REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Megapanel lipiec 2010 - wyniki po kategoriach tematycznych

REKLAMA

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych witryn w Polsce, w podziale na 19 kategorii, według badania Megapanel PBI/Gemius lipiec 2010.Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.

Lipcowe wyniki Megapanelu to obiecane wzrosty Wirtualnej Polski, spadki portali z Grupy Gazeta.pl oraz zaskakujące umacnianie się pozycji Facebooka wśród polskiej społeczności.

Pierwsza trójka w rankingu wg kategorii "Biznes, finanse, prawo" to silny Onet, Money oraz serwisy Grupy INFOR.

Drukuj tabelę

Biznes, finanse, prawo

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 157 958  57 208 121 23,55% tak
2. Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 2 772 910 27 185 126 15,70% tak
3. Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 559 296 19 980 976 14,50% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 531 949 32 869 852 14,34% tak
5. Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 608 379 32 711 426 9,11% tak
6. Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 525 772 23 227 838 8,64% tak
7. Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 347 217 14 824 671 7,63% tak
8. eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 160 269 5 681 457 6,57% tak
9. forumprawne.org 871 265 - 4,93%
10. Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 775 170 5 588 436 4,39% tak
11. nf.pl 647 184 4 570 285 3,67% tak
12. Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 612 853 2 890 111 3,47% tak
13. wirtualnemedia.pl 475 354 2 181 333 2,69% tak
14. Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 468 136 - 2,65%
15. biznesforum.pl 449 584 - 2,55%
16. Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 412 777 - 2,34%
17. media2.pl 407 483 2 148 541 2,31% tak
18. Grupa Puls Biznesu 288 436 5 715 043 1,63% tak
19. podatki.biz 249 752 977 129 1,41% tak
20. wynagrodzenia.pl 231 980 - 1,31%

W kategorii budownictwo dwa pierwsze miejsca Gazeta.pl - Budownictwo oraz Murator - Budownictwo , czyli dokładnie jak przed miesiącem.

Drukuj tabelę

Budownictwo i nieruchomości

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 505 561 19 683 197 8,53% tak
2. Grupa Murator - Budownictwo 1 400 005 12 931 841 7,93% tak
3. Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 013 600 25 325 204 5,74% tak
4. Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 669 245 28 166 726 3,79% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 622 935 7 133 418 3,53% tak
6. Grupa Oferty.net 603 006 12 003 943 3,42% tak
7. Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 540 662 2 597 324 3,06% tak
8. Grupa Interia.pl - Budownictwo 524 602 22 565 870 2,97% tak
9. Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 519 167 9 966 149 2,94% tak
10. Grupa Gazeta.pl-domiporta.pl 501 364 11 066 621 2,84% tak
11. Grupa e-budownictwo.pl 465 223 3 451 208 2,63% tak
12. Grupa Meble.pl - Budownictwo 385 525 - 2,18%
13. Grupa Onet.pl - Budownictwo 383 512 5 984 662 2,17% tak
14. skyscrapercity.com 303 280 - 1,72%
15. Grupa o2.pl - Budownictwo 284 736 1 725 848 1,61% tak
16. szybko.pl 284 230 4 748 792 1,61% tak
17. Grupa Dom.pl - Budownictwo 267 521 - 1,52%
18. dom.money.pl 264 332 3 482 305 1,50% tak
19. forumogrodnicze.info 239 877 - 1,36%
20. nportal.pl 239 436 2 638 136 1,36% tak

Rynek e-commerce ostro walczy o klienta. W lipcowym Megapanelu Allegro stale na pierwszym miejscu dosłownie nokautując portal nokaut.pl. Aukcjoner spada z pozycji 3. na 4., a jego miejsce zajmuje Grupa Onet.pl z ponad 1,7 mln Real Users.

