REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Agencja interaktywna LTB.pl

Dołącz do grona ekspertów
Agencja interaktywna LTB.pl

Agencja interaktywna LTB.pl to zespół specjalistów, przygotowujących nowoczesne rozwiązania w zakresie marketingu internetowego oraz funkcjonowania firm w przestrzeni internetu. Działamy na rynku polskim, a także – jako jedna z nielicznych agencji marketingowych – w wielu krajach europejskich: Niemczech, Austrii, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii. Oferujemy także możliwość globalnej promocji marki.

Naszą specjalność stanowi m.in. SEO, czyli pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach – strony naszych klientów są widoczne na wysokich pozycjach w Google. Zajmujemy się także innymi aspektami marketingu internetowego: reklamą w wyszukiwarce (AdWords), marketingiem szeptanym, content marketingiem, brandingiem.

Naszym klientom proponujemy również projektowanie stron www oraz nowoczesne oprogramowania dla firm, ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem. Ponadto realizujemy działania consultingowe, wspierając prowadzenie biznesu w oparciu o nowoczesne standardy.

Siedziba firmy znajduje się w centrum Wrocławia – drugie biuro działa również w Bydgoszczy. Jesteśmy obecni na rynku od 2008 roku.

Zapraszamy na www.ltb.pl.

Wyszukiwarki internetowe dają ogromne możliwości dotarcia do klientów wstępnie zainteresowanych naszymi usługami, produktami. Zarówno osoby zainteresowane promocją w Google, jak i marketerzy, podejmują często nietrafione decyzje pod kątem promocji w Google. W związku z tym przedstawiam 5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych, których uniknięcie pozwoli na wyróżnienie się na rynku, zdobycie przewagi konkurencyjnej, ściągnięcie wartościowego ruchu oraz w konsekwencji zwiększenie konwersji i sprzedaży. Zalet jest dużo, więc warto wziąć moje propozycje zmian pod uwagę.
Jednym z popularniejszych bohaterów reklam – przy rosnącym rynku reklamy suplementów diety oraz wyrobów medycznych – są lekarze czy fizjoterapeuci. Podobnym, choć mniej silnym społecznie autorytetem, będzie mama, babcia, przyjaciółka, które przynoszą swoim bliskim niezawodne preparaty na problemy z trawieniem, bóle głowy czy inne dolegliwości. Pewnie niewielu konsumentów zdaje sobie jednak sprawę z tego, że prawdziwy lekarz nie zaryzykuje występu w reklamie, by reklamować maść na ból stawów. Dlaczego?

REKLAMA

Dzięki promocji firmy w Internecie skutecznie zwiększyć można świadomość marki. Oto interesujące trendy w marketingu internetowym, na które warto zwrócić uwagę estymując budżet na promocję w 2018 roku.

REKLAMA