REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Megapanel maj 2010 - wyniki po kategoriach tematycznych

REKLAMA

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych witryn w Polsce, w podziale na 19 kategorii, według badania Megapanel PBI/Gemius maj 2010.Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.

Majowe wyniki Megapanelu to obiecane wzrosty Wirtualnej Polski, spadki portali z Grupy Gazeta.pl oraz zaskakujące umacnianie się pozycji Facebooka wśród polskiej społeczności.
Pierwsza trójka w rankingu wg kategorii "Biznes, finanse, prawo" pozostaje bez zmian. Grupa Onet notuje spadek użytkowników realnych o ponad 200 tys. w porównaniu z kwietniowym zestawieniem.

Drukuj tabelę

Biznes, finanse, prawo

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 124 465 61 142 507 23,56% tak
2. Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 2 970 681 32 132 573 16,97% tak
3. Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 749 021 23 018 580 15,70% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 580 877 37119 366 14,74% tak
5. Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 898 370 37 147 726 10,84% tak
6. Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 586 326  16 781 419 9,06% tak
7. Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 540 659 25 519 427 8,80% tak
8. eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 357 637 7 408 173 7,75% tak
9. Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 810 897 6 320 267 4,63% tak
10. Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 790 872 3 802 470 4,52% tak
11. forumprawne.org 767 587 - 4,38%
12. nf.pl 729 511 4 144 747 4,17% tak
13. Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 533 469 - 3,05%
14. Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 509 788 - 2,91%
15. biznesforum.pl 452 720 - 2,59%
16. Grupa Spolecznosci.pl-media2.pl 436 034 2 251 404 2,49% tak
17. wirtualnemedia.pl 421 155 2 315 735 2,41% tak
18. Grupa Puls Biznesu 315 845 6 603 085 1,80% tak
19. podatki.biz 286 539 1 189 207 1,64% tak
20. mybank.pl 270 102 1 065 810 1,54% tak

W kategorii budownictwo najbardziej widoczny jest skok o jedenaście oczek w górę serwisów z Grupy Onet, z 15 miejsca na 4. Portal podwoił tym samym liczbę swoich użytkowników w stosunku do kwietnia br.

Drukuj tabelę

Budownictwo i nieruchomości

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 677 396 21 706 946 9,58% tak
2. Grupa Murator - Budownictwo 1 651 983 17 077 236 9,44% tak
3. Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 092 857 28 413 727 6,24% tak
4. Grupa Onet.pl - Budownictwo 684 064 9 446 509 3,91% tak
5. Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 680 728 34 180 574 3,89% tak
6. Grupa Oferty.net 623 279 12 577 844 3,56% tak
7. Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 592 315 8 956 470 3,38% tak
8. Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 537 876 2 851 613 3,07% tak
9. Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 533 750 10 323 376 3,05% tak
10. Grupa Gazeta.pl-domiporta.pl 526 400 12 765 121 3,01% tak
11. Grupa Interia.pl - Budownictwo 516 633 25 912 804 2,95% tak
12. skyscrapercity.com 451 716 - 2,58%
13. Grupa Meble.pl - Budownictwo 430 769 - 2,46%
14. Grupa e-budownictwo.pl 373 185 - 2,13%
15. Grupa o2.pl - Budownictwo 337 034 3 277 565 1,93% tak
16. Grupa Dom.pl - Budownictwo 332 293 4 470 622 1,90% tak
17. poradnikogrodniczy.pl 295 740 - 1,69%
18. Grupa Money.pl-money.pl-dom.money.pl 290 533 3 857 282 1,66% tak
19. szybko.pl 265 265 4 392 934 1,52 % tak
20. forumogrodnicze.info 259 715 - 1,48%

Rynek e-commerce ostro walczy o klienta. W majowym Megapanelu aukcjoner.pl notuje jednomiejscowy spadek na rzecz serwisów z Grupy Onet.

