Telewizja, internet, telefon - opłaca się kupować trzy usługi w pakiecie
REKLAMA
Dla klientów oznacza to jeszcze szerszy wybór, ale także atrakcyjniejsze ceny – głównie w postaci licznych promocji, wymuszanych na operatorach przez coraz większą konkurencję.
W pakiecie taniej
REKLAMA
Dziś w pakietach promocyjnych dostęp do telewizji, internetu i telefonu kupuje ponad 90 proc. klientów wszystkich operatorów. Jak wynika z raportu Dziennika Gazety Prawnej, miesięczne koszty abonamentu są od kilkunastu do 30–40 proc. niższe niż w ofercie cennikowej dla każdej z usługi osobno.
By utrzymać klientów, operatorzy zapowiadają w tym roku spore inwestycje. – Skupiamy się na modernizacji naszych sieci, inwestując w usługi na żądanie oraz rozwój telewizji cyfrowej. Przed nami znaczące inwestycje sięgające, podobnie jak w latach ubiegłych, kilkuset milionów złotych – mówi Simon Boyd, prezes UPC Polska, największego operatora, posiadającego ponad 1 mln abonentów. Dokładnej kwoty inwestycji nie ujawnia, ale z informacji DGP wynika, że znacznie przekracza ona 100 mln zł.
Więcej: Telewizja, internet, telefon - opłaca się kupować trzy usługi w pakiecie
REKLAMA