REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Fabryka Motywacji

Szkolenia, rekrutacja, coaching i mentoring, doradztwo HR, doradztwo biznesowe.

Fabryka Motywacji to zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów, coachów i rekruterów. Istniejemy od 2005 roku. Pracowaliśmy dla wielu firm różnej wielkości i o różnej strukturze organizacyjnej, m.in. dla Bank Zachodni WBK, Alior Bank, Herbapol, Polpharma, Bauer, Tate&Lyle, Mercor SA.

Szkolimy m.in. w zakresie podnoszenia umiejętności menedżerskich (coaching menagerski, zarządzanie zmianą, rozmowy oceniające), planowania strategicznego, obsługi klienta i umiejętności sprzedażowych, umiejętności osobistych i komunikacji.

Nasi eksperci mają wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Z przyjemnością doradzamy więc działom HR w budowaniu zaangażowania pracowników.

Zajmujemy się też doradztwem biznesowym, w tym optymalizacją struktur zarządzania, mapowaniem procesów biznesowych, zarządzaniem projektami i CSR.

Więcej informacji na temat naszych usług można uzyskać wchodząc na stronę www.fabrykamotywacji.pl.

tel.: (22) 844 10 33

email: kontakt@fabrykamotywacji.pl

Jesteśmy też na LinkedIn i Facebook.

Rynek outsourcingu w Polsce rokrocznie notuje wzrosty. Według raportu Fundacji Pro Progressio sektor usług outsourcingowych w 2015 roku powiększał się o 18-20 proc. Coraz większą popularnością cieszy się outsourcowanie usług HR. I to nie dziwi, bo dobry outsourcing w tym zakresie przynosi zarówno bezpośrednie korzyści ekonomiczne, jak i personalne – pozwala skupić się na rozwoju firmy i jej pracowników.
Rolą HR, a może przede wszystkim menedżera, jest wyjaśnianie toczących się zmian i takie poprowadzenie osób pracujących w firmie, by zobaczyły one sens i uzasadnienie tych modyfikacji – zarówno dla całej organizacji, jak i dla nich samych. Innymi słowy pracownik potrzebuje wiedzieć co się dzieje w firmie i co to dla niego oznacza. Oczywiście zakres tych informacji powinien być dostosowany do pozycji danego pracownika w całej organizacji.

REKLAMA

Podobno nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Ale w przypadku życia zawodowego warto tę regułę nieco złagodzić i przyjąć, że odejście z organizacji nie musi definitywnie kończyć relacji. W aplikacjach widać zresztą, że momentów powrotowych jest całkiem sporo. Z odpowiednim nastawieniem i przygotowaniem – zarówno pracownika, jak organizacji – taki powrót może mieć wiele zalet.
Proces wprowadzania nowych pracowników na pokład organizacji to proces złożony, wymagający od zespołu zaangażowania – tak uwagi, jak i czasu. Rolą działu HR jest takie przygotowanie gruntu pod onboarding, by przebiegał on płynnie i był jasny zarówno dla osób w organizacji nowych, jak i obecnych członków zespołu.

REKLAMA

O rozmowach wychodzących mówi się teraz sporo. Coraz więcej firm widzi w nich jedyną możliwość poznania rzeczywistych opinii pracowników na temat pracy w danej organizacji i powodów rezygnacji z niej. Bywa jednak, że chęć dowiedzenia się, co tak naprawdę pracownik myśli o firmie, jest powierzchowna, a uzyskane w ten sposób informacje nie są w żaden sposób wykorzystywane do poprawy relacji i funkcjonowania organizacji. A przecież rzetelnie prowadzona polityka exit interviews może mieć znaczący wpływ na ekonomię firmy i drastycznie zmniejszyć koszty jej funkcjonowania. Zwłaszcza jeśli mówimy o organizacji wykazującej dużą rotację kadr.
Zarządzanie zespołem, w którym występuje różnorodność w postaci wieku, koloru skóry, religii, kultury może powodować strach. Jednakże różnorodność w miejscu pracy jest jednym z kluczowym zasobów organizacji, przyczyniającym się do jej rozwoju i nie należy się jej obawiać.

REKLAMA