Drukuj tabelę

E-commerce

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro - E-commerce 10 912 045 4 700 534 444 62,33% tak
2. nokaut.pl 2 636 560 11 096 751 15,06% tak
3. Grupa Onet.pl - E-commerce 1 770 779 152 075 676 10,11% tak
4. aukcjoner.pl 1 696 203 - 9,69%
5. skapiec.pl 1 507 920 - 8,61%
6. merlin.pl 1 460 312 - 8,34%
7. Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 1 398 314 - 7,99%
8. euro.com.pl 1 197 444 - 6,84%
9. citydeal.pl 1 184 614 - 6,77%
10. bonprix.pl 1 091 972 - 6,24%
11. Grupa Ebay 1 033 777 - 5,90%
12. Grupa o2.pl - E-commerce 999 544 7 514 941 5,71% tak
13. empik.com 981 811 - 5,61%
14. Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 963 242 45 827 920 5,50% tak
15. okazje.info.pl 946 056 6 268 448 5,40% tak
16. twenga.pl 894 991 - 5,11%
17. Grupa Interia.pl - E-commerce 849 824 19 586 089 4,85% tak
18. tchibo.pl 777 593 - 4,44%
19. tvmarket.pl 683 446 - 3,90%
20. Grupa Poczta Kwiatowa 616 790 - 3,52%

Największą liczbę użytkowników przeglądających serwisy edukacyjne w maju 2010 r. zgromadziła grupa Wikipedia, która uplasowała się na 1 miejscu, notując jednak stratę wśród swoich stałych użytkowników o niemal 443 tys. real users. Na 2. pozycję wskoczyła (z 4.) grupa Google wzbogacając się o ok. 260 tys. użytkowników.

Drukuj tabelę

Edukacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wikipedia - Edukacja 8 930 198 - 51,01%
2. Grupa Google - Edukacja 4 266 927 - 24,37%
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 4 100 371 33 666 303 23,42% tak
4. Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 3 986 646 45 108 222 22,77% tak
5. bryk.pl 2 176 515 10 339 990 12,43% tak
6. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 823 509 18 799 826 10,42% tak
7. zadane.pl 1 697 684 - 9,70%
8. Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 1 316 127 13 746 695 7,52% tak
9. zgapa.pl 1 126 900 2 928 825 6,44% tak
10. szkolnictwo.pl 1 114 921 6 941 104 6,37% tak
11. shvoong.com 1 038 154 - 5,93%
12. klp.pl 992 925 - 5,67%
13. Grupa Netstel 964 624 - 5,51%
14. Grupa Ling.pl 964 439 - 5,51%
15. pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 944 582 5 440 636 5,40% tak
16. translate.pl 906 542 - 5,18%
17. ang.pl 803 936 7 849 286 4,59% tak
18. zaliczaj.pl 731 976 - 4,18%
19. biolog.pl 724 714 - 4,14%
20. Grupa Na6.pl 634 616 - 3,62%

Z serwisów o tematyce erotycznej wypadł keezmovies.com, jego miejsce zastąpił xvideoslive.com awansując od razu na 4. pozycję z ponad 1 mln użytkowników realnych w maju 2010 r.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Drukuj tabelę

Erotyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. redtube.com 1 606 253 - 9,17%
2. xvideos.com 1 204 150 - 6,88%
3. pornhub.com 1 105 212 - 6,31%
4. xvideoslive.com 1 083 285 - 6,19%
5. livejasmin.com 1 068 258 - 6,10%
6. adultfriendfinder.com 986 428 - 5,63%
7. Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 897 829 87 091 001 5,13% tak
8. pornhublive.com 876 558 - 5,01%
9. Grupa rXmedia 807 789 - 4,61%
10. zbiornik.com 801 981 - 4,58%
11. xnxx.com 756 891 - 4,32%
12. starsex.pl 671 001 - 3,83%
13. erodate.pl 652 393 - 3,73%
14. tube8.com 626 347 - 3,58%
15. sexplaneta.pl 581 143 - 3,32%
16. sex-blog.pl 570 993 - 3,26%
17. sextv1.pl 486 538 - 2,78%
18. xhamster.com 483 144 - 2,76%
19. fotka.sex.pl 471 754 - 2,69%
20. wildsex.pl 461 815 - 2,64%

W kategorii serwisy firmowe na miejsce pierwsze wysunął się Microsoft z ponad 5,5 mln real users, dyskwalifikując tym samym grupę Mozilla, która spadła o 3 oczka.

