Będziemy mieć tańsze paliwo
REKLAMA
Ekonomiczna marka Optima – to odpowiedź Lotosu na drożejące paliwa. Pierwsze tego typu obiekty zostaną otwarte za dwa miesiące. W lipcu tanie stacje uruchomione zostaną m.in. w Wielkopolsce i na Mazowszu. Do końca roku pojawią się w mniejszych miastach wojewódzkich. Będą też powstawać przy marketach – negocjacje z sieciami handlowymi trwają. Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa, spółki zarządzającej siecią detaliczną koncernu, ma nadzieję, że do końca roku pod nazwą Optima działać będzie 50 stacji. Docelowo do końca 2015 r. ma ich być co najmniej 130. Będą stanowić 30 proc. sieci detalicznej Grupy Lotos.
Więcej: Grupa Lotos tworzy sieć z tanim paliwem. Tańszym o 8 groszy niż u konkurencji
REKLAMA