Megapanel czerwiec 2010 - wyniki po kategoriach tematycznych

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych witryn w Polsce, w podziale na 19 kategorii, według badania Megapanel PBI/Gemius czerwiec 2010.
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.

Czerwcowe wyniki Megapanelu to obiecane wzrosty Wirtualnej Polski, spadki portali z Grupy Gazeta.pl oraz zaskakujące umacnianie się pozycji Facebooka wśród polskiej społeczności.

Pierwsza trójka w rankingu wg kategorii "Biznes, finanse, prawo" to silny Onet, Money oraz serwisy Grupy INFOR.

Drukuj tabelę

Biznes, finanse, prawo

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 047 201 52 363 961 22,99% tak
2. Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 2 981 967 28 850 040 16,94% tak
3. Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 777 988 21 497 521 15,78% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 534 099 30 866 500 14,40% tak
5. Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 808 318 32 762 239 10,27% tak
6. Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 514 144 15 397 965 8,6% tak
7. Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 477 958 20 787 277 8,40% tak
8. eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 258 688 6 359 792 7,15% tak
9. forumprawne.org 874 092 - 4,97%
10. Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 840 427 3 566 926 4,77% tak
11. Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 827 100 5 725 786 4,70% tak
12. nf.pl 769 498 4 471 873 4,37% tak
13. Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 531 798 - 3,02%
14. Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 488 938 - 2,78%
15. biznesforum.pl 479 941 - 2,73%
16. wirtualnemedia.pl 471 761 2 280 211 2,68% tak
17. Grupa Spolecznosci.pl-media2.pl 399 382 2 052 468 2,27% tak
18. krs-online.com.pl 337 490 - 1,92%
19. Grupa Puls Biznesu 317 958 5 874 139 1,81% tak
20. podatki.biz 290 551 1 092 530 1,65% tak

W kategorii budownictwo dwa pierwsze miejsca Gazeta.pl - Budownictwo oraz  Murator - Budownictwo mają dosłownie 0,01 % różnicę w stosunku zasięgu wobec siebie, a także niecałe 1,6 tys. użytkowników więcej na korzyść Gazety.pl.

Drukuj tabelę

Budownictwo i nieruchomości

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 525 276 18 862 488 8,67% tak
2. Grupa Murator - Budownictwo 1 523 675 12 684 461 8,66% tak
3. Grupa Allegro.pl-otodom.pl 783 579 23 411 131 5,24% tak
4. Grupa Onet.pl - Budownictwo 651 253 8 024 001 4,45% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 680 728 8 387 722 3,70% tak
6. Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 645 716 28 740 704 3,67% tak
7. Grupa Oferty.net 585 136 11 316 334 3,32% tak
8. Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 527 879 2 547 826 3,00% tak
9. domiporta.pl 507 002 10 930 302 2,88% tak
10. Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 486 579 8 793 522 2,76% tak
11. Grupa Interia.pl - Budownictwo 484 042 21 450 534 2,75% tak
12. Grupa e-budownictwo.pl 369 973 - 2,10%
13. Grupa Meble.pl - Budownictwo 365 494 - 2,08%
14. skyscrapercity.com 361 456 - 2,05%
15. Grupa o2.pl - Budownictwo 316 638 2 516 195 1,80% tak
16. Grupa Dom.pl - Budownictwo 287 796 3 227 662 1,63% tak
17. szybko.pl 259 241 4 457 127 1,47% tak
18. Grupa Money.pl-money.pl-dom.money.pl 255 707 3 167 199 1,45% tak
19. nportal.pl 230 390 2 236 669 1,31% tak
20. Grupa KRN Media 212 339 3 077 899 1,21% tak

Rynek e-commerce ostro walczy o klienta. W czerwcowym Megapanelu Allegro stale na pierwszym miejscu dosłownie nokautując portal nokaut.pl i odbierając mu niemal 8 mln użytkowników. 

