Dariusz Rzeszotarski
Dołącz do grona ekspertówJak funkcjonuje polski rynek call center
17.09.2010
Polska jest w światowej czołówce outsourcingu, do którego należą m.in. usługi call center. Jesteśmy nie tylko liderem w Europie Środkowo - Wschodniej, lecz mamy także przewagę w globalnej klasyfikacji. Rynek call/contact center bez wątpienia rośnie.
Na czym polega komunikacja zintegrowana
17.09.2010
Dobrze funkcjonująca komunikacja w przedsiębiorstwie stanowi nieodzowny warunek szybkiego i elastycznego reagowania na dynamiczne, współczesne warunki rynkowe. Wytrzymanie twardej, międzynarodowej konkurencji, oznacza dla przedsiębiorstwa szybsze docieranie do ważnych informacji, ich ocenę i przekazywanie osobom decyzyjnym.
REKLAMA
Wraz z rozwojem call-center, na rynku pojawiają się nowe modele słuchawek, oferujących innowacyjne możliwości prowadzenia rozmów metoda bezprzewodową.
Jakie powinny być słuchawki dla call center
19.07.2010
Wybór zestawów słuchawkowych do firmy powinien opierać się na analizie potrzeb zarówno pracownika, jak i pracodawcy. Komplety, które nie posiadają blokad przed przekroczeniem granicznych progów dźwięku stanowią zagrożenie dla pracownika.