa.com 373 103 - 2,11%
11. Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 371 028 4 427 513 2,10% tak
12. kfd.pl 357 740 - 2,03%
13. sportowefakty.pl 331 683 31 373 765 1,88% tak
14. livescore.com 282 053 - 1,60%
15. livesports.pl 279 773 10 494 429 1,58% tak
16. Grupa Eurosport 270 117 - 1,53%
17. world-cup.com.pl 210 787 - 1,19%
18. meczyki.pl 208 316 - 1,18%
19. lechpoznan.pl 206 131 4 433 602 1,17% tak
20. soccer-live.pl 185 867 1 646 204 1,05% tak

W kategorii „Styl życia” na pierwszej pozycji w lipcu znalazła się Grupa Wirtualna Polska z liczbą ponad 5,6 mln Real Users. O niecałe 300 tys. mniej użytkowników zanotował Onet.pl, który znalazł się na 2. miejscu. 3. pozycja należy do Grupy o2.pl notującej niewiele ponad 5 mln użytkowników wchodzących na lifestylowe strony serwisu.

Drukuj tabelę

Styl życia

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 609 067 344 740 980 31,77% tak
2. Grupa Onet.pl - Styl życia 5 390 399 264 395 612 30,53% tak
3. Grupa o2.pl - Styl życia 5 006 963 212 413 594 28,36% tak
4. Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 135 599 128 341 410 23,42% tak
5. Grupa Interia.pl - Styl życia 3 395 449 94 808 660 19,23% tak
6. Grupa Edipresse - Styl życia 2855 899 45 324 879 16,17% tak
7. Grupa G+J Polska - Styl życia 1 785 439 25 160 745 10,11% tak
8. Grupa Infor - Styl życia 1 573 548 8 056 925 8,91% tak
9. Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 470 661 8 665 179 8,33% tak
10. Grupa Axel Springer - Styl życia 1 414 472 9 570 599 8,01% tak
11. test-zdrowia.pl 1 148 141 - 6,50%
12. kozaczek.pl 1 129 932 20 478 666 6,40% tak
13. Grupa Murator - Styl życia 990 259 2 474 683 5,61% tak
14. biomedical.pl 900 028 2 764 873 5,10% tak
15. dlastudenta.pl 824 835 6 443 792 4,67% tak
16. Grupa Styl.fm 806 765 26 236 522 4,57% tak
17. senior.pl 773 797 2 567 777 4,38% tak
18. tipy.pl 749 670 2 029 080 4,25% tak
19. wielkiezarcie.com 740 789 5 194 485 4,20% tak
20. znanylekarz.pl 690 757 - 3,91%

Na serwisy poświęcone turystyce w lipcu wchodziliśmy najczęściej na serwisy Onetu – ponad 2,618 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Turystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 2 618 255 20 283 097 14,83% tak
2. rozklad-pkp.pl 2 459 396 57 560 572 13,93% tak
3. Grupa Eholiday.pl 1 448 719 14 123 457 8,21% tak
4. Grupa Nocowanie.pl 1 384 403 - 7,84%
5. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 1 379 342 19 618 796 7,81% tak
6. Grupa E-podroznik.pl 1 212 638 - 6,87%
7. Grupa Meteor24.pl 1 208 359 - 6,84%
8. Grupa Fajnewczasy.pl 1 110 403 - 6,29%
9. Grupa Allegro.pl - Turystyka 952 554 19 961 969 5,39% tak
10. Grupa Wakacje.pl 617 138 - 3,50%
11. odleglosci.pl 573 145 2 395 921 3,25% tak
12. Grupa Travelplanet.pl SA 567 036 - 3,21%
13. Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 476 584 4 873 183 2,70% tak
14. Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne 471 655 3 016 507 2,67% tak
15. Grupa Interia.pl - Serwisy turystyczne 466 692 3 946 508 2,64% tak
16. tur-info.pl 448 623 - 2,54%
17. traveligo.pl 445 257 - 2,52%
18. turystyka-polska.pl 438 020 - 2,48%
19. mapofpoland.pl 421 322 - 2,39%
20. rozklady.pl 393 874 - 2,23%

Wśród wyszukiwarek stale najpopularniejszą jest Google, zaraz za nim grupa Pf.pl i Pkt.pl.

Drukuj tabelę

Wyszukiwarki i katalogi

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 349 460 - 92,60%
2. Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 618 449 - 20,49%
3. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - pozostale 2 646 829 9 880 191 14,99% tak
4. ask.com 2 261 762 - 12,81%
5. Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 214 192 40 473 077 12,54% tak
6. Grupa NNV-firmy.net 1 747 230 6 401 732 9,90% tak
7. filestube.com 1 363 947 - 7,72%
8. bing.com 1 303 352 - 7,38%
9. cylex.pl 1 155 031 - 6,54%
10. yellowpages.pl 1 136 619 - 6,44%
11. Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki 1 077 067 12 016 594 6,10% tak
12. lua.pl 840 788 - 4,76%
13. Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki 827 586 12 709 770 4,69% tak
14. mywebsearch.com 795 530 - 4,51%
15. search.yahoo.com 769 456 - 4,36%
16. Grupa Money.pl-favore.pl 716 115 2 840 431 4,06% tak
17. trovit.pl 632 591 - 3,58%
18. archiwumallegro.pl 628 570 - 3,56%
19. Grupa Toplista.pl 513 698 - 2,91%
20. webwweb.pl 441 147 - 2,50%

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Maj 2010

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
QR Code
Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ulga podatkowa B+R umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych (m.in. wynagrodzeń) od podstawy opodatkowania. Dlaczego więc tak mało firm z niej korzysta?