Drukuj tabelę

Firmowe

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Microsoft - Firmowe 5 561 711 - 31,77%
2. Grupa Orange 3 434 887 - 19,62%
3. Grupa Plus GSM 3 085 481 - 17,62%
4. Grupa Mozilla 2 707 302 - 15,46%
5. Grupa Ipko.pl 2 402 873 - 13,72%
6. adobe.com 2 397 497 - 13,69%
7. conduit.com 2 344 957 - 13,39%
8. Grupa Google - Firmowe 2 092 785 - 11,95%
9. Grupa PTC Era 1 964 234 - 11,22%
10. Grupa ING 1 940 949 - 11,09%
11. lotto.pl 1 827 115 - 10,44%
12. pkobp.pl 1 757 076 - 10,04%
13. Grupa BZWBK 1 732 136 - 9,89%
14. Grupa Mbank 1 687 312 - 9,64%
15. Grupa Play 1 600 857 - 9,14%
16. loteriard.pl 1 495 367 - 8,54%
17. Grupa Pekao SA 1 462 166 - 8,35%
18. tp.pl 1 231 981 - 7,04%
19. Grupa GG Network - Serwisy firmowe 1 189 063 11 369 105 6,79% tak
20. Grupa PKP 1 158 390 - 6,62%

Pierwsza trójka w serwisach hostujących pozostała bez zmian: Interia, home.pl, Onet. W maju Grupa Interia zdobyła przewagę na home.pl o ponad 79 tys. użytkowników.

Drukuj tabelę

Hosting

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Hosting 2 719 990 19 773 227 15,54% tak
2. home.pl 2 640 784 - 15,08%
3. Grupa Onet.pl - Hosting 2 467 897 21 562 102 14,10% tak
4. nazwa.pl 2 042 737 - 11,67%
5. prv.pl 1 890 672 12 101 675 10,80% tak
6. Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 878 377 - 10,73%
7. Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 755 821 10 394 683 10,03% tak
8. cba.pl 1 604 248 - 9,16%
9. art.pl 1 464 157 - 8,36%
10. Grupa Ovh 1 445 313 - 8,26%
11. Grupa Osemka.pl - Hosting 1 152 661 8 418 912 6,58% tak
12. Grupa Click-Media 1 134 460 - 6,48%
13. neostrada.pl-strony hostingowane neostrada.pl 764 070 - 4,36%
14. webd.pl 745 234 - 4,26%
15. boo.pl 530 147 - 3,03%
16. one.pl 423 415 - 2,42%
17. win.pl 330 623 - 1,89%
18. sharingmatrix.com 280 119 - 1,60%
19. zapodaj.net 272 546 - 1,56%
20. of.pl 270 925 - 1,55%

Po informacje i publicystykę czytelnicy najchętniej wchodzili na serwisy Onetu – niemal 7,1 mln real users, Gazetę.pl – ponad 6,320 mln użytkowników i na portale Wirtualnej Polski – ponad 6,139 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Informacje i publicystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 7 091 494 395 154 612 40,50% tak
2. Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 6 320 975 203 319 057 36,10% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 6 139 317 327 008 111 35,07% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 4 743 548 173 347 565 27,09% tak
5. Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 4 133 985 108 631 472 23,61% tak
6. Grupa TVN - Serwisy informacyjne 3 699 081 107 796 177 21,13% tak
7. Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 648 771 48 904 418 20,84% tak
8. Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 2 164 485 59 608 929 12,36% tak
9. Grupa Murator-se.pl 1 705 758 15 333 842 9,74% tak
10. Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 443 310 24 272 428 8,24% tak
11. Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 426 875 27 576 527 8,15% tak
12. Grupa Infor - Informacje 1 421 520 23 759 398 8,12% tak
13. Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 401 379 14 499 443 8,00% tak
14. Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 1 012 498 7 283 795 5,78% tak
15. pogodynka.pl 890 010 13 838 604 5,08% tak
16. trojmiasto.pl 867 655 - 4,96%
17. Grupa Polskie Radio 716 047 7 301 985 4,09% tak
18. salon24.pl 631 034 12 144 181 3,60% tak
19. cafenews.pl 567 401 - 3,24%
20. wprost.pl 559 556 2 948 989 3,20% tak