Drukuj tabelę

E-commerce

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro - E-commerce 10 941 619 3 822 284 593 61,97% tak
2. nokaut.pl 2 363 981 9 269 892 13,39% tak
3. Grupa Onet.pl - E-commerce 1 718 337 112 374 974 9,73% tak
4. aukcjoner.pl 1 576 737 - 8,93%
5. euro.com.pl 1 411 726 - 8,00%
6. skapiec.pl 1 394 282 - 7,90%
7. Grupa Ebay 1 232 915 - 6,98%
8. bonprix.pl 1 189 174 - 6,74%
9. merlin.pl 1 147 443 - 6,50%
10. okazje.info.pl 1 031 995 5 915 057 5,84% tak
11. Grupa o2.pl - E-commerce 928 568 6 140 295 5,26% tak
12. Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 919 547 48 135 392 5,21% tak
13. empik.com 879 541 - 4,98%
14. Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 871 809 - 4,94%
15. twenga.pl 865 467 - 4,90%
16. Grupa Interia.pl - E-commerce 772 202 16 218 512 4,37% tak
17. tchibo.pl 748 410 - 4,24%
18. Grupa Amazon 695 356 - 3,94%
19. buyvip.com 580 699 - 3,29%
20. Grupa Groupon 575 645 - 3,26%

Największą liczbę użytkowników przeglądających serwisy edukacyjne w lipcu 2010 r. zgromadziła grupa Wikipedia, która uplasowała się na 1. miejscu, notując ponad 7,6 mln stałych użytkowników. Na 2. pozycji stale grupa Google z 3,5 mln użytkowników.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Drukuj tabelę

Edukacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wikipedia - Edukacja 7 680 613 - 43,50%
2. Grupa Google - Edukacja 3 541 030 - 20,06%
3. Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 2 693 727 31 196 769 15,26% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 804 412 17 859 514 10,22% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 1 545 845 5 343 198 8,76% tak
6. szkolnictwo.pl 662 755 3 531 203 3,75% tak
7. Grupa Ling.pl 613 932 - 3,48%
8. Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 575 262 6 392 917 3,26% tak
9. translatica.pl 514 007 - 2,91%
10. pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 490 808 2 933 346 2,78% tak
11. translate.pl 480 992 - 2,72%
12. Grupa o2.pl - Serwisy edukacyjne 462 680 10 153 923 2,62% tak
13. zgapa.pl 459 316 999 541 2,60% tak
14. ang.pl 437 551 4 117 030 2,48% tak
15. shvoong.com 365 500 - 2,07%
16. bryk.pl 346 360 714 478 1,96% tak
17. zadane.pl 344 460 - 1,95%
18. answers.com 322 918 - 1,83%
19. wikipedia.pl 320 998 - 1,82%
20. getionary.pl 294 427 - 1,67%

Z serwisów o tematyce erotycznej najsłabiej wypadł xhamster.com z 549 tys. użytkowników. Pozycję 1. stale zajmuje redtube.com z 2 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Erotyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. redtube.com 2 064 944 - 11,70%
2. xvideoslive.com 1 725 783 - 9,77%
3. topranking.pl 1 653 561 - 9,37%
4. xvideos.com 1 486 649 - 8,42%
5. pornhub.com 1 404 148 - 7,95%
6. livejasmin.com 1 257 134 - 7,12%
7. pornhublive.com 1 066 236 - 6,04%
8. Grupa rXmedia 996 520 - 5,64%
9. xnxx.com 928 385 - 5,26%
10. zbiornik.com 883 846 - 5,01%
11. Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 862 376 79 653 792 4,88% tak
12. sexrura.pl 826 230 - 4,68%
13. adultfriendfinder.com 806 681 - 4,57%
14. erodate.pl 793 228 - 4,49%
15. 18tube.pl 754 670 - 4,27%
16. starsex.pl 683 013 - 3,87%
17. tube8.com 657 826 - 3,73%
18. sex-blog.pl 639 159 - 3,62%
19. sexol.pl 608 610 - 3,45%
20. xhamster.com 549 203 - 3,11%

W kategorii serwisy firmowe miejsce pierwsze stale utrzymuje Grupa Mozilla zdobywając ponad 7 mln Real Users. Na pozycji 2. jest Grupa Microsoft notująca 4,7 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Firmowe

