Jak poradzić sobie w gąszczu sprzecznych przepisów, orzeczeń i interpretacji?
REKLAMA
REKLAMA
Prasa fachowa INFOR Ekspert pisana jest prostym językiem, zrozumiałym zarówno dla głównych księgowych, księgowych, czy kadrowych. Dostarcza czytelnikom informacji dotyczących bieżących i nadchodzących zmian w prawie. Dlatego tym stanowi doskonałe uzupełnienie tradycyjnych systemów informacji prawnej. W związku z tym system INFORLEX.PL z jednej strony dostarcza ustawy, orzeczenia i interpretacja, ale także ważniejsze od suchej treści aktów prawnych konkretne wskazanie, co się zmieni, które ze zmian dotyczą danej firmy, co będzie dopuszczalne, a czego nie wolno robić.
INFORLEX.PL - Rewolucja w informacji księgowej i prawnej
INFORLEX.PL to uniwersalny system informacji i poradnictwa z zakresu finansów, księgowości i szeroko pojętego prawa gospodarczego dla firm.
Przeznaczony jest dla służb finansowo-księgowych stosujących na co dzień przepisy w firmach: księgowych, głównych księgowych, pracowników działów.
Jako jedyny tego rodzaju system na rynku łączy profesjonalne usługi doradcze, potęgę porad, wskazówek i komentarzy z czasopism INFOR Ekspert z przepisami, orzecznictwem i interpretacjami urzędów.
Ta aktualizowana nawet kilka razy dziennie publikacja elektroniczna zawiera wszystkie czasopisma fachowe INFOR Ekspert, dokumenty ułatwiające rozwiązywanie problemów w sektorze publicznym, poruszanie się w gąszczu przepisów i ich interpretację, m.in. najnowsze interpretacje podatkowe, orzeczenia Regionalnych Izb Obrachunkowych, Głównej Komisji Orzekającej i Krajowej Izby Odwoławczej.
Dodatkowe wsparcie dla użytkowników
INFORLEX.PL to pakiet usług, którego zasadą jest wszechstronna poradniczość. Dlatego szczególnym uznaniem użytkowników INFOLREX.PL cieszy się pomoc ekspertów, z której mogą korzystać podczas codziennych dyżurów telefonicznych. Dzięki niej precyzyjne rozwiązanie trudnego problemu można uzyskać zdecydowanie szybciej przy okazji rozwiewając wszelkie wątpliwości.
Jak działa INFORLEX.PL?
INFORLEX.PL funkcjonuje w oparciu o technologię przeglądarek internetowych.
Żeby z niego korzystać wystarczy zalogować się na stronie inforlex.pl
Jak najłatwiej odnaleźć rzetelne materiały potrzebne w pracy księgowego?
Polecamy Indeks haseł INFORLEX.PL
Innowacyjne rozwiązanie ułatwiające precyzyjne poszukiwania tysiącom księgowych
INDEKS HASEŁ to narzędzie dostępne w INFOLREX.PL , które pozwala na szybsze i dokładniejsze wyszukiwanie aktów, artykułów, porad, orzeczeń, interpretacji oraz formularzy. Działa w oparciu o główną wyszukiwarkę serwisu, uzupełnioną o mechanizmy precyzyjnie selekcjonujące odpowiedzi, które zawężają liczbę aktów prawnych do najważniejszych.
Alfabetyczna lista haseł
Wyszukując interesujące nas zagadnienie możemy skorzystać z alfabetycznej listy haseł lub wpisać szukane zagadnienie do wyszukiwarki haseł. Hasła o podobnej tematyce zostały zebrane w większe grupy tematyczne, które możemy rozwinąć.
Dokumenty powiązane z wybranym hasłem
Kiedy klikniemy w poszukiwane hasło wyświetli się nam lista powiązanych z nim obowiązujących przepisów prawnych. W kolejnych zakładkach znajdziemy związane z tym hasłem artykuły, orzeczenia, interpretacje, porady i formularze.
Jeżeli lista dokumentów jest zbyt obszerna, możemy doprecyzować zapytanie w wyszukiwarce nad listą, co zawęzi ilość wyników do tych poszukiwanych.
Moja lista haseł
REKLAMA
Z myślą o klientach, którzy w swojej pracy korzystają głównie z określonych zagadnień, dodano możliwość utworzenia WŁASNEJ LISTY HASEŁ. Z opinii księgowych wynika, że to rozwiązanie znacznie przyspiesza codzienną pracę, eliminując konieczność codziennego wyszukiwania tematów, z których najczęściej korzystają. Własne hasła możemy w dowolnym momencie zmodyfikować lub usunąć.
Opcje zaawansowane: dowolne słowo, wszystkie słowa i fraza dodatkowo usprawniają poszukiwania.
Dzięki opisanym funkcjom Indeksu haseł dotarcie do właściwych dokumentów przebiega sprawniej.
Jak ułatwić sobie pracę z dokumentami?
Schowek INFORLEX.PL – dokumenty uporządkowane po Twojemu!
Schowek to wyjątkowe, nowoczesne narzędzie pozwalające na:
- zebranie ulubionych dokumentów (przepisów, porad, formularzy) w jednym miejscu i szybki dostęp do nich,
- organizowanie dokumentów w katalogi,
- tworzenie własnych Biuletynów w formacie RTF.
Schowek dostępny jest tylko po zalogowaniu! Dokumenty tu zgromadzone powiązane są z kontem użytkownika, dzięki czemu nie są usuwane po wylogowaniu, a dostęp do nich jest możliwy w każdym miejscu i czasie.
Dodawanie dokumentów do schowka
Aby dodać dokument należy kliknąć w ikonę serduszka z plusem , wybrać odpowiedni katalog lub utworzyć nowy i kliknąć przycisk „ZAPISZ”. Możemy też zmienić tytuł dokumentu lub dodać swoją notatkę.
Korzystanie ze Schowka
Zawartość schowka można obejrzeć po zalogowaniu klikając przycisk SCHOWEK
Wybrane dokumenty otwierają się w nowych oknach.
W każdym momencie możemy dodawać katalogi, modyfikować ich zawartość: edytować lub usuwać całe katalogi i poszczególne dokumenty, a także przenosić dokumenty w schowku między katalogami przeciągając je kursorem w kształcie łapki. W przypadku zmian przepisy znajdujące się w schowku podlegają automatycznej aktualizacji, chyba, że wybrana została określona wersja czasowa.
Możliwość przetestowania
Nowi użytkownicy mogą przetestować INFORLEX.PL za darmo dzięki jednodniowej wersji demonstracyjnej również dostępnej na stronie inforlex.pl.
Aby dowiedzieć się więcej i poznać możliwości jakie INFORLEX.PL warto umówić się na spotkanie z naszym przedstawicielem.
Zapraszamy: www.inforlex.pl; 22 761 32 99
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.