Anna Kopciowska
Dołącz do grona ekspertówKto może być coachem?
14.03.2012
W wielu artykułach o tematyce coachingu lub zbliżonej pojawia się kwestia: „kto tak naprawdę korzysta i zarabia na coachingu klient czy sam coach?”. Tak długo będzie pojawiać się to pytanie, jak długo na rynku klienci będą wybierali pseudo usługi coachingowe – nie mające nic wspólnego z samym coachingiem.
Sztuka dobrej komunikacji w zespole
14.03.2012
Nie ma nic bardziej zgubnego jak myślenie szefów o tym, że samo stanowisko jakie mają obliguje całą resztę w firmie do tego aby ich słuchano, słuchano co mówią, jak mówią i aby wszyscy „ślepo” wykonywali ich polecenia.
REKLAMA
Czym są tablice wizualizacyjne?
12.03.2012
Po wyznaczeniu celów i sprecyzowaniu przeszkód jakie skutecznie mogą przeszkodzić Ci w działaniu i osiągnięciu sukcesu, przychodzi czasami moment zwątpienia i znużenia. Co wtedy? Co dalej?
Znużeniu pracowników można zapobiec
19.07.2010
Doświadczony menedżer wie, że znużony pracownik jest mniej wydajny. Warto jest zatem pomóc swoim podwładnym pokonać zmęczenie. Naucz ich posługiwać się np. wizualizacją.
REKLAMA
Każdy menedżer zadaje sobie podobne pytania: Co zrobić aby lepiej sprzedawali? Jak ich zachęcić do lepszych wyników? Ty wiesz i oni też wiedzą, że im więcej będą mieli klientów, im większą będą mieli sprzedaż tym więcej będą zarabiali pieniędzy.
Jak wybrać dobrego trenera sprzedaży?
19.07.2010
Wiele firm, których pozycja na rynku zależy od dobrze zarządzanej grupy handlowców i od samych umiejętności sprzedaży tychże handlowców często przeoczy moment, w którym trzeba przeznaczyć „duże” pieniądze na cykliczne szkolenia w zakresie wzmacniania umiejętności sprzedażowych i kompetencji zarządzania zespołem.