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Mozilla 7 014 102 - 39,73%
2. Grupa Microsoft - Firmowe 4 731 304 - 26,80%
3. Grupa Orange 3 747 925 - 21,23%
4. Grupa Plus GSM 3 371 482 - 19,10%
5. adobe.com 3 248 341 - 18,40%
6. Grupa Ipko.pl 2 681 400 - 15,19%
7. Grupa PTC Era 2 653 794 - 15,03%
8. Grupa Mbank 2 023 133 - 11,46%
9. Grupa Play 1 947 831 - 11,03%
10. Grupa ING 1 877 747 - 10,64%
11. platnosci.pl 1 757 869 - 9,96%
12. skype.com 1 732 341 - 9,81%
13. Grupa BZWBK 1 605 288 - 9,09%
14. pkobp.pl 1 585 684 - 8,98%
15. Grupa RD - Firmowe 1 545 024 - 8,75%
16. Grupa Google - Firmowe 1 467 208 - 8,31%
17. Grupa Pekao SA 1 457 895 - 8,26%
18. winamp.com 1 314 711 - 7,45%
19. lotto.pl 1 260 163 - 7,14%
20. Grupa PKP 1 254 488 - 7,11%

Wśród serwisów hostujących notujemy zmiany. Grupa Yoyo.pl - Hosting z pozycji 6. awansowała na 1. dyskwalifikując tym samym Grupa Interia.pl - Hosting, która spada na 2. lokatę z 2,587 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Hosting

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Yoyo.pl - Hosting 2 987 924 - 16,92%
2. Grupa Interia.pl - Hosting 2 587 147 15 151 279 14,65% tak
3. home.pl 2 302 174 - 13,04%
4. prv.pl 2 123 284 9 716 208 12,03% tak
5. Grupa Onet.pl - Hosting 1 916 309 16 827 282 10,85% tak
6. nazwa.pl 1 512 484 - 8,57%
7. cba.pl 1 370 444 - 7,76%
8. Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 238 625 7 670 604 7,02% tak
9. Grupa Osemka.pl - Hosting 1 188 025 7 225 732 6,73% tak
10. Grupa Ovh 1 166 222 - 6,61%
11. Grupa Click-Media 891 582 - 5,05%
12. art.pl 860 163 - 4,87%
13. hostuje.net 683 878 9 928 857 3,87% tak
14. webd.pl 604 499 - 3,42%
15. sharingmatrix.com 418 284 - 2,37%
16. boo.pl 416 263 - 2,36%
17. one.pl 282 312 - 1,60%
18. zapodaj.net 268 418 - 1,52%
19. of.pl 242 686 - 1,37%
20. fr.pl 234 060 - 1,33%

Po informacje i publicystykę czytelnicy najchętniej wchodzili na serwisy Onetu – ponad 7 mln Real Users.W dalszej kolejności wybierali serwisy Grupy Wirtualna Polska oraz Gazeta.pl.

Drukuj tabelę

Informacje i publicystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 7 158 264 256 378 598 40,54% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 5 888 487 216 979 830 33,35% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 5 328 139 148 131 685 30,18%tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 3 937 542 85 118 907 22,30% tak
5. Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 3 169 548 74 820 214 17,95% tak
6. Grupa TVN - Serwisy informacyjne 3 071 112 80 423 424 17,39% tak
7. Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 2 944 541 29 522 303 16,68% tak
8. Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 1 762 617 59 021 831 9,98% tak
9. Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 1 341 553 8 507 056 7,60% tak
10. Grupa Murator-se.pl 1 330 477 12 373 916 7,54% tak
11. Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 267 087 23 548 732 7,18% tak
12. Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 146 205 20 776 166 6,49% tak
13. Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 100 570 9 262 886 6,23% tak
14. trojmiasto.pl 992 335 - 5,62%
15. pogodynka.pl 909 387 14 242 037 5,15% tak
16. Grupa Infor - Informacje 854 541 15 777 557 4,84% tak
17. meteo.pl 609 047 - 3,45%
18. meteoprog.pl 604 531 4 906 426 3,42% tak
19. Grupa Polskie Radio 578 537 6 305 559 3,28% tak
20. wprost.pl 515 800 2 821 213 2,92% tak

Wiadomości kulturalne i rozrywkowe przyciągnęły ponad 10,768 mln użytkowników do serwisu youtube.com, który od 3 miesięcy pozostaje na pierwszej pozycji. Zaraz za nim Grupa o2. Na miejscu 3. Onet.pl.