Drukuj tabelę

E-commerce

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro - E-commerce 10 941 781 3 955 517 847 62,16% tak
2. nokaut.pl 2 552 330 10 039 555 14,50% tak
3. aukcjoner.pl 1 703 039 - 9,67%
4. Grupa Onet.pl - E-commerce 1 661 941 120 187 068 9,44% tak
5. euro.com.pl 1 337 936 - 7,60%
6. skapiec.pl 1 336 492 - 7,59%
7. Grupa Ebay 1 215 861 - 6,91%
8. merlin.pl 1 130 563 - 6,42%
9. bonprix.pl 1 116 210 - 6,34%
10. Grupa o2.pl - E-commerce 1 002 836 6 810 814 5,70% tak
11. empik.com 997 764 - 5,67%
12. Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 969 011 8 458 503 5,50% tak
13. okazje.info.pl 916 892 5 413 176 5,21% tak
14. twenga.pl 915 210 - 5,20%
15. Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 898 560 - 5,10%
16. Grupa Interia.pl - E-commerce 783 385 15 900 873 4,45% tak
17. tchibo.pl 732 050 - 416%
18. doz.pl - E-commerce 719 986 - 4,09%
19. buyvip.com 662 568 - 3,76%
20. komputronik.pl 635 075 - 3,61%

Największą liczbę użytkowników przeglądających serwisy edukacyjne w czerwcu 2010 r. zgromadziła grupa Wikipedia, która uplasowała się na 1. miejscu, notując ponad 8 mln stałych użytkowników. Na 2. pozycji stale grupa Google z 3,904 mln użytkowników.

Drukuj tabelę

Edukacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wikipedia - Edukacja 8 468 167 - 48,11%
2. Grupa Google - Edukacja 3 904 570 - 22,18%
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 3 121 341 17 428 903 17,73% tak
4. Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 2 778 383 19 921 372 15,78% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 543 343 14 900 977 8,77% tak
6. zadane.pl 1 074 071 - 6,10%
7. szkolnictwo.pl 1 054 965 5 637 908 5,99% tak
8. Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 988 121 9 543 485 5,61% tak
9. bryk.pl 968 138 2 682 207 5,50% tak
10. shvoong.com 872 293 - 4,96%
11. zgapa.pl 861 770 2 026 005 4,90% tak
12. Grupa Ling.pl 784 033 - 4,45%
13. pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 744 689 4 032 403 4,23% tak
14. Grupa Netstel 706 854 - 4,02%
15. klp.pl 680 837 - 3,87%
16. translatica.pl 663 781 - 3,77%
17. translate.pl 640 306 - 3,64%
18. ang.pl 630 531 736 822 3,58% tak
19. Grupa o2.pl - Serwisy edukacyjne 559 638 11 488 780 3,18% tak
20. biolog.pl 481 553 - 2,74%

Z serwisów o tematyce erotycznej  najsłabiej wypadł wildsex.pl z 562 tys. użytkowników w czerwcu br.

Drukuj tabelę

Erotyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. redtube.com 1 928 196 - 10,95%
2. xvideoslive.com 1 406 080 - 7,99%
3. pornhub.com 1 216 143 - 6,99%
4. xvideos.com 1 177 985 - 6,69%
5. pornhublive.com 1 040 936 - 5,91%
6. livejasmin.com 997 423 - 5,67%
7. Grupa rXmedia 947 969 - 5,39%
8. Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 882 654 81 573 227 5,01% tak
9. erodate.pl 863 255 - 4,90%
10. zbiornik.com 857 719 - 4,87%
11. topranking.pl 837 753 - 4,76%
12. xnxx.com 820 236 - 4,66%
13. adultfriendfinder.com 739 934 - 4,20%
14. tube8.com 707 775 - 4,02%
15. starsex.pl 673 627 - 3,83%
16. 18tube.pl 637 678 - 3,62%
17. sex-blog.pll 612 651 - 3,48%
18. sexrura.pl 592 016 - 3,36%
19. pornobank.pl 573 934 - 3,26%
20. wildsex.pl 562 738 - 3,20

W kategorii serwisy firmowe na miejsce pierwsze (skok z 4.) wysunęła się Mozilla z ponad 5,77 mln Real Users, dyskwalifikując tym samym Grupę Microsoft, która spadła na drugą pozycję.

