Na więcej wpływów z reklam mogą liczyć tylko duże portale
REKLAMA
Po słabszym ubiegłym roku pod względem wydatków reklamowych, w tym roku branża internetowa liczy na powrót do dwucyfrowych wzrostów przychodów – wynika z prognoz przedstawicieli największych portali, sieci reklamowych oraz domów mediowych. – Opierając się na faktach, czyli tym, że mimo spowolnienia internet stał się numerem dwa wśród mediów reklamowych, w roku 2010 oczekujemy odbicia i wzrostu rynku o jakieś 10–15 proc. – mówi DGP Jacek Tryzno z Wirtualnej Polski, drugiego na rynku portalu pod względem liczby użytkowników, będącego częścią Grupy TP.
Nie wiadomo, jakim wynikiem branża zakończyła ubiegły rok. W I półroczu, gdy w innych segmentach były spadki, wydatki w internecie wzrosły o 12 proc. Według szacunków, w całym roku firmy mogły wydać na promocję w sieci 1,28 mld zł.
Więcej: Na więcej wpływów z reklam mogą liczyć tylko duże portale
REKLAMA