Firmy ubezpieczeniowe wydają najwięcej na promocję polis komunikacyjnych
REKLAMA
– Branża ubezpieczeniowa wydała w ubiegłym roku na reklamy (netto, bez rabatów i wydatków w sieci) 358 mln zł – wynika z danych firmy Kantar Media.
To mniej niż w 2009 r., kiedy to wydatki przekroczyły 400 mln zł. Największy udział w budżetach reklamowych ubezpieczycieli miały produkty komunikacyjne. Na ten cel branża przeznaczyła 212 mln zł.
W tym roku ubezpieczyciele planują wydać na promocję kwoty zbliżone do tych z 2010 roku. Tak będzie np. w przypadku największego gracza na rynku – PZU. Jak mówi Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. marketingu w grupie PZU, jej wydatki będą zbliżone do ubiegłorocznych, natomiast nowością będzie ujednolicenie formy przekazu reklamowego ubezpieczyciela.
Więcej: Firmy ubezpieczeniowe wydają najwięcej na promocję polis komunikacyjnych
REKLAMA