Drukuj tabelę

Firmowe

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Mozilla 5 775 815 - 32,81%
2. Grupa Microsoft - Firmowe 5 576 910 - 31,68%
3. Grupa Orange 3 573 265 - 20,30%
4. adobe.com 3 513 362 - 19,96%
5. Grupa Plus GSM 3 072 404 - 17,45%
6. Grupa Ipko.pl 2 512 677 - 14,27%
7. conduit.com 2 405 544 - 13,67%
8. Grupa PTC Era 2 319 137 - 13,17%
9. Grupa Mbank 1 895 556 - 10,77%
10. lotto.pl 1 751 106 - 9,95%
11. pkobp.pl 1 738 583 - 9,88%
12. Grupa BZWBK 1 727 263 - 9,81%
13. Grupa Google - Firmowe 1 683 469 - 9,56%
14. Grupa ING 1 623 255 - 9,22%
15. platnosci.pl 1 560 003 - 8,86%
16. Grupa Play 1 523 752 - 8,66%
17. Grupa Pekao SA 1 406 564 - 7,99%
18. skype.com 1 388 622 - 7,89%
19. Grupa Groupon-groupon.pl 1 335 773 - 7,59%
20. tp.pl 1 079 270 - 6,13%

Pierwsza trójka w serwisach hostujących pozostała bez zmian: Interia, home.pl, Onet. W czerwcu Grupa Interia zdobyła przewagę nad home.pl i zagarnęła jej ponad 22 tys. użytkowników.

Drukuj tabelę

Hosting

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Hosting 2 620 489 17 082 713 14,89% tak
2. home.pl 2 396 140 - 13,61%
3. Grupa Onet.pl - Hosting 2 341 954 20 363 102 13,30% tak
4. prv.pl 2 175 694 11 005 134 12,36% tak
5. cba.pl 2 082 527 - 11,83%
6. Grupa Yoyo.pl - Hosting 2 051 320 - 11,65%
7. nazwa.pl 1 927 087 - 10,95%
8. Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 493 850 - 9,16%
9. Grupa Osemka.pl - Hosting 1 302 736 8 039 121 7,40% tak
10. Grupa Ovh 1 241 445 - 7,05%
11. art.pl 1 141 295 - 6,48%
12. Grupa Click-Media 1 114 526 - 6,33%
13. webd.pl 675 477 - 3,84%
14. sharingmatrix.com 427 668 - 2,43%
15. boo.pl 427 446 - 2,43%
16. one.pl 405 199 - 2,30%
17. win.pl 328 334 - 1,87%
18. of.pl 306 403 - 1,74%
19. Grupa Google-google.com-google.com - serwisy-google.com - Sites 261 808 - 1,49%
20. osdw.pl 247 730 - 1,41%

Po informacje i publicystykę czytelnicy najchętniej wchodzili na serwisy Onetu – niemal 7 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Informacje i publicystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 6 987 804 280 777 652 39,70% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 5 884 437 229 281 835 33,43% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 5 819 142 150 006 98833,06%tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 3 996 939 91 547 049 22,71% tak
5. Grupa TVN - Serwisy informacyjne 3 481 282 87 168 471 19,78% tak
6. Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 3 307 965 78 406 853 18,79% tak
7. Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 099 695 31 357 248 17,61% tak
8. Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 1 899 585 49 270 434 10,79% tak
9. Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 422 365 12 907 500 8,08% tak
10. Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 384 198 25 592 925 7,86% tak
11. Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 313 751 22 026 639 7,46% tak
12. Grupa Murator-se.pl 1 262 386 11 693 873 7,17% tak
13. Grupa Infor - Informacje 1 258 846 20 682 101 7,15% tak
14. Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 1 039 508 6 846 367 5,91% tak
15. trojmiasto.pl 992 607 - 5,64%
16. pogodynka.pl 804 740 12 663 832 4,57% tak
17. eioba.pl 687 443 - 3,91%
18. Grupa Polskie Radio 610 885 6 340 670 3,47% tak
19. meteo.pl 560 824 - 3,19%
20. salon24.pl 540 427 11 179 025 3,07% tak

