Założycielka agencji pracy Jobhouse, ekspertka z zakresu HR i rynku pracy. W marcu 2017 roku otrzymała nagrodę publiczności w ogólnopolskim konkursie Bizneswoman Roku, organizowanym przez kobiecy portal Sukces Pisany Szminką.
Jobhouse Sp. z o. o. to działająca od 2011 roku to ogólnopolska agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, wywodząca się z Trójmiasta, ze 100% polskim kapitałem, o międzynarodowym zasięgu. Z usług agencji korzystają takie firmy jak Sephora, Google, Open’er Festival, BaByliss, Uber.
Dzięki Jobhouse ponad 10 000 osób otrzymało wymarzoną pracę.
Misją, która przyświeca zespołowi Jobhouse jest łączenie ludzi. Firma specjalizuje się w usługach rekrutacyjnych oraz wynajmie personelu. Oferta skierowana jest zarówno do firm, które chciałyby scedować część obowiązków kadrowych na firmę zewnętrzną, jak i do kandydatów - osób bezrobotnych, chcących zmienić pracę lub uzyskać dodatkowe źródło dochodów.
Pracownicy Jobhouse pomagają zarówno osobom poszukującym pracy w znalezieniu satysfakcjonującego zatrudnienia, jak również firmom w rekrutacji najlepszych pracowników. Agencja Jobhouse rekrutuje na wszelkie typy stanowisk we wszystkich branżach dla pracodawców z Polski i ze świata.
Unconscious bias to nieświadome uprzedzenia, jakie mamy wobec innych ludzi. Dotyczą one m.in.: wyglądu, płci, pochodzenia, ale także tak trywialnych rzeczy jak imię czy miejsce zamieszkania. Niestety mogą mieć także wpływ na działania biznesowe – na przykład na proces rekrutacji. Jak uniknąć sytuacji, w której nasze uprzedzenia skreślają z procesu rekrutacji wartościowego kandydata? Podpowiada Natalia Bogdan, headhunterka i właścicielka agencji pracy Jobhouse.