Drukuj tabelę

Kultura i rozrywka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. youtube.com 10 768 832 - 60,99%
2. Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 434 625 420 513 813 36,44% tak
3. Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 6 189 716 721 597 081 35,06% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 5 887 330 409 407 645 33,34% tak
5. Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 3 919 856 281 655 966 22,20% tak
6. demotywatory.pl 3 290 603 - 18,64%
7. imageshack.us 3 235 977 - 18,33%
8. Grupa Spilgames 3 054 398 - 17,30%
9. filmweb.pl 2 869 225 132 713 126 16,25% tak
10. Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 712 656 43 731 805 15,36% tak
11. warofdragons.pl 2 681 478 - 15,19%
12. wyspagier.pl 2 543 940 - 14,41%
13. Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 2 387 384 - 13,52%
14. tekstowo.pl 2 174 364 30 865 952 12,31% tak
15. Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 1 964 732 23 738 803 11,13% tak
16. megavideo.com 1 913 625 - 10,84%
17. edarling.pl 1 878 608 - 10,64%
18. Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 1 878 250 11 904 391 10,64% tak
19. poszkole.pl 1 607 382 216 889 211 9,10% tak
20. Grupa Gry-online.pl 1 597 596 42 297 072 9,05% tak

Map najchętniej szukaliśmy na Grupa Google - Mapy i lokalizatory ponad 5,767 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Mapy i lokalizatory

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 767 547 - 32,67%
2. Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 692 929 36 612 300 26,58% tak
3. targeo.pl 1 387 012 5 840 225 7,86% tak
4. szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 1 037 585 3 277 754 5,88% tak
5. Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 968 078 - 5,48%
6. Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 833 895 1 963 605 4,72% tak
7. Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 421 890 12 455 273 2,39% tak
8. wikimapia.org 419 851 - 2,38%
9. miplo.pl 416 875 1 287 078 2,36% tak
10. jakdojade.pl 262 182 - 1,48%
11. dojazd.org 240 817 - 1,36%
12. planmiasta.info 220 675 - 1,25%
13. maperia.pl 176 137 - 1,00%
14. mapgo.pl 103 090 - 0,58%
15. Grupa o2.pl - Mapy 94 745 204 193 0,54% tak
16. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy 86 674 397 373 0,49% tak
17. gdziejestdziecko.pl 67 997 - 0,39%
18. imap24.pl 56 155 - 0,32%
19. wytycz.pl 52 186 - 0,30%
20. flightradar24.com 51 746 - 0,29%

Grupa Allegro.pl - otomoto.pl już kolejny miesiąc z rzędu pozostaje na 1. pozycji z liczbą ponad 4 mln użytkowników odwiedzających jej serwisy w lipcu 2010 r.

Drukuj tabelę

Motoryzacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 4 055 930 305 055 727 22,97% tak
2. Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 172 599 25 856 814 12,30% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 866 236 20 684 079 10,57% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 578 979 23 761 764 8,94% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 205 564 13 803 194 6,83% tak
6. Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 096 891 26 612 176 6,21% tak
7. autocentrum.pl 1 027 064 18 636 716 5,82% tak
8. Grupa V10.pl 753 613 - 4,27%
9. Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 683 323 4 118 706 3,87% tak
10. Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 648 412 5 972 401 3,67% tak
11. Grupa Auto.pl 599 756 - 3,40%
12. autogielda.pl 587 836 - 3,33%
13. Grupa Mobile 552 444 - 3,13%
14. Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 423 712 3 699 572 2,40% tak
15. scigacz.pl 419 657 4 112 385 2,38% tak
16. forumsamochodowe.pl 378 653 1 223 941 2,14% tak
17. Grupa NNV-autoteam.pl 284 685 1 420 578 1,61% tak
18. motonews.pl 273 737 1 466 371 1,55% tak
19. autogaleria.pl 216 293 2 516 248 1,23% tak
20. Grupa Money.pl - Serwisy motoryzacyjne 189 336 1 088 158 1,07% tak

W kategorii nowe technologie 3 pierwsze miejsca należą do Grup: Interia.pl, Wirtualna Polska oraz Onet.pl.