Wiadomości kulturalne i rozrywkowe przyciągnęły ponad 10,917 mln użytkowników do serwisu youtube.com, który od dwóch miesięcy pozostaje na pierwszej pozycji. Zaraz za nim, awansem z 3. na 2. grupa o2. Na miejscu 3. Onet.pl.

Drukuj tabelę

Kultura i rozrywka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. youtube.com 10 917 300 - 62,02%
2. Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 640 545 437 195 144 37,72% tak
3. Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 6 283 775 698 091 890 35,70% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 5 719 079 391 634 178 32,49% tak
5. Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 3 960 024 278 788 088 22,50% tak
6. imageshack.us 3 422 776 - 19,44%
7. demotywatory.pl 3 332 406 - 18,3%
8. Grupa Spilgames 3 222 855 - 18,31%
9. Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 3 028 318 48 150 806 17,20% tak
10. warofdragons.pl 2 985 755 - 16,96%
11. filmweb.pl 2 748 482  120 104 811 15,61% tak
12. Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 2 595 732 - 14,75%
13. wyspagier.pl 2 470 908 - 14,04%
14. tekstowo.pl 2 196 584 32 993 361 12,48% tak
15. Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 004 592 23 958 488 11,39% tak
16. Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 1 954 844 12 489 769 11,11% tak
17. wiaderko.com 1 891 674 7 515 260 10,75% tak
18. megavideo.com 1 668 408 - 9,48%
19. Grupa GG Network - Serwisy rozrywkowe 1 613 124 21 111 527 9,16% tak
20. teksty.org 1 593 772 - 9,05%

Map najchętniej szukaliśmy na Grupa Google - Mapy i lokalizatory ponad 5,867 mln użytkowników, najmniej osób skorzystało z pomocy um.warszawa.pl - mapy – ponad 60 tys. Real Users.

Drukuj tabelę

Mapy i lokalizatory

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 867 994 - 33,34%
2. Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 703 551 35 173 015 26,72% tak
3. targeo.pl 1 287 925 5 141 033 7,32% tak
4. szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 908 105 3 058 601 5,16% tak
5. Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 722 871 1 691 070 4,11% tak
6. Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 520 112 1 449 727 2,95% tak
7. miplo.pl 394 580 1 408 037 2,24% tak
8. wikimapia.org 389 360 - 2,21%
9. Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 362 199 11 806 225 2,06% tak
10. jakdojade.pl 330 416 - 1,88%
11. dojazd.org 299 888 - 1,70%
12. planmiasta.info 278 382 - 1,58%
13. mapgo.pl 119 733 - 0,68%
14. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy 86 030 390 481 0,49% tak
15. Grupa o2.pl - Mapy 81 806 179 320 0,46% tak
16. wytycz.pl 66 800 - 0,38%
17. kodypocztowe.info 63 029 - 0,36%
18. Grupa UM Warszawa-um.warszawa.pl-um.warszawa.pl - mapy 60 294 - 0,34%

Grupa Allegro.pl - otomoto.pl pomniejszyła swój zasięg, w porównaniu do maj br., o 0,69%.