Ulga podatkowa B+R daje możliwość odliczenia nawet 200 proc. kosztów osobowych (czyli m.in. wynagrodzeń) od podstawy opodatkowania. Z badań wynika, że aż 89 proc. polskich przedsiębiorstw zna ten instrument. Pomimo to tylko 23 proc. firm, które rozwijają swoje produkty i procesy, korzysta z ulgi B+R.

Wigilia dniem wolnym od pracy? Poprawki do nowelizacji odrzucone

W tym roku Wigilia nie będzie dniem wolnym od pracy. Komisje senackie poparły ustawę ustanawiającą Wigilię dniem wolnym od 2025 r., ale odrzuciły poprawki do nowelizacji zmierzające do wprowadzenia 24 grudnia jako dnia wolnego już od 2024 r.

W Sejmie: nauczyciele chcą limitu 8 godzin pracy dziennie. I kontroli przez kuratorów

Nauczyciele chcą limitu 8 godzin pracy dziennie, aby nie była możliwa sytuacja, że po zsumowaniu "okienek" i godzin pracy w klasach musieli przebywać w szkole dłużej niż 8 h dziennie. I kontroli przez kuratorów tego limitu (z wyjątkiem incydentalnych sytuacji jak rady, zebrania, wycieczki). Kontrolowani mieliby być dyrektorzy szkół.

Do końca grudnia 2024 r. niektórzy pracownicy muszą wykorzystać te 2 dni urlopu. Jeśli nie pracodawcy grozi wysoka grzywna [nawet 30 tyś zł]

Zgodnie z przepisami Kodeksu pracy pracownikowi, który wychowuje przynajmniej jedno dziecko w wieku do 14 lat przysługuje w ciągu roku kalendarzowego zwolnienie od pracy w wymiarze 16 godzin albo 2 dni. Ta grupa pracowników musi wykorzystać urlop do końca grudnia 2024 r. Pracodawca musi udzielić pracownikom 2 dni wolnego. Jeśli tego nie zrobi, grozi mu grzywna do 30 000 zł.

REKLAMA

1000 zł premii lub świadczenia dla pracownika na Boże Narodzenie 2024 r. zwolnione z podatku

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Niektórzy pracodawcy szykują dla pracowników z tej okazji premie, paczki świąteczne z upominkami. Część zakładów pracy szykuje paczki dla dzieci zatrudnionych. Czy pracodawca płaci od tych prezentów podatek?

Plaże, place zabaw, parki rozrywki, tarasy w restauracjach bez dymu tytoniowego i aerozoli z e-papierosów. Jest decyzja UE

W dniu 3 grudnia 2024 r. ministrowie zdrowia państw członkowskich Unii Europejskiej zmienili zalecenia w sprawie miejsc wolnych od dymu. Unijne rekomendacje obejmą w szczególności miejsca miejsca rekreacji na świeżym powietrzu, zwłaszcza tam, gdzie często mogą przebywać dzieci, młodzież i osoby narażone. Rekomendacje mają zastosowanie do e-papierosów i podgrzewanych wyrobów tytoniowych i stanowią zachętę dla państw członkowskich UE do rozszerzenia zakresu istniejącej ochrony przed biernym paleniem. Jak ustaliła PAP, Polska głosowała za zmianą.

Będzie więcej ukraińskich dzieci w polskich szkołach. Rząd chce wyrównania szans edukacyjnych młodzieży z Ukrainy

Trwają prace nad rozporządzeniem Rady Ministrów regulującym wsparcie dla dzieci i młodzieży z Ukrainy. Projekt zakłada m.in. dofinansowanie zatrudnienia asystentów międzykulturowych oraz doskonalenie kadr systemu oświaty.

Opłata reklamowa 2025 r.: część stała 3,72 zł, część zmienna 0,34 zł

Opłata reklamowa 2025 r.: część stała 3,72 zł, część zmienna 0,34 zł. W jakich przypadkach nie pobiera się opłaty reklamowej? Kto musi opłacić opłatę reklamową? Co w przypadku, gdy budynek ma więcej niż jednego właściciela?

REKLAMA

2025: Kiedy pracownik dostanie płatny dzień wolny za święto w sobotę

Każde święto występujące w okresie rozliczeniowym i przypadające w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. Czy oznacza to, że za święto przypadające w sobotę należy udzielić innego dnia wolnego od pracy? Czy w 2025 r. będą święta w sobotę?

Sądy po Trybunale o przeliczeniu i wyrównaniu emerytur przez ZUS. Pełne, czy tylko za trzy lata? [Wyrok TK z 4 czerwca 2024 r. ]

W artykule analiza wyrok Sądu Okręgowego w Szczecinie VI Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych z dnia 3 lipca 2024 r. sygn. akt VI U 528/24 oraz wyrok Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej z dnia 15 października 2024 r. sygn. akt VI U 1016/24 w zakresie przyznanego emerytowi wyrównania. Autor dr Andrzej Hańderek radca prawny.

REKLAMA