400 mln zł wydamy w grudniu na zabawki
REKLAMA
REKLAMA
W grudniu sprzedaż może sięgnąć nawet 400 mln zł – uważają producenci. Oznaczałoby to, że ostatni miesiąc tego roku, podobnie jak w latach ubiegłych, nie zawiedzie. Zresztą, jak wynika z badań Deloitte, tylko 18 proc. rodziców zamierza swoim pociechom kupić pod choinkę obuwie i odzież.
Brakuje reklamowanych
Bywa, że w niektórych sklepach zabrakło produktów promowanych w gazetkach. Tak jest z grą Everest, której producentem jest EPEE Polska.
– Jej brak nie jest naszą winą. Choć przyznaję, że jest kilka produktów w naszej ofercie, których nie mamy już w magazynie. Przykładem są figurki o nazwie Gormiti. Sprzedaliśmy ich o 70 proc. więcej niż w roku ubiegłym – wyjaśnia Krzysztof Dziełak, dyrektor handlowy w EPEE Polska.
REKLAMA