Drukuj tabelę

Motoryzacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 4 018 075 318 213 884 22,83% tak
2. Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 207 956 25 838 170 12,54% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 757 674 24 117 477 9,99% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 511 573 22 384 015 8,59% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 219 956 12 766 897 6,93% tak
6. Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 112 426 27 461 892 6,32% tak
7. autocentrum.pl 993 560 18 375 386 5,64% tak
8. Grupa V10.pl 770 077 - 4,37%
9. Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 744 527 4 615 393 4,23% tak
10. Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 596 256 5 616 846 3,39% tak
11. Grupa Auto.pl 560 674 - 3,19%
12. Grupa Mobile 557 046 - 3,16%
13. autogielda.pl 468 151 - 2,66%
14. Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 447 219 4 346 698 2,54% tak
15. scigacz.pl 444 442 4 396 450 2,52% tak
16. forumsamochodowe.pl 358 579 1 131 132 2,04% tak
17. Grupa NNV-autoteam.pl 297 762 1 579 834 1,69% tak
18. motonews.pl 267 302 1 586 170 1,52% tak
19. autogaleria.pl 225 046 2 837 523 1,28% tak
20. Grupa Money.pl - Serwisy motoryzacyjne 201 102 1 077 194 1,14% tak

W kategorii nowe technologie dobreprogramy.pl spadły z lokaty 2. na 4. Na 2. pozycję wskoczyła grupa WP, z 3. miejsca. 

Drukuj tabelę

Nowe technologie

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 264 164 34 109 666 24,22% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 3 435 219 31 012 739 19,52% tak
3. Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 351 178 42 464 693 19,04% tak
4. dobreprogramy.pl 3 176 648 22 559 059 18,05% tak
5. Grupa IDG - Nowe technologie 2 008 135 10 021 886 11,41% tak
6. Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 1 509 358 6 489 693 8,57% tak
7. pobierz.pl 1 307 331 - 7,43%
8. programosy.pl 1 020 131 - 5,80%
9. frazpc.pl 1 008 546 3 193 993 5,73% tak
10. Grupa CATALIST.pl - Nowe Technologie 936 763 - 5,32%
11. Grupa SoftMania.eu 861 599 3 976 328 4,89% tak
12. Grupa Axel Springer - Nowe technologie 858 166 3 323 266 4,88% tak
13. telepolis.pl 667 563 5 478 486 3,79%
14. cnet.com 644 673 - 3,66%
15. Grupa Blomedia - Nowe technologie 567 405 - 3,22%
16. getpersonas.com 563 460 - 3,20%
17. sourceforge.net 553 949 - 3,15%
18. pobieraczek.pl 546 269 - 3,10%
19. brothersoft.com544 788 - 3,09%
20. chip.eu 543 152 - 3,09%

Pracy w czerwcu najchętniej szukano na serwisach Gazeta – Praca – ponad 1,961  mln Real Users, Pracuj – 1,800 mln oraz WP – 1,649 mln.

Drukuj tabelę

Praca

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Praca 1 961 063 35 741 694 11,14% tak
2. Grupa Pracuj - Praca 1 800 193 47 357 614 10,23% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 649 266 11 718 739 9,37% tak
4. infopraca.pl 1 347 129 - 7,65%
5. jobrapido.pl 1 063 716  - 6,04%
6. Grupa GoWork.pl 859 861 - 4,88%
7. Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 820 721 12 366 001 4,66% tak
8. Grupa Axel Springer - Praca 744 171 4 858 495 4,23% tak
9. praca.pl 669 138 8 124 197 3,80% tak
10. Grupa Allegro - Praca 643 825 5 593 924 3,66% tak
11. monsterpolska.pl 626 786 - 3,56%
12. Grupa Polskapresse - Praca 617 964 8 911 688 3,51% tak
13. szybkopraca.pl 525 741 - 2,99%
14. egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 431 885 3 683 141 2,45% tak
15. jobisjob.pl 337 831 - 1,92%
16. careerjet.pl 319 879 - 1,82%
17. Grupa Onet.pl - Praca 291 253 3 845 949 1,65% tak
18. jooble.com.pl 273 175 - 1,55%
19. Grupa Presspublica-kariera.pl 270 206 1 057 551 1,54% tak
20. ohp.pl 207 102 - 1,18%

W kolejnej kategorii "Publiczne" mamy spore zmiany. Aż o 10 oczek w górę przeskoczył serwis bronislawkomorowski.pl z 676 tys. Real Users: z lokaty 13. na 3. Miejsce pierwsze pozostaje bez zmian -  europa.eu z ponad 742 tys. Real Users w czerwcu 2010 r.

