PARP daje pieniądze i odbiera
REKLAMA
PARP twierdzi, że tylko dba o prawidłowość wydatkowania publicznych środków. Na początku lipca agencja rozwiązała umowy o dofinansowanie projektów zgłoszonych przez poznańską Fundację Przedsiębiorczości Akademickiej oraz spółki Neuroresearch, Prolrel oraz DiO. Zgłosiły one projekty e-biznesowe, czyli w ramach działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Cztery firmy, jeden prezes
Fundacja zaproponowała e-usługę – specjalny system do tworzenia w internecie biuletynów informacji publicznej np. przez szkoły, szpitale, urzędy miast. Prolrel wymyślił e-mszę – zamawianie mszy świętych w dowolnych intencjach. DiO miał program projektowania ogrodów, a Neuroresearch – internetowe badania marketingowe. Projekty zostały zaakceptowane, dotacje przyznano. Co więc się nagle stało, że umowy wypowiedziano?
Więcej: PARP daje pieniądze i odbiera
REKLAMA