PPW Group
Dołącz do grona ekspertów
Nowe osiedla promowane są w filmach i w serialach, jednak najczęściej deweloperzy reklamują się na billboardach i w gazetach. Działania marketingowe deweloperów wychodzą poza minimum, mają zapewnić szybki zwrot z inwestycji i sprawić, by do dewelopera ustawiła się kolejka. Jak to działa w Polsce?
Jak pobudzić wyobraźnię kupującego? Wizualizacja to jedyny sposób, by przekonać klientów do zakupu „dziury w ziemi”. Trafienie w ich wyobrażenia idealnego domu to już podwaliny sukcesu inwestycji. Wiarygodny deweloper nie oszczędza na szczegółach ważnych dla jego klientów.
REKLAMA
Nazwy inwestycji deweloperskich to często poruszany temat. Mogą być zabawne, ekskluzywne albo po prostu krótkie i polskie. Kwestia wykorzystania języka obcego budzi kontrowersje. Co sądzą o osiedlowym nazewnictwie sami kupujący?
Jak kupujący wybierają dewelopera?
25.03.2013
O sukcesie inwestora decydują klienci – to oni są jego największą wizytówką i wspierają trudny proces kreacji wizerunku. Jak wiadomo zakup mieszkania na rynku pierwotnym wymaga pewności, a wygrywa solidny deweloper.