Drukuj tabelę

Publiczne

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. europa.eu 742 484 - 4,22%
2. pajacyk.pl 677 100 19 509 792 3,85% tak
3. bronislawkomorowski.pl 676 088 - 3,84%
4. Grupa Uniwersytet Warszawski 670 875 - 3,81%
5. policja.gov.pl 640 547 - 3,64%
6. pkw.gov.pl 635 310 - 3,61%
7. zus.pl 621 903 - 3,53%
8. cke.edu.pl 571 028 - 3,24%
9. Grupa AGH 566 071 - 3,22%
10. ngo.pl 561 454 - 3,19%
11. mswia.gov.pl 464 380 - 2,64%
12. Grupa Mf.gov.pl 448 184 - 2,55%
13. uj.edu.pl 439 461 - 2,50%
14. pw.edu.pl 430 957 - 2,45%
15. sejm.gov.pl 428 473 - 2,43%
16. Grupa Praca.gov.pl 415 071 - 2,36%
17. oke.krakow.pl 382 126 - 2,17%
18. stat.gov.pl 379 894 - 2,16%
19. umk.pl 351 068 - 1,99%
20. bip.gov.pl 337 097 - 1,92%

Wśród serwisów społecznościowych stale prowadzi nasza-klasa.pl, ale coraz większym zainteresowaniem cieszy cię Facebook.com, stale utrzymując się na 2. pozycji.

Drukuj tabelę

Społeczności

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. nasza-klasa.pl 12 127 985 - 68,90%
2. facebook.com 6 417 239 - 36,46%
3. Grupa Gazeta.pl - Społeczności 5 709 372 379 946 399 32,43% tak
4. Grupa Onet.pl - Społeczności 5 263 762 74 513 316 29,90% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 683 172 48 056 444 26,61% tak
6. Grupa Interia.pl - Społeczności 4 606 911 100 323 360 26,17% tak
7. Grupa GG Network - Społeczności 4 042 595 109 039 160 22,97% tak
8. Grupa Google - Społeczności 3 858 039 - 21,92%
9. Grupa o2.pl - Społeczności 2 939 969 57 093 882 16,70% tak
10. Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy spolecznościowe 2 588 578 - 14,71%
11. zapytaj.com.pl 2 568 764 57 597 690 14,59% tak
12. wordpress.com 2 230 536 - 12,67%
13. grono.net 1 939 431 175 459 709 11,02% tak
14. peb.pl 1 852 042 - 10,52%
15. goldenline.pl 1 710 626 - 9,72%
16. wykop.pl 1 222 638 - 6,95%
17. myspace.com-myspace.com - pozostałe 1 184 102 - 6,73%
18. precyl.pl 1 076 256 - 6,11%
19. Grupa Allegro.pl-cokupic.pl 1 069 051 4 049 431 6,07% tak
20. akazoo.pl 941 840 - 5,35%

Sport najchętniej odwiedzany był na serwisach tematycznych grupy Onet, Wirtualna Polska oraz Gazeta.pl, które w porównaniu z majem 2010 r. nie zmieniły swych pozycji w zestawieniu.

