REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Megapanel czerwiec 2010 - wyniki po kategoriach tematycznych

REKLAMA

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych witryn w Polsce, w podziale na 19 kategorii, według badania Megapanel PBI/Gemius czerwiec 2010.Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.

Czerwcowe wyniki Megapanelu to obiecane wzrosty Wirtualnej Polski, spadki portali z Grupy Gazeta.pl oraz zaskakujące umacnianie się pozycji Facebooka wśród polskiej społeczności.

Pierwsza trójka w rankingu wg kategorii "Biznes, finanse, prawo" to silny Onet, Money oraz serwisy Grupy INFOR.

Drukuj tabelę

Biznes, finanse, prawo

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 047 201 52 363 961 22,99% tak
2. Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 2 981 967 28 850 040 16,94% tak
3. Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 777 988 21 497 521 15,78% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 534 099 30 866 500 14,40% tak
5. Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 808 318 32 762 239 10,27% tak
6. Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 514 144 15 397 965 8,6% tak
7. Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 477 958 20 787 277 8,40% tak
8. eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 258 688 6 359 792 7,15% tak
9. forumprawne.org 874 092 - 4,97%
10. Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 840 427 3 566 926 4,77% tak
11. Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 827 100 5 725 786 4,70% tak
12. nf.pl 769 498 4 471 873 4,37% tak
13. Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 531 798 - 3,02%
14. Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 488 938 - 2,78%
15. biznesforum.pl 479 941 - 2,73%
16. wirtualnemedia.pl 471 761 2 280 211 2,68% tak
17. Grupa Spolecznosci.pl-media2.pl 399 382 2 052 468 2,27% tak
18. krs-online.com.pl 337 490 - 1,92%
19. Grupa Puls Biznesu 317 958 5 874 139 1,81% tak
20. podatki.biz 290 551 1 092 530 1,65% tak

W kategorii budownictwo dwa pierwsze miejsca Gazeta.pl - Budownictwo oraz  Murator - Budownictwo mają dosłownie 0,01 % różnicę w stosunku zasięgu wobec siebie, a także niecałe 1,6 tys. użytkowników więcej na korzyść Gazety.pl.

Drukuj tabelę

Budownictwo i nieruchomości

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 525 276 18 862 488 8,67% tak
2. Grupa Murator - Budownictwo 1 523 675 12 684 461 8,66% tak
3. Grupa Allegro.pl-otodom.pl 783 579 23 411 131 5,24% tak
4. Grupa Onet.pl - Budownictwo 651 253 8 024 001 4,45% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 680 728 8 387 722 3,70% tak
6. Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 645 716 28 740 704 3,67% tak
7. Grupa Oferty.net 585 136 11 316 334 3,32% tak
8. Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 527 879 2 547 826 3,00% tak
9. domiporta.pl 507 002 10 930 302 2,88% tak
10. Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 486 579 8 793 522 2,76% tak
11. Grupa Interia.pl - Budownictwo 484 042 21 450 534 2,75% tak
12. Grupa e-budownictwo.pl 369 973 - 2,10%
13. Grupa Meble.pl - Budownictwo 365 494 - 2,08%
14. skyscrapercity.com 361 456 - 2,05%
15. Grupa o2.pl - Budownictwo 316 638 2 516 195 1,80% tak
16. Grupa Dom.pl - Budownictwo 287 796 3 227 662 1,63% tak
17. szybko.pl 259 241 4 457 127 1,47% tak
18. Grupa Money.pl-money.pl-dom.money.pl 255 707 3 167 199 1,45% tak
19. nportal.pl 230 390 2 236 669 1,31% tak
20. Grupa KRN Media 212 339 3 077 899 1,21% tak

Rynek e-commerce ostro walczy o klienta. W czerwcowym Megapanelu Allegro stale na pierwszym miejscu dosłownie nokautując portal nokaut.pl i odbierając mu niemal 8 mln użytkowników. 