Drukuj tabelę

Nowe technologie

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 430 243 33 171 958 25,09% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 3 653 124 35 241 976 20,69% tak
3. Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 286 540 47 186 768 18,61% tak
4. dobreprogramy.pl 3 185 981 22 825 835 18,04% tak
5. Grupa IDG - Nowe technologie 1 779 628 8 845 156 10,08% tak
6. frazpc.pl 1 433 025 4 989 628 8,12% tak
7. Grupa Netstel - Nowe technologie 1 380 812 - 7,82%
8. Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 1 237 872 5 511 468 7,01% tak
9. programosy.pl 1 076 015 - 6,09%
10. getpersonas.com 911 316 - 5,16%
11. Grupa Axel Springer - Nowe technologie 792 959 3 111 470 4,49% tak
12. Grupa CATALIST.pl - Nowe Technologie 766 492 - 4,34%
13. telepolis.pl 662 354 5 444 288 3,75% tak
14. cnet.com 650 810 - 3,69%
15. Grupa TRO Media - Nowe Technologie 591 556 1 992 765 3,35% tak
16. Grupa Blomedia - Nowe technologie 573 012 - 3,25%
17. nowdownloadall.com 568 952 - 3,22%
18. sciagnik.net 566 585 - 3,21%
19. pobieraczek.pl 561 366 - 3,18%
20. chip.eu 535 576 - 3,03%

Pracy w lipcu br. najchętniej szukano na serwisach Grupy Wirtualna Polska - Praca ponad 1,958 mln Real Users, najmniej korzystano z pomocy jooble.com.pl - 230 tys. użytkowników.

Drukuj tabelę

Praca

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 958 812 14 248 880 11,09% tak
2. Grupa Gazeta.pl - Praca 1 903 198 35 375 852 10,78% tak
3. Grupa Pracuj - Praca 1 691 550 46 280 241 9,58% tak
4. infopraca.pl 1 374 194 - 7,78%
5. jobrapido.pl 1 130 837 - 6,40%
6. Grupa GoWork.pl 782 353 - 4,43%
7. praca.pl 737 441 7 527 313 4,18% tak
8. Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 715 764 12 104 725 4,05% tak
9. Grupa Axel Springer - Praca 642 980 4 214 224 3,64% tak
10. Grupa Allegro - Praca 580 108 5 255 151 3,29% tak
11. Grupa Polskapresse - Praca 539 975 6 993 616 3,06% tak
12. szybkopraca.pl 415 323 - 2,35%
13. egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 404 540 3 621 771 2,29% tak
14. monsterpolska.pl 352 949 - 2,00%
15. Grupa Presspublica-kariera.pl 346 232 1 666 859 1,96% tak
16. jobisjob.pl 312 301 - 1,77%
17. careerjet.pl 303 315 - 1,72%
18. Grupa Onet.pl - Praca 299 289 3 464 105 1,70% tak
19. Grupa Interia.pl - Praca 248 620 987 926 1,41% tak
20. jooble.com.pl 230 399 - 1,30%

W kolejnej kategorii "publiczne" w lipcu pierwszą lokatę zajmował serwis policja.gov.pl z liczbą Real Users na poziomie 642 tys. Zaraz za nim znalazł się pajacyk.pl i europa.eu.

Drukuj tabelę

Publiczne

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. policja.gov.pl 642 370 - 3,64%
2. pajacyk.pl 584 139 16 636 962 3,31% tak
3. europa.eu 546 343 - 3,09%
4. zus.pl 507 922 - 2,88%
5. Grupa Uniwersytet Warszawski 505 295 - 2,86%
6. ngo.pl 427 052 - 2,42%
7. sejm.gov.pl 385 771 - 2,18%
8. uj.edu.pl 373 626 - 2,12%
9. pkw.gov.pl 369 421 - 2,09%
10. stat.gov.pl 344 450 - 1,95%
11. Grupa Praca.gov.pl 302 989 - 1,72%
12. wosp.org.pl 285 336 - 1,62%
13. Grupa AGH 267 825 - 1,52%
14. umk.pl 251 670 - 1,43%
15. Grupa Mf.gov.pl 235 701 - 1,33%
16. ms.gov.pl 230 849 - 1,31%
17. bip.gov.pl 229 360 - 1,30%
18. uw.gov.pl 219 347 - 1,24%
19. policja.pl 209 550 - 1,19%
20. pw.edu.pl 201 779 - 1,14%

Wśród serwisów społecznościowych stale prowadzi nasza-klasa.pl, ale coraz większym zainteresowaniem cieszy cię Facebook.com utrzymujący się na drugiej pozycji.