Drukuj tabelę

Sport

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 4 026 402 127 583 750 22,87% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 992 887 139 105 054 22,68% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 552 070 76 329 229 20,18% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 667 573 75 707 358 9,47% tak
5. Grupa TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 851 264 18 073 750 4,84% tak
6. futbolowo.pl 635 509 - 3,61%
7. fifa.com 538 280 - 3,06%
8. 90minut.pl 494 321 27 292 368 2,81% tak
9. Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 490 839 4 555 972 2,79% tak
10. joinfans.com 384 542 - 2,18%
11. kfd.pl 362 009 - 2,06%
12. Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 344 949 3 922 220 1,96% tak
13. sportowefakty.pl 336 692 34 864 001 1,91% tak
14. livesports.pl 332 103 12 228 065 1,89% tak
15. livescore.com 300 726 - 1,71%
16. Grupa Eurosport 250 086 - 1,42%
17. soccer-live.pl 197 443 1 943 053 1,12% tak
18. Grupa Fit.pl - Sport 184 293 893 695 1,05% tak
19. aktywni.pl 159 463 699 349 0,91% tak
20. meczyki.pl 148 243 - 0,84%

W kategorii „Styl życia” Wirtualna Polska przeskoczyła na miejsce 1., z 3. pozycji. Onet spadł na miejsce 2.

Drukuj tabelę

Styl życia

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 637 092 378 478 905 32,02% tak
2. Grupa Onet.pl - Styl życia 5 543 246 254 759 344 31,49% tak
3. Grupa o2.pl - Styl życia 5 199 448
205 554 587 29,54% tak
4. Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 278 626 119 435 621 24,31% tak
5. Grupa Interia.pl - Styl życia 3 182 793 82 568 820 18,08% tak
6. Grupa Edipresse - Styl życia 2 470 629 37 034 803 14,04% tak
7. Grupa G+J Polska - Styl życia 1 833 529 27 694 163 10,42% tak
8. Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 566 229 9 351 108 8,90% tak
9. Grupa Infor - Styl życia 1 508 238 7 599 969 8,57% tak
10. Grupa Axel Springer - Styl życia 1 471 771 9 903 653 8,36% tak
11. kozaczek.pl 1 102 541 19 813 701 6,26% tak
12. Grupa Murator - Styl życia 1 009 336 2 536 203 5,73% tak
13. biomedical.pl 942 029 2 916 200 5,35% tak
14. dlastudenta.pl 831 218 6 522 486 4,72% tak
15. Grupa Styl.fm 804 723 24 338 717 4,57% tak
16. znanylekarz.pl 766 786 - 4,36%
17. senior.pl 765 279 2 559 088 4,35% tak
18. wpadka.pl 757 699 - 4,30%
19. opoka.org.pl 709 964 - 4,03%
20. tipy.pl 684 578 1 859 806 3,89% tak

Na serwisy poświęcone turystyce

Infor.pl
Czy 03.11.2024 r. to niedziela handlowa, handel bez zakazu, zakupy w Lidlu i Biedronce, w galeriach, wszystkie sklepy otwarte czy tylko Żabka
02 lis 2024

Czy pirewsza niedziela listopada jest niedzielą handlową? Czy jeśli duże zakupy, to tylko dziś w sobotę 2 listopada, nie należy więc zwlekać, ale udać się do sklepu - adekwatnie do potrzeb związanych z brakami w lodówce czy spiżarni oraz korzyści oczekiwanych po oferowanych promocjach.

ZUS: 271 wniosków o zwolnienie z opłacania składek ZUS w ciągu pierwszych 30 minut. Od północy trwa nabór wniosków o wakacje składkowe od ZUS
01 lis 2024

ZUS: 271 wniosków o zwolnienie z opłacania składek ZUS w ciągu pierwszych 30 minut. Od północy trwa nabór wniosków o wakacje składkowe od ZUS. Kto może ubiegać się o zwolnienie z opłacania składek ZUS? Jakie warunki trzeba spełniać, by skorzystać z ulgi?

Opłaty pobierane przez cmentarze nielegalne. Nekropolia mogą pobierać jedynie opłaty za pochówek. Przełomowy wyrok WSA w Olszynie
02 lis 2024

Organy samorządowe nie mogą ustanawiać (a cmentarze – na tej postawie) pobierać jakichkolwiek opłat, które są niezwiązane z pochówkiem zmarłych, tj. m.in. opłat za dochowanie zmarłego do już opłaconego grobu, wjazd na cmentarz i korzystanie z cmentarza – orzekł WSA w Olsztynie. Wyrok ten – z pewnością – będzie stanowił istotną informację dla wielu osób, które w związku ze Świętem Zmarłych, w najbliższych dniach, udadzą się na groby swoich bliskich. 