Wiadomości kulturalne i rozrywkowe przyciągnęły w maju 2010 r. ponad 10,845 mln użytkowników na serwisy youtube.com – tym samym utrzymując go na pierwszej pozycji.
Z rankingu wypadła grupa Gry-online.pl, a nowością w zestawieniu jest serwis teksty.org z 1,724 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Kultura i rozrywka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. youtube.com 10 845 483 - 61,95%
2. Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 7 047 411 861 180 830 40,25% tak
3. Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 582 763 469 470 191 37,60% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 5 856 558 427 808 033 33,45% tak
5. Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 4 074 077 309 202 807 23,27% tak
6. imageshack.us 3 634 665 - 20,76%
7. demotywatory.pl 3 274 424 - 18,70%
8. filmweb.pl 2 993 916 137 874 545 17,10% tak
9. Grupa Spilgames 2 940 113 233 884 557 16,79% tak
10. Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 855 179 48 652 693 16,31% tak
11. wyspagier.pl 2 779 888 - 15,88%
12. Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 2 638 731 - 15,07%
13. warofdragons.pl 2 477 660 - 14,15%
14. Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 128 126 - 12,16%
15. tekstowo.pl 2 124 986 33 819 718 12,14% tak
16. Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 2 121 270 15 406 915 12,12% tak
17. wiaderko.com 1 757 820 - 10,04%
18. teksty.org 1 724 817 - 9,85%
19. wolnifarmerzy.pl 1 687 599 - 9,64%
20. poszkole.pl 1 686 842 250 828 483 9,63% tak

Map najchętniej szukaliśmy na Grupa Google - Mapy i lokalizatory ponad 6,140 mln użytkowników, najmniej osób skorzystało z pomocy kodypocztowe.info – ponad 36 tys. real users.

Drukuj tabelę

Mapy i lokalizatory

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Mapy i lokalizatory 6 140 682 - 35,07%
2. Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 768 159 37 458 376 27,23% tak
3. targeo.pl 1 313 582 5 311 003 7,50% tak
4. szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 926 759 3 216 411 5,29% tak
5. Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 763 933 1 876 960 4,36% tak
6. Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 386 264 11 763 692 2,21% tak
7. wikimapia.org 351 707 - 2,01%
8. jakdojade.pl 339 127 - 1,94%
9. miplo.pl 325 814 - 1,86%
10. Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 233 230 752 555 1,33% tak
11. planmiasta.info 211 254 - 1,21%
12. dojazd.org 166 750 - 0,95%
13. Grupa UM Warszawa-um.warszawa.pl-um.warszawa.pl - mapy 121 182 - 0,69%
14. wytycz.pl 93 087 - 0,53%
15. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy 87 697 403 462 0,50% tak
16. Grupa o2.pl - Mapy 73 369 170 288 0,42% tak
17. mapgo.pl 70 473 - 0,40%
18. kodypocztowe.info 36 819 - 0,21%

Grupa Allegro.pl - otomoto.pl rozszerzyła swój zasięg, w porównaniu do kwietnia br., o 0,13%.

Drukuj tabelę

Motoryzacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 4 116 964 369 976 684 23,52% tak
2. Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 082 052 29 504 107 11,89% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 778 268 29 898 126 10,16% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 569 676 26 702 619 8,97% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 267 291 14 564 200 7,24% tak
6. Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 153 749 33 777 297 6,59% tak
7. autocentrum.pl 1 026 804 22 141 480 5,86% tak
8. Grupa V10.pl 849 416 - 4,85%
9. Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 780 061 5 472 981 4,46% tak
10. Grupa Mobile 737 758 - 4,21%
11. Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 627 778 5 871 256 3,59% tak
12. Grupa Auto.pl 610 949 - 3,49%
13. Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 523 686 5 578 132 2,99% tak
14. scigacz.pl 455 666 4 795 029 2,60% tak
15. autogielda.pl 452 999 12 990 357 2,59% tak
16. forumsamochodowe.pl 388 683 1 329 434 2,22% tak
17. etransport.pl 321 150 - 1,83%
18. Grupa NNV-autoteam.pl 310 285 1 804 332 1,77% tak
19. Grupa Money.pl - Serwisy motoryzacyjne 246 036 1 402 310 1,41% tak
20. autogaleria.pl 239 955 3 013 715 1,37% tak

W kategorii nowe technologie dwa pierwsze miejsca pozostają bez zmian w stosunku do kwietnia 2010 r.: Interia i dobreprogramy.pl, na trzecią pozycję awansowała z czwartej grupa WP. Onet zajął czwarte miejsce.