Drukuj tabelę

E-commerce

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro - E-commerce 10 941 781 3 955 517 847 62,16% tak
2. nokaut.pl 2 552 330 10 039 555 14,50% tak
3. aukcjoner.pl 1 703 039 - 9,67%
4. Grupa Onet.pl - E-commerce 1 661 941 120 187 068 9,44% tak
5. euro.com.pl 1 337 936 - 7,60%
6. skapiec.pl 1 336 492 - 7,59%
7. Grupa Ebay 1 215 861 - 6,91%
8. merlin.pl 1 130 563 - 6,42%
9. bonprix.pl 1 116 210 - 6,34%
10. Grupa o2.pl - E-commerce 1 002 836 6 810 814 5,70% tak
11. empik.com 997 764 - 5,67%
12. Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 969 011 8 458 503 5,50% tak
13. okazje.info.pl 916 892 5 413 176 5,21% tak
14. twenga.pl 915 210 - 5,20%
15. Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 898 560 - 5,10%
16. Grupa Interia.pl - E-commerce 783 385 15 900 873 4,45% tak
17. tchibo.pl 732 050 - 416%
18. doz.pl - E-commerce 719 986 - 4,09%
19. buyvip.com 662 568 - 3,76%
20. komputronik.pl 635 075 - 3,61%

Największą liczbę użytkowników przeglądających serwisy edukacyjne w czerwcu 2010 r. zgromadziła grupa Wikipedia, która uplasowała się na 1. miejscu, notując ponad 8 mln stałych użytkowników. Na 2. pozycji stale grupa Google z 3,904 mln użytkowników.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Drukuj tabelę

Edukacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wikipedia - Edukacja 8 468 167 - 48,11%
2. Grupa Google - Edukacja 3 904 570 - 22,18%
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 3 121 341 17 428 903 17,73% tak
4. Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 2 778 383 19 921 372 15,78% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 543 343 14 900 977 8,77% tak
6. zadane.pl 1 074 071 - 6,10%
7. szkolnictwo.pl 1 054 965 5 637 908 5,99% tak
8. Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 988 121 9 543 485 5,61% tak
9. bryk.pl 968 138 2 682 207 5,50% tak
10. shvoong.com 872 293 - 4,96%
11. zgapa.pl 861 770 2 026 005 4,90% tak
12. Grupa Ling.pl 784 033 - 4,45%
13. pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 744 689 4 032 403 4,23% tak
14. Grupa Netstel 706 854 - 4,02%
15. klp.pl 680 837 - 3,87%
16. translatica.pl 663 781 - 3,77%
17. translate.pl 640 306 - 3,64%
18. ang.pl 630 531 736 822 3,58% tak
19. Grupa o2.pl - Serwisy edukacyjne 559 638 11 488 780 3,18% tak
20. biolog.pl 481 553 - 2,74%

Z serwisów o tematyce erotycznej  najsłabiej wypadł wildsex.pl z 562 tys. użytkowników w czerwcu br.

Drukuj tabelę

Erotyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. redtube.com 1 928 196 - 10,95%
2. xvideoslive.com 1 406 080 - 7,99%
3. pornhub.com 1 216 143 - 6,99%
4. xvideos.com 1 177 985 - 6,69%
5. pornhublive.com 1 040 936 - 5,91%
6. livejasmin.com 997 423 - 5,67%
7. Grupa rXmedia 947 969 - 5,39%
8. Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 882 654 81 573 227 5,01% tak
9. erodate.pl 863 255 - 4,90%
10. zbiornik.com 857 719 - 4,87%
11. topranking.pl 837 753 - 4,76%
12. xnxx.com 820 236 - 4,66%
13. adultfriendfinder.com 739 934 - 4,20%
14. tube8.com 707 775 - 4,02%
15. starsex.pl 673 627 - 3,83%
16. 18tube.pl 637 678 - 3,62%
17. sex-blog.pll 612 651 - 3,48%
18. sexrura.pl 592 016 - 3,36%
19. pornobank.pl 573 934 - 3,26%
20. wildsex.pl 562 738 - 3,20

W kategorii serwisy firmowe na miejsce pierwsze (skok z 4.) wysunęła się Mozilla z ponad 5,77 mln Real Users, dyskwalifikując tym samym Grupę Microsoft, która spadła na drugą pozycję.

