Drugie życie wydawców prasy biznesowej. Tablety, komórki, internet
REKLAMA
Giancarlo Cerutti, szef włoskiego holdingu wydającego dziennik „Il Sole 24 Ore”, pokazał, jaką strategię powinni dziś przyjąć wydawcy prasy biznesowej. – Być liderem rynku informacji biznesowej, bez względu na to, jak dostarczymy ją odbiorcom – ogłosił kilka dni temu podczas prezentacji strategii holdingu na lata 2011 – 2013. Choć „Il Sole 24 Ore” jest tylko jednym z aktywów grupy, to jego marka jest filarem nowego planu. – To brama do naszej oferty na różnych platformach i nośnikach – podkreśla Cerutti.
W tym samym kierunku podąża dziś większość wydawców prasy biznesowej. Globalni, jak „Financial Times” i „Wall Street Journal”, także ci na lokalnych rynkach, w Polsce, Czechach, Bułgarii i na większych, takich jak Francja i Włochy, oraz na jednym z największych w Europie – niemieckim. Wszyscy szukają nowych źródeł przychodów w erze cyfrowych mediów, do których czytelnicy migrują po informację.
Więcej: Drugie życie wydawców prasy biznesowej. Tablety, komórki, internet
REKLAMA