Drukuj tabelę

Nowe technologie

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 293 054 36 752 566 24,52% tak
2. dobreprogramy.pl 3 572 393 27 030 835 20,40% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 3 564 946 32 725 215 20,36% tak
4. Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 349 364 42 123 685 19,13% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 2 148 964 8 912 458 12,27% tak
6. Grupa IDG - Nowe technologie 2 111 973 12 274 854 12,06% tak
7. pobierz.pl 1 336 212 - 7,63%
8. Grupa SoftMania.eu 1 099 855 5 013 586 6,28% tak
9. programosy.pl 998 610 - 5,70%
10. frazpc.pl 945 029 3 204 406 5,40% tak
11. pobieraczek.pl 924 189 5,28%
12. Grupa Axel Springer - Nowe technologie 837 195 3 616 045 4,78% tak
13. telepolis.pl 655 093 5 762 059 3,74% tak
14. brothersoft.com 638 929 - 3,65%
15. chip.eu 601 161 - 3,43%
16. sourceforge.net 597 205 - 3,41%
17. chip.pl 526 065 2 757 001 3,00% tak
18. Grupa TRO Media - Nowe Technologie 518 256 1 817 467 2,96% tak
19. thepiratebay.org 494 993 - 2,83%
20. Grupa Blomedia - Nowe technologie 485 184 - 2,77%

Pracy w maju najchętniej szukano na serwisach Gazeta – Praca – ponad 1,768 mln real users, Pracuj – 1,749 mln oraz WP – 1,572 mln.

Drukuj tabelę

Praca

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Praca 1 768 586 37 824 231 10,10% tak
2. Grupa Pracuj - Praca 1 749 131 50 605 915 9,99% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 572 796 11 677 084 8,98% tak
4. infopraca.pl 1 299 130 - 7,42%
5. jobrapido.pl 1 194 650 - 6,82%
6. Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 904 305 12 553 039 5,17% tak
7. Grupa GoWork.pl 865 793 - 4,95%
8. monsterpolska.pl 830 956 - 4,75%
9. Grupa Axel Springer - Praca 702 635 4 931 799 4,01% tak
10. praca.pl 687 737 7 834 955 3,93% tak
11.
Grupa Allegro - Praca
643 213 5 460 379 3,67% tak
12. Grupa Polskapresse - Praca 620 693 10 899 563 3,55% tak
13. egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 425 111 4 226 867 2,43% tak
14. szybkopraca.pl 381 343 - 2,18%
15. jobisjob.pl 351 458 - 2,01%
16. Grupa Onet.pl - Praca 295 207 4 114 455 1,69% tak
17. careerjet.pl 283 181 - 1,62%
18. Grupa Interia.pl - Praca 219 135 1 049 356 1,25% tak
19. Grupa Presspublica-kariera.pl 192 070 739 808 1,10% tak
20. 20dollars2surf.com 151 221 - 0,86%

W kolejnej kategorii "publiczne" mamy spore zmiany. W kwietniu pierwszą lokatę zajmował serwis prezydent.pl z 875 tys. real users, który w obecnym zestawieniu wypadł z rankingu. Miejsce pierwsze przypadło w udziale europa.eu, które odwiedziło ponad 1 mln użytkowników. Pozycję drugą, bez zmian, utrzymał serwis cke.edu.pl, na trzeciej (awans z 8.) grupa Uniwersytet Warszawski.

Drukuj tabelę

Publiczne

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. europa.eu 1 043 615 - 5,96%
2. cke.edu.pl 764 434 - 4,37%
3. Grupa Uniwersytet Warszawski 697 149 - 3,98%
4. pajacyk.pl 670 935 20 138 267 3,83% tak
5. policja.gov.pl 641 777 - 3,67%
6. Grupa AGH 594 511 - 3,40%
7. ngo.pl 575 415 - 3,29%
8. zus.pl 541 170 - 3,09%
9. sejm.gov.pl 518 148 - 2,96%
10. uj.edu.pl 420 034 - 2,40%
11. univ.gda.pl 391 041 - 2,23%
12. Grupa Praca.gov.pl 386 877 - 2,21%
13. bronislawkomorowski.pl 385 792 - 2,20%
14. stat.gov.pl 375 705 - 2,15%
15. umk.pl 333 780 - 1,91%
16. us.edu.pl 321 800 - 1,84%
17. pg.gda.pl 316 950 - 1,81%
18. pwr.wroc.pl 305 118 - 1,74%
19. Grupa Mf.gov.pl 298 946 - 1,71%
20. uni.wroc.pl 297 386 - 1,70%

Wśród serwisów społecznościowych stale prowadzi nasza-klasa.pl, ale coraz większym zainteresowaniem cieszy cię Facebook.com, awansujący z czwartej pozycji na drugą.

