REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Karolina Sikorska-Kowal

Dołącz do grona ekspertów
Karolina Sikorska-Kowal

Starszy Specjalista ds. projektów HR w Grupie Tempo

 

Z wykształcenia psycholog, ukończyła Uniwersytet Śląski w Katowicach.

W branży HR działa od 5 lat. Zanim związała się z Grupą Tempo pracowała w dobrze znanej śląskiej agencji doradztwa personalnego, a także w międzynarodowej firmie headhunterskiej.

W procesach rekrutacyjnych najczęściej stosuje metodę direct search. Obsadza głównie kierownicze stanowiska inżynierskie średniego i wysokiego szczebla w międzynarodowych firmach produkcyjnych. Prowadziła rekrutacje dla branży motoryzacyjnej, energetycznej, chemicznej i petrochemicznej, transportowej oraz produkcyjnej.

Spośród innych projektów realizowała m. in. badanie kompetencji. W sesjach AC/DC pełni funkcję asesora.  

 

Musisz pamiętać, że head hunter, pracownik zatrudnionej agencji, będzie przez jakiś czas stanowić wizytówkę Twojej firmy. To jego profesjonalizm i sposób traktowania kandydatów będzie świadczył o firmie zlecającej rekrutację.
Niestety, nie zawsze wyciąganie kandydatów, błyskotliwych talentów, przynosi pozytywne rezultaty. W metodzie headhuntingu drzemią też zagrożenia.

REKLAMA

Czy wiesz, jak dobrze wybrać head huntera, aby zachować dobre imię własnej firmy i pozyskać najcenniejszych pracowników? W poniższym artykule odpowiemy na te i inne pytania.

REKLAMA