REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Aleksandra Wądrzyk

Dołącz do grona ekspertów
Aleksandra Wądrzyk

Kierownik działu personalnego w Sutco-Polska Sp. z o.o.

Dociekliwość intelektualna oraz potrzeba ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji to jej motory napędowe do aktywnego działania i świadczenia pracy na jak najwyższym poziomie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu „Praca pracy i ubezpieczeń społecznych” oraz „Zarządzania zasobami ludzkimi” gdzie ugruntowała swoją wiedzę z zakresu twardego jak i miękkiego HR. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (HR) w dużych organizacjach. Jej cechy to świadczenie pracy z wykorzystaniem wiedzy, umiejętności kierowania, organizacji pracy swojej oraz podległego zespołu, planowania. Ciągła potrzeba rozwoju oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w zakresie branży HR przyczynia się do optymalizacji procesów w organizacji. Wysoka reprezentowana kultura pracy przyczynia się do wprowadzania "dobrych praktyk" w dziedzinie właściwej, "zdrowej" komunikacji w organizacji. Aktywnie prowadzi działania w kierunku Employer Branding zewnętrznego jak i wewnątrz organizacji.

Ze względu na potrzebę delegowania pracowników za granicę zgłębiła wiedzę w zakresie proceduralnym jak i rozliczeniowym pracowników przebywających w oddelegowaniu. Oprócz eksperckiej znajomości przepisów z zakresu polskiego prawa pracy posiadła również wiedzę z dziedziny prawa pracy takich krajów jak; Norwegia, Szwecja, Szwajcaria, Holandia, Niemcy.

LinkedIn: linkedin.com/in/aleksandra-wądrzyk-5ba422201

Wypalenie zawodowe jest to problem zarówno dla pracownika jak i dla pracodawcy. Co to jest? Jak przeciwdziałać wypaleniu? Podajemy 4 przykłady profilaktyki.
Wymagania stawiane aktualnie przed firmami outsourcingowymi przez klientów to przede wszystkim dopasowanie poziomu i zakresu usług do konkretnej specyfiki branży, przedsiębiorstwa i doskonała znajomość procesów klienta. Coraz mniej firm może i chce sobie pozwolić na koszt i ryzyko „uczenia się ich organizacji” przez firmę outsourcingową w początkowym okresie współpracy.

REKLAMA