Drukuj tabelę

Społeczności

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa nasza-klasa.pl 12 141 052 - 68,76%
2. facebook.com 7 130 802 - 40,39%
3. Grupa Gazeta.pl - Społeczności 5 473 839 348 113 775 31,00% tak
4. Grupa Onet.pl - Społeczności 5 140 483 81 187 221 29,11% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 466 616 48 045 359 25,30% tak
6. Grupa Interia.pl - Społeczności 4 361 468 98 971 770 24,70% tak
7. Grupa GG Network - Społeczności 3 758 503 82 952 966 21,29% tak
8. Grupa Google - Społeczności 3 666 371 - 20,77%
9. Grupa o2.pl - Społeczności 3 021 020 59 137 982 17,11% tak
10. Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy społecznościowe 2 535 008 - 14,36%
11. zapytaj.com.pl 2 377 385 65 077 684 13,46% tak
12. peb.pl 1 938 541 - 10,98%
13. grono.net 1 878 273 149 732 071 10,64% tak
14. wordpress.com 1 846 563 - 10,46%
15. goldenline.pl 1 823 796 - 10,33%
16. precyl.pl 1 333 962 - 7,56%
17. Myspace.com - społeczności 1 290 189 23 081 478 7,31% tak
18. wykop.pl 1 158 417 - 6,56%
19. Grupa Allegro.pl-cokupic.pl 1 127 062 4 609 350 6,38% tak
20. akazoo.pl 928 516 - 5,26%

Sport najchętniej odwiedzany był na serwisach tematycznych grupy Onet, Wirtualna Polska oraz Gazeta.pl.

Drukuj tabelę

Sport

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 3 916 649 119 077 709 22,18% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 756 252 129 819 092 21,27% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 250 339 64 358 450 18,41% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 560 531 70 459 381 8,84% tak
5. joinfans.com 685 484 - 3,88%
6. Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 486 929 4 338 367 2,76% tak
7. Grupa TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 474 501 5 877 387 2,69% tak
8. futbolowo.pl 455 290 - 2,58%
9. 90minut.pl 433 860 27 231 278 2,46% tak
10. fifa.com 373 103 - 2,11%
11. Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 371 028 4 427 513 2,10% tak
12. kfd.pl 357 740 - 2,03%
13. sportowefakty.pl 331 683 31 373 765 1,88% tak
14. livescore.com 282 053 - 1,60%
15. livesports.pl 279 773 10 494 429 1,58% tak
16. Grupa Eurosport 270 117 - 1,53%
17. world-cup.com.pl 210 787 - 1,19%
18. meczyki.pl 208 316 - 1,18%
19. lechpoznan.pl 206 131 4 433 602 1,17% tak
20. soccer-live.pl 185 867 1 646 204 1,05% tak

W kategorii „Styl życia” na pierwszej pozycji w lipcu znalazła się Grupa Wirtualna Polska z liczbą ponad 5,6 mln Real Users. O niecałe 300 tys. mniej użytkowników zanotował Onet.pl, który znalazł się na 2. miejscu. 3. pozycja należy do Grupy o2.pl notującej niewiele ponad 5 mln użytkowników wchodzących na lifestylowe strony serwisu.

