Najwięksi wydawcy chcą sprzedawać e-prasę za pośrednictwem czytnika eClicto
REKLAMA
Najwięksi wydawcy prasy w Polsce szykują się do walki o czytelników za pomocą elektronicznych czytników. Agora, Axel Springer Polska, INFOR PL i Murator rozmawiają z Kolporterem, jednym z czołowych firm dystrybucji prasy na polskim rynku, o współpracy przy sprzedaży e-prasy za pośrednictwem czytnika eClicto. Chcą, by ich oferta pojawiła się w kolejnych wersjach urządzenia, które będzie miało dostęp do internetu i pojawi się na rynku w tym roku. – Zainteresowanie jest ogromne, ale nie mogę mówić o szczegółach – mówi Maciej Topolski, rzecznik Kolportera.
Zaczęło się od Amazona
Zainteresowanie wydawców e-czytnikami zwiększają zmiany, jakie dokonują się na światowym rynku tych urządzeń. W ubiegłym roku najpierw zaostrzył konkurencję największy globalny e-sklep Amazon.com, wprowadzając kolejną wersją czytnika Kindle. Potem dołączył do niego amerykański wydawca Barnes & Noble, wprowadzając na rynek własny e-czytnik Nook.
Więcej: Najwięksi wydawcy chcą sprzedawać e-prasę za pośrednictwem czytnika eClicto
REKLAMA