Drukuj tabelę

Firmowe

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Mozilla 5 775 815 - 32,81%
2. Grupa Microsoft - Firmowe 5 576 910 - 31,68%
3. Grupa Orange 3 573 265 - 20,30%
4. adobe.com 3 513 362 - 19,96%
5. Grupa Plus GSM 3 072 404 - 17,45%
6. Grupa Ipko.pl 2 512 677 - 14,27%
7. conduit.com 2 405 544 - 13,67%
8. Grupa PTC Era 2 319 137 - 13,17%
9. Grupa Mbank 1 895 556 - 10,77%
10. lotto.pl 1 751 106 - 9,95%
11. pkobp.pl 1 738 583 - 9,88%
12. Grupa BZWBK 1 727 263 - 9,81%
13. Grupa Google - Firmowe 1 683 469 - 9,56%
14. Grupa ING 1 623 255 - 9,22%
15. platnosci.pl 1 560 003 - 8,86%
16. Grupa Play 1 523 752 - 8,66%
17. Grupa Pekao SA 1 406 564 - 7,99%
18. skype.com 1 388 622 - 7,89%
19. Grupa Groupon-groupon.pl 1 335 773 - 7,59%
20. tp.pl 1 079 270 - 6,13%

Pierwsza trójka w serwisach hostujących pozostała bez zmian: Interia, home.pl, Onet. W czerwcu Grupa Interia zdobyła przewagę nad home.pl i zagarnęła jej ponad 22 tys. użytkowników.

Drukuj tabelę

Hosting

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Hosting 2 620 489 17 082 713 14,89% tak
2. home.pl 2 396 140 - 13,61%
3. Grupa Onet.pl - Hosting 2 341 954 20 363 102 13,30% tak
4. prv.pl 2 175 694 11 005 134 12,36% tak
5. cba.pl 2 082 527 - 11,83%
6. Grupa Yoyo.pl - Hosting 2 051 320 - 11,65%
7. nazwa.pl 1 927 087 - 10,95%
8. Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 493 850 - 9,16%
9. Grupa Osemka.pl - Hosting 1 302 736 8 039 121 7,40% tak
10. Grupa Ovh 1 241 445 - 7,05%
11. art.pl 1 141 295 - 6,48%
12. Grupa Click-Media 1 114 526 - 6,33%
13. webd.pl 675 477 - 3,84%
14. sharingmatrix.com 427 668 - 2,43%
15. boo.pl 427 446 - 2,43%
16. one.pl 405 199 - 2,30%
17. win.pl 328 334 - 1,87%
18. of.pl 306 403 - 1,74%
19. Grupa Google-google.com-google.com - serwisy-google.com - Sites 261 808 - 1,49%
20. osdw.pl 247 730 - 1,41%

Po informacje i publicystykę czytelnicy najchętniej wchodzili na serwisy Onetu – niemal 7 mln Real Users.

Drukuj tabelę

Informacje i publicystyka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 6 987 804 280 777 652 39,70% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 5 884 437 229 281 835 33,43% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 5 819 142 150 006 98833,06%tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 3 996 939 91 547 049 22,71% tak
5. Grupa TVN - Serwisy informacyjne 3 481 282 87 168 471 19,78% tak
6. Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 3 307 965 78 406 853 18,79% tak
7. Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 099 695 31 357 248 17,61% tak
8. Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 1 899 585 49 270 434 10,79% tak
9. Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 422 365 12 907 500 8,08% tak
10. Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 384 198 25 592 925 7,86% tak
11. Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 313 751 22 026 639 7,46% tak
12. Grupa Murator-se.pl 1 262 386 11 693 873 7,17% tak
13. Grupa Infor - Informacje 1 258 846 20 682 101 7,15% tak
14. Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 1 039 508 6 846 367 5,91% tak
15. trojmiasto.pl 992 607 - 5,64%
16. pogodynka.pl 804 740 12 663 832 4,57% tak
17. eioba.pl 687 443 - 3,91%
18. Grupa Polskie Radio 610 885 6 340 670 3,47% tak
19. meteo.pl 560 824 - 3,19%
20. salon24.pl 540 427 11 179 025 3,07% tak

Wiadomości kulturalne i rozrywkowe przyciągnęły ponad 10,917 mln użytkowników do serwisu youtube.com, który od dwóch miesięcy pozostaje na pierwszej pozycji. Zaraz za nim, awansem z 3. na 2. grupa o2. Na miejscu 3. Onet.pl.