Drukuj tabelę

Społeczności

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. nasza-klasa.pl 12 017 959 - 68,64%
2. facebook.com 6 459 434 - 36,89%
3. Grupa Gazeta.pl - Społeczności 6 147 904 397 305 859 35,12% tak
4. Grupa Onet.pl - Społeczności 5 604 303 84 165 008 32,01% tak
5. Grupa Interia.pl - Społeczności 4 952 560 132 316 248 28,29% tak
6. Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 671 217 51 877 501 26,68% tak
7. Grupa GG Network - Społeczności 4 107 960 110 575 578 23,46% tak
8. Grupa Google - Społeczności 3 863 618 - 22,07%
9. Grupa o2.pl - Społeczności 3 191 048 60 882 690 18,23% tak
10. zapytaj.com.pl 2 644 445 56 544 981 15,10% tak
11. wordpress.com 2 480 494 - 14,17%
12. Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy spolecznościowe 2 328 606 - 13,30%
13. grono.net 1 981 608 187 985 466 11,32% tak
14. peb.pl 1 934 741 - 11,05%
15. goldenline.pl 1 439 536 - 8,22%
16. wykop.pl 1 394 393 - 7,96%
17. myspace.com-myspace.com - pozostałe 1 308 856 - 7,48%
18. precyl.pl 1 255 574 - 7,17%
19. Grupa Allegro.pl-cokupic.pl 1 178 859 4 504 388 6,73% tak
20. Grupa Odpowiedz.pl 947 678 - 5,41%

Sport najchętniej odwiedzany był na serwisach tematycznych grupy Onet, Wirtualna Polska oraz Gazeta.pl. W tym zestawieniu mamy też kilka nowości: Polskapresse – Sport, aktywni.pl oraz lechpoznan.pl.

Drukuj tabelę

Sport

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 3 950 781 135 754 524 22,57% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 942 346 144 111 757 22,52% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 375 268 66 767 133 19,28% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 848 543 85 528 319 10,56% tak
5. Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 563 313 5 301 762 3,22% tak
6. 90minut.pl 550 452 29 526 218 3,14% tak
7. futbolowo.pl 548 434 - 3,13%
8. Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 452 247 4 321 543 2,58% tak
9. kfd.pl 368 992 - 2,11%
10. livesports.pl 362 872 18 254 837 2,07% tak
11. sportowefakty.pl 357 222 39 407 955 2,04% tak
12. livescore.com 349 127 - 1,99%
13. Grupa Eurosport 291 545 - 1,67%
14. Grupa TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 246 658 4 092 072 1,41% tak
15. soccer-live.pl 231 006 2 670 199 1,32% tak
16. Grupa Fit.pl - Sport 218 587 1 108 967 1,25% tak
17. Grupa Polskapresse - Sport 186 347 2 811 033 1,06% tak
18. aktywni.pl 184 137 969 677 1,05% tak
19. Grupa Kadra.pl 181 442 6 521 193 1,04% tak
20. lechpoznan.pl 179 083 3 599 590 1,02% tak

W kategorii „styl życia” do 9. pozycji bez zmian, dopiero na 10. spadek kozaczka.pl na miejsce 14. Te dwa serwisy zamieniły się miejscami.

Drukuj tabelę

Styl życia

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Styl życia 5 539 393 273 941 798 31,64% tak
2. Grupa o2.pl - Styl życia 5 290 108 218 330 253 30,22% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 232 568 386 205 984 29,89% tak
4. Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 275 062 112 786 156 24,42% tak
5. Grupa Interia.pl - Styl życia 3 126 589 91 273 380 17,86% tak
6. Grupa Edipresse - Styl życia 2 890 440 49 778 786 16,51% tak
7. Grupa G+J Polska - Styl życia 1 911 165 29 785 596 10,92% tak
8. Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 666 581 12 168 203 9,52% tak
9. Grupa Axel Springer - Styl życia 1 616 099 10 902 639 9,23% tak
10. dlastudenta.pl 1 200 945 9 974 124 6,86% tak
11. Grupa Murator - Styl życia 1 089 837 3 149 386 6,22% tak
12. Grupa Infor - Styl życia 1 032 644 5 285 810 5,90% tak
13. biomedical.pl 1 006 027 - 5,75%
14. kozaczek.pl 991 295 19 282 602 5,66% tak
15. Grupa Styl.fm 819 159 26 905 092 4,68% tak
16. opoka.org.pl 797 079 - 4,55%
17. senior.pl 775 104 2 823 231 4,43% tak
18. wielkiezarcie.com 725 132 6 257 637 4,14% tak
19. Grupa Banzaj.pl-banzaj.pl 691 541 10 465 777 3,95% tak
20. rynekmedyczny.pl 640 609 3 471 588 3,66% tak

Na serwisy poświęcone turystyce w maju wchodziliśmy najczęściej na serwisy Onetu – ponad 2,408 mln real users. O ponad 389 tys. mniej użytkowników zanotował serwis rozklad-pkp.pl.

