FC NIKMARK
Dołącz do grona ekspertów
Werbalizacja naszych potrzeb to podstawa naszych kontaktów z otoczeniem. Dzięki rozmowie przekazujemy emocje, wrażenia, potrzeby, oddajemy uczucia, ostrzegamy się wzajemnie przed niebezpieczeństwem, zachęcamy do zrobienia czegoś… W ten sposób powstaje społeczność, sieć kontaktów. Dlatego na gruncie biznesowym rozmowy handlowe, a szczególnie rozmowy przez telefon stanowią fundament każdej firmy.
Wielu właścicieli firm i kierowników związanych z promocją błędnie definiuje cel jaki chcą osiągnąć poprzez działania promocyjne. Traktują oni reklamę, kampanię marketingowę jako cel sam w sobie. Im bardziej spektakularnie i efektownie, tym lepiej. Mniej istotna jest już trwałość efektów podjętych działań. Jak pokazuje praktyka krótkowzroczność dotyczy nie tylko promocji, ale również innych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa.
REKLAMA
Kultura organizacyjna i jej wpływ na biznes
28.01.2014
Wiele się mówi o różnych technicznych aspektach biznesu. Sztuka negocjacji, techniki sprzedaży, strategie marketingowe mają swoje stałe miejsce na liście szkoleń. Są to umiejętności niezbędne do funkcjonowania w świecie biznesu. Jednak wsłuchując się w świat biznesu, a właściwie słuchając rozmów przedsiębiorców, skądinąd profesjonalistów w swojej dziedzinie, odnieść można wrażenie, że posiedli oni wszelkie kompetencje poza tą, która pozwala w sposób niezakłócony komunikować się ze światem.
Polska liderem outsourcingu
24.01.2014
Polska jest liderem outsourcingu w Europie Środkowo-Wschodniej. I pomimo, że outsourcing wywodzi się z Indii, to właśnie Polska staje się jednym z najważniejszych centrów outsourcingowych na świecie. Trzymamy się w ścisłej czołówce obok, wspomnianych już Indii oraz Brazylii, Chin i Filipin.