Drukuj tabelę

Kultura i rozrywka

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. youtube.com 10 917 300 - 62,02%
2. Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 640 545 437 195 144 37,72% tak
3. Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 6 283 775 698 091 890 35,70% tak
4. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 5 719 079 391 634 178 32,49% tak
5. Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 3 960 024 278 788 088 22,50% tak
6. imageshack.us 3 422 776 - 19,44%
7. demotywatory.pl 3 332 406 - 18,3%
8. Grupa Spilgames 3 222 855 - 18,31%
9. Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 3 028 318 48 150 806 17,20% tak
10. warofdragons.pl 2 985 755 - 16,96%
11. filmweb.pl 2 748 482  120 104 811 15,61% tak
12. Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 2 595 732 - 14,75%
13. wyspagier.pl 2 470 908 - 14,04%
14. tekstowo.pl 2 196 584 32 993 361 12,48% tak
15. Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 004 592 23 958 488 11,39% tak
16. Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 1 954 844 12 489 769 11,11% tak
17. wiaderko.com 1 891 674 7 515 260 10,75% tak
18. megavideo.com 1 668 408 - 9,48%
19. Grupa GG Network - Serwisy rozrywkowe 1 613 124 21 111 527 9,16% tak
20. teksty.org 1 593 772 - 9,05%

Map najchętniej szukaliśmy na Grupa Google - Mapy i lokalizatory ponad 5,867 mln użytkowników, najmniej osób skorzystało z pomocy um.warszawa.pl - mapy – ponad 60 tys. Real Users.

Drukuj tabelę

Mapy i lokalizatory

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 867 994 - 33,34%
2. Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 703 551 35 173 015 26,72% tak
3. targeo.pl 1 287 925 5 141 033 7,32% tak
4. szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 908 105 3 058 601 5,16% tak
5. Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 722 871 1 691 070 4,11% tak
6. Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 520 112 1 449 727 2,95% tak
7. miplo.pl 394 580 1 408 037 2,24% tak
8. wikimapia.org 389 360 - 2,21%
9. Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 362 199 11 806 225 2,06% tak
10. jakdojade.pl 330 416 - 1,88%
11. dojazd.org 299 888 - 1,70%
12. planmiasta.info 278 382 - 1,58%
13. mapgo.pl 119 733 - 0,68%
14. Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy 86 030 390 481 0,49% tak
15. Grupa o2.pl - Mapy 81 806 179 320 0,46% tak
16. wytycz.pl 66 800 - 0,38%
17. kodypocztowe.info 63 029 - 0,36%
18. Grupa UM Warszawa-um.warszawa.pl-um.warszawa.pl - mapy 60 294 - 0,34%

Grupa Allegro.pl - otomoto.pl pomniejszyła swój zasięg, w porównaniu do maj br., o 0,69%.

Drukuj tabelę

Motoryzacja

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 4 018 075 318 213 884 22,83% tak
2. Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 207 956 25 838 170 12,54% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 757 674 24 117 477 9,99% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 511 573 22 384 015 8,59% tak
5. Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 219 956 12 766 897 6,93% tak
6. Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 112 426 27 461 892 6,32% tak
7. autocentrum.pl 993 560 18 375 386 5,64% tak
8. Grupa V10.pl 770 077 - 4,37%
9. Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 744 527 4 615 393 4,23% tak
10. Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 596 256 5 616 846 3,39% tak
11. Grupa Auto.pl 560 674 - 3,19%
12. Grupa Mobile 557 046 - 3,16%
13. autogielda.pl 468 151 - 2,66%
14. Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 447 219 4 346 698 2,54% tak
15. scigacz.pl 444 442 4 396 450 2,52% tak
16. forumsamochodowe.pl 358 579 1 131 132 2,04% tak
17. Grupa NNV-autoteam.pl 297 762 1 579 834 1,69% tak
18. motonews.pl 267 302 1 586 170 1,52% tak
19. autogaleria.pl 225 046 2 837 523 1,28% tak
20. Grupa Money.pl - Serwisy motoryzacyjne 201 102 1 077 194 1,14% tak

W kategorii nowe technologie dobreprogramy.pl spadły z lokaty 2. na 4. Na 2. pozycję wskoczyła grupa WP, z 3. miejsca. 