Drukuj tabelę

Turystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 2 408 188 31 603 745 13,75% tak
2. rozklad-pkp.pl 2 018 685 42 401 700 11,53% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 1 266 032 18 548 089 7,23% tak
4. Grupa Eholiday.pl 1 065 657 7 992 194 6,09% tak
5. Grupa E-podroznik.pl 956 551 - 5,46%
6. Grupa Nocowanie.pl 955 233 - 5,46%
7. esky.pl 729 022 1 641 999 4,16% tak
8. Grupa Meteor24.pl 668 087 - 3,82%
9. Grupa Travelplanet.pl SA 528 870 - 3,02%
10. Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne 526 334 3 991 810 3,01% tak
11. Grupa Fajnewczasy.pl 486 340 - 2,78%
12. odleglosci.pl 478 921 2 035 946 2,74% tak
13. Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 412 692 4 100 131 2,36% tak
14. Grupa Allegro.pl - Turystyka 390 531 3 350 285 2,23% tak
15. Grupa Interia.pl - Serwisy turystyczne 389 919 2 236 464 2,23% tak
16. booking.com 381 879 - 2,18%
17. Grupa Wakacje.pl 368 583 - 2,11%
18. panoramio.com 338 481 - 1,93%
19. mapofpoland.pl 322 097 - 1,84%
20. tripadvisor.com 305 788 - 1,75%

Wśród wyszukiwarek stale najpopularniejszą jest Google, zaraz za nim grupa Pf.pl i Pkt.pl.

Drukuj tabelę

Wyszukiwarki i katalogi

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 179 936 - 92,42%
2. Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 444 997 20 721 237 19,68% tak
3. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - pozostale 2 687 654 10 824 998 15,35% tak
4. Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 420 370 49 769 368 13,82% tak
5. ask.com 2 117 854 - 12,10%
6. Grupa NNV-firmy.net 1 639 167 6 400 651 9,36% tak
7. bing.com 1 321 933 - 7,55%
8. Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki 1 228 255 14 502 925 7,02% tak
9. yellowpages.pl 1 202 876 - 6,87%
10. filestube.com 986 631 - 5,64%
11. cylex.pl 941 792 - 5,38%
12. mywebsearch.com 941 276 - 5,38%
13. Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki 917 660 15 237 581 5,24% tak
14. search.yahoo.com 829 779 - 4,74%
15. Grupa Money.pl-favore.pl 783 475 2 901 405 4,48% tak
16. Grupa Toplista.pl 694 626 - 3,97%
17. trovit.pl 588 914 - 3,36%
18. webwweb.pl 518 600 - 2,96%
19. Grupa Gazeta.pl - Wyszukiwarki 407 145 2 709 738 2,33% tak
20. ineedfile.com 373 262 - 2,13%

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Maj 2010

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
QR Code
Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kredyt bez odsetek dla konsumenta. Czy sankcja kredytu darmowego to realne zagrożenie dla banków?

Sankcja kredytu darmowego jest obecna w mediach od ponad dwóch lat, ale to w ostatnim roku obserwujemy szczególny wzrost zainteresowania tym tematem. Liczne oferty na forach internetowych oraz stronach kancelarii oferują pomoc we wstępnej ocenie umów kredytowych pod kątem możliwości skorzystania z sankcji kredytu darmowego i dochodzenia roszczeń. Zainteresowanie to wpływa na rynek kredytowy w Polsce, zwłaszcza na ofertę kredytów proponowanych przez banki i firmy pożyczkowe. W sądach toczy się już teraz wiele postępowań, w których muszą wykazywać poprawność zawartych umów kredytowych i ich zgodność z ustawą o kredycie konsumenckim. 

Czy większość nabywców towarów i usług, na których wystawiane będą obowiązkowo faktury ustrukturyzowane, zrezygnuje z posiadania tych dokumentów?

