Majchrzak, Benhakker, Cleese - gwiazdy najlepiej promują marki
REKLAMA
Najnowsza kampania reklamowa Żywca przełamuje obowiązujący na rynku dogmat, że najlepsi klienci to osoby między 25. a 45. rokiem życia – uważa Paweł Kowalewski, prezes agencji reklamowej Communications Unlimited.
– Naprawdę było mi miło usłyszeć, że – jak mówią bohaterowie reklamy – najlepsze jeszcze przede mną i że jestem grupą docelową tej kampanii. Żywiec wreszcie dokonał przełomu, doceniając klientów po 50. roku życia – podkreśla Paweł Kowalewski, który sam ma 52 lata.
– Myślę, że marketerzy będą coraz częściej doceniać tę grupę ludzi, którzy w większości są autorami sukcesu Polski w ostatnim dwudziestoleciu – dodaje Jacek Sadowski, prezes agencji reklamowej Demo Effective Launching.
Więcej: Majchrzak, Benhakker, Cleese - gwiazdy najlepiej promują marki
REKLAMA