Drukuj tabelę

Nowe technologie

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 264 164 34 109 666 24,22% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 3 435 219 31 012 739 19,52% tak
3. Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 351 178 42 464 693 19,04% tak
4. dobreprogramy.pl 3 176 648 22 559 059 18,05% tak
5. Grupa IDG - Nowe technologie 2 008 135 10 021 886 11,41% tak
6. Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 1 509 358 6 489 693 8,57% tak
7. pobierz.pl 1 307 331 - 7,43%
8. programosy.pl 1 020 131 - 5,80%
9. frazpc.pl 1 008 546 3 193 993 5,73% tak
10. Grupa CATALIST.pl - Nowe Technologie 936 763 - 5,32%
11. Grupa SoftMania.eu 861 599 3 976 328 4,89% tak
12. Grupa Axel Springer - Nowe technologie 858 166 3 323 266 4,88% tak
13. telepolis.pl 667 563 5 478 486 3,79%
14. cnet.com 644 673 - 3,66%
15. Grupa Blomedia - Nowe technologie 567 405 - 3,22%
16. getpersonas.com 563 460 - 3,20%
17. sourceforge.net 553 949 - 3,15%
18. pobieraczek.pl 546 269 - 3,10%
19. brothersoft.com544 788 - 3,09%
20. chip.eu 543 152 - 3,09%

Pracy w czerwcu najchętniej szukano na serwisach Gazeta – Praca – ponad 1,961  mln Real Users, Pracuj – 1,800 mln oraz WP – 1,649 mln.

Drukuj tabelę

Praca

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Gazeta.pl - Praca 1 961 063 35 741 694 11,14% tak
2. Grupa Pracuj - Praca 1 800 193 47 357 614 10,23% tak
3. Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 649 266 11 718 739 9,37% tak
4. infopraca.pl 1 347 129 - 7,65%
5. jobrapido.pl 1 063 716  - 6,04%
6. Grupa GoWork.pl 859 861 - 4,88%
7. Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 820 721 12 366 001 4,66% tak
8. Grupa Axel Springer - Praca 744 171 4 858 495 4,23% tak
9. praca.pl 669 138 8 124 197 3,80% tak
10. Grupa Allegro - Praca 643 825 5 593 924 3,66% tak
11. monsterpolska.pl 626 786 - 3,56%
12. Grupa Polskapresse - Praca 617 964 8 911 688 3,51% tak
13. szybkopraca.pl 525 741 - 2,99%
14. egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 431 885 3 683 141 2,45% tak
15. jobisjob.pl 337 831 - 1,92%
16. careerjet.pl 319 879 - 1,82%
17. Grupa Onet.pl - Praca 291 253 3 845 949 1,65% tak
18. jooble.com.pl 273 175 - 1,55%
19. Grupa Presspublica-kariera.pl 270 206 1 057 551 1,54% tak
20. ohp.pl 207 102 - 1,18%

W kolejnej kategorii "Publiczne" mamy spore zmiany. Aż o 10 oczek w górę przeskoczył serwis bronislawkomorowski.pl z 676 tys. Real Users: z lokaty 13. na 3. Miejsce pierwsze pozostaje bez zmian -  europa.eu z ponad 742 tys. Real Users w czerwcu 2010 r.

Drukuj tabelę

Publiczne

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. europa.eu 742 484 - 4,22%
2. pajacyk.pl 677 100 19 509 792 3,85% tak
3. bronislawkomorowski.pl 676 088 - 3,84%
4. Grupa Uniwersytet Warszawski 670 875 - 3,81%
5. policja.gov.pl 640 547 - 3,64%
6. pkw.gov.pl 635 310 - 3,61%
7. zus.pl 621 903 - 3,53%
8. cke.edu.pl 571 028 - 3,24%
9. Grupa AGH 566 071 - 3,22%
10. ngo.pl 561 454 - 3,19%
11. mswia.gov.pl 464 380 - 2,64%
12. Grupa Mf.gov.pl 448 184 - 2,55%
13. uj.edu.pl 439 461 - 2,50%
14. pw.edu.pl 430 957 - 2,45%
15. sejm.gov.pl 428 473 - 2,43%
16. Grupa Praca.gov.pl 415 071 - 2,36%
17. oke.krakow.pl 382 126 - 2,17%
18. stat.gov.pl 379 894 - 2,16%
19. umk.pl 351 068 - 1,99%
20. bip.gov.pl 337 097 - 1,92%

Wśród serwisów społecznościowych stale prowadzi nasza-klasa.pl, ale coraz większym zainteresowaniem cieszy cię Facebook.com, stale utrzymując się na 2. pozycji.