Drukuj tabelę

Styl życia

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 609 067 344 740 980 31,77% tak
2. Grupa Onet.pl - Styl życia 5 390 399 264 395 612 30,53% tak
3. Grupa o2.pl - Styl życia 5 006 963 212 413 594 28,36% tak
4. Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 135 599 128 341 410 23,42% tak
5. Grupa Interia.pl - Styl życia 3 395 449 94 808 660 19,23% tak
6. Grupa Edipresse - Styl życia 2855 899 45 324 879 16,17% tak
7. Grupa G+J Polska - Styl życia 1 785 439 25 160 745 10,11% tak
8. Grupa Infor - Styl życia 1 573 548 8 056 925 8,91% tak
9. Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 470 661 8 665 179 8,33% tak
10. Grupa Axel Springer - Styl życia 1 414 472 9 570 599 8,01% tak
11. test-zdrowia.pl 1 148 141 - 6,50%
12. kozaczek.pl 1 129 932 20 478 666 6,40% tak
13. Grupa Murator - Styl życia 990 259 2 474 683 5,61% tak
14. biomedical.pl 900 028 2 764 873 5,10% tak
15. dlastudenta.pl 824 835 6 443 792 4,67% tak
16. Grupa Styl.fm 806 765 26 236 522 4,57% tak
17. senior.pl 773 797 2 567 777 4,38% tak
18. tipy.pl 749 670 2 029 080 4,25% tak
19. wielkiezarcie.com 740 789 5 194 485 4,20% tak
20. znanylekarz.pl 690 757 - 3,91%

Na serwisy poświęcone turystyce w lipcu wchodziliśmy najczęściej na serwisy Onetu – ponad 2,618 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Turystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 2 618 255 20 283 097 14,83% tak
2. rozklad-pkp.pl 2 459 396 57 560 572 13,93% tak
3. Grupa Eholiday.pl 1 448 719 14 123 457 8,21% tak
4. Grupa Nocowanie.pl 1 384 403 - 7,84%
5. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 1 379 342 19 618 796 7,81% tak
6. Grupa E-podroznik.pl 1 212 638 - 6,87%
7. Grupa Meteor24.pl 1 208 359 - 6,84%
8. Grupa Fajnewczasy.pl 1 110 403 - 6,29%
9. Grupa Allegro.pl - Turystyka 952 554 19 961 969 5,39% tak
10. Grupa Wakacje.pl 617 138 - 3,50%
11. odleglosci.pl 573 145 2 395 921 3,25% tak
12. Grupa Travelplanet.pl SA 567 036 - 3,21%
13. Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 476 584 4 873 183 2,70% tak
14. Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne 471 655 3 016 507 2,67% tak
15. Grupa Interia.pl - Serwisy turystyczne 466 692 3 946 508 2,64% tak
16. tur-info.pl 448 623 - 2,54%
17. traveligo.pl 445 257 - 2,52%
18. turystyka-polska.pl 438 020 - 2,48%
19. mapofpoland.pl 421 322 - 2,39%
20. rozklady.pl 393 874 - 2,23%

Wśród wyszukiwarek stale najpopularniejszą jest Google, zaraz za nim grupa Pf.pl i Pkt.pl.

Drukuj tabelę

Wyszukiwarki i katalogi

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 349 460 - 92,60%
2. Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 618 449 - 20,49%
3. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - pozostale 2 646 829 9 880 191 14,99% tak
4. ask.com 2 261 762 - 12,81%
5. Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 214 192 40 473 077 12,54% tak
6. Grupa NNV-firmy.net 1 747 230 6 401 732 9,90% tak
7. filestube.com 1 363 947 - 7,72%
8. bing.com 1 303 352 - 7,38%
9. cylex.pl 1 155 031 - 6,54%
10. yellowpages.pl 1 136 619 - 6,44%
11. Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki 1 077 067 12 016 594 6,10% tak
12. lua.pl 840 788 - 4,76%
13. Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki 827 586 12 709 770 4,69% tak
14. mywebsearch.com 795 530 - 4,51%
15. search.yahoo.com 769 456 - 4,36%
16. Grupa Money.pl-favore.pl 716 115 2 840 431 4,06% tak
17. trovit.pl 632 591 - 3,58%
18. archiwumallegro.pl 628 570 - 3,56%
19. Grupa Toplista.pl 513 698 - 2,91%
20. webwweb.pl 441 147 - 2,50%

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Maj 2010

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dwa świadczenia z urzędu pracy dla obywateli Ukrainy i innych cudzoziemców w 2025 r.