Dla większości adresatów czynności wykonanych przez podatników VAT czynnych faktura ustrukturyzowana jako dokument będzie czymś nieznanym – pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski. Zdaniem Profesora faktura ustrukturyzowana nie jest obiektywnie jakimkolwiek dokumentem księgowym, bo brak jest jej „doręczenia” dłużnikowi. W drodze wyjątku faktury te można uznać za „doręczone” innym podatnikom VAT czynnym, ale owo podatkowe „doręczenie” nie wywołuje ex lege skutków cywilnoprawnych. 

Zasiłek chorobowy: jak ubiegać się w ZUS? Jakie wnioski trzeba składać?

Każdy może zachorować. Tak pracownik, jak i pracodawca. Przedsiębiorca, który opłaca składki za siebie musi pamiętać, że samo zwolnienie lekarskie nie jest jednoznaczne z wypłatą zasiłku. Trzeba złożyć wniosek. Pracodawcy, którzy wypłacają zasiłki pracownikom mogą natomiast pomniejszyć składki na ubezpieczenia społeczne o kwotę wypłaconych świadczeń. W pierwszym półroczu tego na Pomorzu zasiłki chorobowe pobierało prawie 97 tys. osób.

Drastyczny wzrost rachunków w 2025 roku: ogrzewanie o 70%, woda i ścieki o 65%, prąd i gaz 56% a wywóz śmieci o 48%. Czy budżety gospodarstw domowych tyle wytrzymają

Polacy nie mają złudzeń. Większość spodziewa się w 2024 roku dużego wzrostu kosztów utrzymania, na co ma się złożyć wzrost praktyczne wszystkich rachunków i opłat: od rat kredytów, rachunków za telewizję i Internet po rachunki za wywóz śmieci, prąd i gaz oraz wodę i ścieki a także ogrzewanie.

REKLAMA

Nie wszyscy wnioskujący otrzymali dotację A2.1.1. Jakie dalsze kroki może podjąć przedsiębiorca, którego wniosek nie został objęty wsparciem?

W końcu po trzykrotnym przedłużaniu terminu oceny wniosków 26 września 2024 r. Ministerstwo Aktywów Państwowych opublikowało listę rankingową projektów zgłoszonych w ramach inwestycji A2.1.1 Inwestycje wspierające robotyzację i cyfryzację w przedsiębiorstwach z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności. 

Sąd zarezerwuje miejsce przed umieszczeniem dziecka w pieczy zastępczej. Będzie lepsza wymiana informacji o wolnych miejscach

Sądy uzyskają dostęp do danych z Centralnego rejestru Pieczy Zastępczej. Przed umieszczeniem dziecka w pieczy zastępczej sąd będzie mógł dokonać rezerwacji miejsca za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.

Zwolnienie z podatku przychodów po umorzeniu kredytu frankowego. Ministerstwo Sprawiedliwości chce rozszerzyć zakres zwolnienia

Ministerstwo Sprawiedliwości chce rozszerzyć zakres zwolnienia z podatku przychodów, uzyskanych wskutek umorzenia kredytów hipotecznych we frankach - podał resort w uwagach do projektu rozporządzenia, wydłużającego zwolnienie do końca 2026 r.

Przeciętne wynagrodzenie kobiet niższe o 840,22 zł od wynagrodzenia mężczyzn. [Dane GUS]

Wynagrodzenia kobiet i mężczyzn w Polsce w 2024 r. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej kobiet w maju 2024 r. było niższe o 840,22 zł od przeciętnego wynagrodzenia mężczyzn - wynika z najnowszej publikacji Głównego Urzędu Statystycznego.

REKLAMA

Samorządy: Strefy płatnego parkowania w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców

Miasta liczące mniej niż 100 tys. mieszkańców będą mogły ustanawiać śródmiejskie strefy płatnego parkowania – taką zmianę przepisów proponują posłowie. Jeśli zmiana wejdzie w życie, to samorządy będą mogły ustalić wyższe opłaty za parkowanie w centrum miejscowości.

Krajowy Rejestr Oznakowanych Psów i Kotów w ogniu krytyki. Uwagi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych i Głównego Lekarza Weterynarii

Krajowy Rejestr Oznakowanych Psów i Kotów w ogniu krytyki. Uwagi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych i Głównego Lekarza Weterynarii. Chodzi o wprowadzenie obowiązkowej identyfikacji i rejestracji psów i kotów, która ma pomóc w walce ze zjawiskiem bezdomności psów i kotów.

REKLAMA