Drukuj tabelę

Społeczności

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. nasza-klasa.pl 12 127 985 - 68,90%
2. facebook.com 6 417 239 - 36,46%
3. Grupa Gazeta.pl - Społeczności 5 709 372 379 946 399 32,43% tak
4. Grupa Onet.pl - Społeczności 5 263 762 74 513 316 29,90% tak
5. Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 683 172 48 056 444 26,61% tak
6. Grupa Interia.pl - Społeczności 4 606 911 100 323 360 26,17% tak
7. Grupa GG Network - Społeczności 4 042 595 109 039 160 22,97% tak
8. Grupa Google - Społeczności 3 858 039 - 21,92%
9. Grupa o2.pl - Społeczności 2 939 969 57 093 882 16,70% tak
10. Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy spolecznościowe 2 588 578 - 14,71%
11. zapytaj.com.pl 2 568 764 57 597 690 14,59% tak
12. wordpress.com 2 230 536 - 12,67%
13. grono.net 1 939 431 175 459 709 11,02% tak
14. peb.pl 1 852 042 - 10,52%
15. goldenline.pl 1 710 626 - 9,72%
16. wykop.pl 1 222 638 - 6,95%
17. myspace.com-myspace.com - pozostałe 1 184 102 - 6,73%
18. precyl.pl 1 076 256 - 6,11%
19. Grupa Allegro.pl-cokupic.pl 1 069 051 4 049 431 6,07% tak
20. akazoo.pl 941 840 - 5,35%

Sport najchętniej odwiedzany był na serwisach tematycznych grupy Onet, Wirtualna Polska oraz Gazeta.pl, które w porównaniu z majem 2010 r. nie zmieniły swych pozycji w zestawieniu.

Drukuj tabelę

Sport

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 4 026 402 127 583 750 22,87% tak
2. Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 992 887 139 105 054 22,68% tak
3. Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 552 070 76 329 229 20,18% tak
4. Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 667 573 75 707 358 9,47% tak
5. Grupa TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 851 264 18 073 750 4,84% tak
6. futbolowo.pl 635 509 - 3,61%
7. fifa.com 538 280 - 3,06%
8. 90minut.pl 494 321 27 292 368 2,81% tak
9. Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 490 839 4 555 972 2,79% tak
10. joinfans.com 384 542 - 2,18%
11. kfd.pl 362 009 - 2,06%
12. Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 344 949 3 922 220 1,96% tak
13. sportowefakty.pl 336 692 34 864 001 1,91% tak
14. livesports.pl 332 103 12 228 065 1,89% tak
15. livescore.com 300 726 - 1,71%
16. Grupa Eurosport 250 086 - 1,42%
17. soccer-live.pl 197 443 1 943 053 1,12% tak
18. Grupa Fit.pl - Sport 184 293 893 695 1,05% tak
19. aktywni.pl 159 463 699 349 0,91% tak
20. meczyki.pl 148 243 - 0,84%

W kategorii „Styl życia” Wirtualna Polska przeskoczyła na miejsce 1., z 3. pozycji. Onet spadł na miejsce 2.

Drukuj tabelę

Styl życia

Lp. Nazwa Użytkownicy
(Real Users)
Liczba odsłon Zasięg Audyt
site-centric
1. Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 5 637 092 378 478 905 32,02% tak
2. Grupa Onet.pl - Styl życia 5 543 246 254 759 344 31,49% tak
3. Grupa o2.pl - Styl życia 5 199 448
205 554 587 29,54% tak
4. Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 278 626 119 435 621 24,31% tak
5. Grupa Interia.pl - Styl życia 3 182 793 82 568 820 18,08% tak
6. Grupa Edipresse - Styl życia 2 470 629 37 034 803 14,04% tak
7. Grupa G+J Polska - Styl życia 1 833 529 27 694 163 10,42% tak
8. Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 566 229 9 351 108 8,90% tak
9. Grupa Infor - Styl życia 1 508 238 7 599 969 8,57% tak
10. Grupa Axel Springer - Styl życia 1 471 771 9 903 653 8,36% tak
11. kozaczek.pl 1 102 541 19 813 701 6,26% tak
12. Grupa Murator - Styl życia 1 009 336 2 536 203 5,73% tak
13. biomedical.pl 942 029 2 916 200 5,35% tak
14. dlastudenta.pl 831 218 6 522 486 4,72% tak
15. Grupa Styl.fm 804 723 24 338 717 4,57% tak
16. znanylekarz.pl 766 786 - 4,36%
17. senior.pl 765 279 2 559 088 4,35% tak
18. wpadka.pl 757 699 - 4,30%
19. opoka.org.pl 709 964 - 4,03%
20. tipy.pl 684 578 1 859 806 3,89% tak

Na serwisy poświęcone turystyce