REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Artur Maik

Przedsiębiorca, trener biznesu, prawnik

Absolwent prawa, zarządzania oraz międzynarodowych studiów z zakresu zarządzania projektami biznesowymi. W trakcie studiów Laureat Programu Diamentowy Grant. Trzykrotny Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku zarządzanie. Obecnie doktorant z zakresu nauk ekonomicznych. Zajmuje się w szczególności modelami biznesowymi i skalowaniem przedsiębiorstw oraz szeroko rozumianym doradztwem biznesowym. Jest autorem książek oraz artykułów o tematyce biznesowej. Był prelegentem na kilkudziesięciu ogólnopolskich i międzynarodowych konferencjach z zakresu szeroko zarządzania i prawa.

Działa pod swoją firmą pn. MAIK GROUP, gdzie szkoli, doradza a także prowadzi duże projekty edukacyjne. Jego szkolenia cieszą się dużym uznaniem w branży. Został wyróżniony między innymi przez kapitułę czasopism regionalnych takimi tytułami jak: Menadżer roku w kategorii Edukacja, Belfer Roku w kategorii Szkoły Wyższe w 2017 roku, Debiut/Odkrycie Roku 2016.

Swoją wiedzą oraz bogatym doświadczeniem dzieli się na organizowanych szkoleniach, ale i na stronie internetowej swojej firmy: www.maikgroup.pl.

Kontakt:

www.maikgroup.pl

781-081-252

Umowa franczyzowa jest obecnie bardzo częstą formułą współpracy w biznesie. Bardzo trudne jest jednak opracowanie jednego wzorca umowy, który dostosowany byłby do każdej branży, specyfiki czy kultury organizacyjnej danego przedsiębiorstwa. Istnieje natomiast pewien szkielet, na podstawie którego możliwe jest zbudowanie poprawnej umowy. Jakie zatem elementy powinna zawierać umowa franczyzowa?
Pandemia powoduje ogromne ograniczenia w działaniu gospodarki, a to następnie dotyka każdego z nas. Jak prowadzić własną firmę w czasie koronawirusa? Oto praktyczne porady na czas recesji. Mogą one zostać zaimplementowane właściwie w każdym przedsiębiorstwie i każdym sektorze gospodarczym.

REKLAMA