1000 złotych brutto dopłaty do prądu. Niezależnie od bonu energetycznego i innych świadczeń. Kto może się ubiegać?
01 lis 2024

Kto otrzyma dodatkowe 1000 złotych brutto dopłaty do prądu? Należy się obok bonu energetycznego itp. świadczeń. Podwyżki cen energii elektrycznej to gorący temat. Teraz przybrał na sile w związku z usuwaniem skutków wrześniowej powodzi. Poszkodowani mogą liczyć na 1000 złotych dodatkowego wsparcia do zasiłku powodziowego  na pokrycie kosztów energii.

Nowe świadczenie radykalnie ulży tysiącom osób. Jednak trzeba będzie na nie poczekać
01 lis 2024

Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o rencie socjalnej. Tysiące osób skorzysta z nowego świadczenia – dodatku dopełniającego. Ustawa wejdzie w życie 1 stycznia 2025 r., ale na wypłatę dodatku trzeba będzie poczekać.

DPS: Pensjonariusz nie opłaci kosztów pobytu, nawet jeśli go na to stać
31 paź 2024

Pobyt w domu pomocy społecznej jest świadczeniem odpłatnym. Ustalając opłatę za pobyt bierze się pod uwagę dochód osób zobowiązanych do wnoszenia opłaty. Czy możliwe jest uwzględnianie także ich majątku?

Zasiłek chorobowy w 2025 r. Chory pracownik może przyjść do pracy. I nie straci zasiłku. Pod warunkami
31 paź 2024

W 2025 r. chory pracownik (nie zakażający innych, mogący chodzić) ma prawo przyjść do firmy i załatwić sprawę związaną z pracą. Chodzi o takie incydentalne czynności jak podpisanie umowy, dokumentów reklamacyjnych, doniesienia pendrive, przekazanie kluczy serwisowych, odblokowanie komputera. 

Dłuższy urlop dla rodziców. Rząd wprowadza uzupełniający urlop macierzyński dla rodziców wcześniaków i rodziców dzieci urodzonych w terminie (ale wymagających dłuższej hospitalizacji po urodzeniu)
31 paź 2024

Rząd przyjął projekt ustawy wprowadzający nowe uprawnienie – uzupełniający urlop macierzyński dla rodziców wcześniaków i rodziców dzieci urodzonych w terminie, ale wymagających dłuższej hospitalizacji po urodzeniu. Wymiar uzupełniającego urlopu macierzyńskiego będzie wynosił odpowiednio do 8 albo do 15 tygodni.

Księgowy jako doradca strategiczny – ewolucja zawodu w erze cyfrowej
31 paź 2024

Badanie fillup k24 „Księgowi jako kluczowi doradcy klienta? Rola, wyzwania i rozwój zawodu okiem księgowych i przedsiębiorców” pokazuje, że przedsiębiorcy chcą widzieć w księgowym osobę, która doradzi, zrozumie ich, pomoże podjąć strategiczne decyzje, a nie tylko wprowadzi dane – mówi Monika Piątkowska, doradca podatkowy fillup. 

Świadczenie Aktywnie w żłobku. Jaki warunek musi być spełniony, żeby dostać dofinansowanie?
31 paź 2024

Świadczenie „Aktywnie w żłobku” przysługuje na dofinansowanie kosztów objęcia dziecka opieką w żłobku, klubie dziecięcym albo sprawowanej przez dziennego opiekuna. Jest to jedna z trzech form wsparcia dostępnych w programie „Aktywny Rodzic”. Kiedy ZUS może przyznać dofinansowanie?

pokaż więcej
Proszę czekać...