Urzędy pracy przyznają dwa świadczenia obywatelom Ukrainy i innym cudzoziemcom: zasiłek dla bezrobotnych i dodatek aktywizacyjny. Komu i kiedy zgodnie z polskimi przepisami aktualnymi na 2025 rok świadczenia te przysługują?

Zasada: świadek ustanawia pełnomocnika bez konieczności zgody sądu lub prokuratora - projekt nowelizacji kpk (petycja NRA)

Naczelna Rada Adwokacka proponuje, aby wprowadzić jako zasadę prawo świadków do ustanowienia pełnomocnika, bez wyjątków i konieczności zgody sądu lub prokuratora. Adwokatura skierowała petycje w tej sprawie do prezydenta, rządu i parlamentu, która zawiera projekt nowelizacji kodeksu postępowania karnego.

Komunikat ZUS: Ograniczenia w komunikacji elektronicznej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje o ograniczeniach w komunikacji elektronicznej z ZUS.

7 mniej znanych praw osób z niepełnoprawnościami w Polsce

Osoby z niepełnosprawnościami mogą korzystać z szeregu uprawnień. Wiele z nich zależy od stopnia niepełnosprawności czy dodatkowych kryteriów. Tym razem wymieniamy 7 przykładów, o których nie każdy być może pamięta.

REKLAMA

Pasja czy pragmatyzm - czym kierować się wybierając profil w szkole średniej?

Wybór ścieżki edukacyjnej w szkole średniej to jedna z pierwszych poważnych decyzji, przed którą stają młodzi ludzie i ich rodzice. Czy postawić na rozwój pasji dającej radość i motywację, czy może skupić się na praktycznym przygotowaniu do przyszłej kariery? W dobie dynamicznych zmian na rynku pracy oraz rosnącej presji na sukces akademicki i zawodowy dylemat ten staje się coraz trudniejszy. Złoty środek mogą stanowić rozwiązania łączące elastyczność z międzynarodowymi możliwościami edukacyjnymi.

Budownictwo mieszkaniowe 2025: początek roku nie zapowiada wysypu nowych mieszkań, a wysokie kursy akcji spółek deweloperskich kłócą się z danymi GUS

Budownictwo mieszkaniowe 2025. Po optymistycznym styczniu pod względem budów rozpoczętych, w lutym nastąpiła stabilizacja danych statystycznych na dość przeciętnych poziomach wartości. W dalszym ciągu więc w budownictwie czekamy także na nadejście wiosny.

Będzie nowa ustawa propodażowa: czy przyspieszy budowę mieszkań w Polsce i obniży cenę metra kwadratowego

Budownictwo mieszkaniowe czeka na nową ustawę – tak zwaną ustawę podażową, obiecaną przez rząd. W ocenie deweloperów, gdyby nowa ustawa propodażowa została przyjęta w obecnej formie, nastąpiłby ciąg korzystnych zmian ułatwiających inwestycje i skracających proces budowy mieszkań.

Odpowiedzialność członków zarządów spółek – co zmienia wyrok TSUE w sprawie Adjak?

W dniu 4 marca 2025 roku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) wydał przełomowy wyrok w sprawie C-277/24 (Adjak), w którym zakwestionował przyjęty w Polsce model solidarnej odpowiedzialności członków zarządu za zaległości podatkowe spółki. W opinii TSUE obecne przepisy naruszają prawo unijne, ponieważ uniemożliwiają kwestionowanie decyzji wymiarowych organów podatkowych, zapadłych w sprawie przeciwko spółce w trakcie postępowania przeciwko członkom zarządu – tym samym godząc w podstawowe zasady ochrony praw jednostki. Orzeczenie to może wymusić istotne zmiany w polskim systemie prawnym oraz wpłynąć na dotychczasową praktykę organów administracji skarbowej wobec członków zarządów spółek.

REKLAMA

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw 2025 [LUTY]

GUS podał dane na luty 2025 r. Ile wynosi przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw? Jakie było zatrudnienie w lutym? O ile wzrosło od ubiegłego roku?

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

REKLAMA