Marlena Skiba
Dołącz do grona ekspertówJak zwiększyć skuteczność handlowców?
31.08.2012
Co zrobić, aby w tym samym czasie więcej sprzedać? Dowiedz się, jak bardziej efektywnie wykorzystać czas przeznaczony na przygotowanie oferty i zwiększyć skuteczność handlowców.
Znajomość produktów to jeden z kluczowych celów, do których dążą reklamodawcy. Czy odgrywa ona tak duże znaczenie w praktyce jak mogłoby się wydawać?
REKLAMA
Jak firma może motywować pracowników premią?
21.02.2011
Aby odpowiednio zmotywować pracownika, zwiększając jednocześnie zysk
firmy, należy opracować właściwe zasady naliczania premii. Istotne jest,
aby pracownik wiedział i faktycznie odczuwał, że ma wpływ na wysokość
premii, którą otrzyma, czyli, że może sobie ją „wypracować”. Ważne jest,
aby cele pracownika były realne. Zbyt wygórowane, niezbyt osiągalne,
będą miały działanie odwrotne od zamierzonego, czyli demotywujące.
Jak określić przewagi produktu?
10.11.2010
Właściciele firm mają świadomość, że na półkach są dziesiątki produktów różnych producentów. Wiele z nich wygląda tak samo. Klienci nie wiedzą, który z nich wybrać, dokonują więc przypadkowego wyboru.
REKLAMA
Prowadząc działalność gospodarczą bardzo często zadajesz sobie pytanie: Dlaczego mój produkt nie sprzedaje się tak, jak produkty naszych konkurentów, a jest przecież dużo lepszy?
Wsparcie ze strony firm consultingowych
14.04.2010
Usystematyzowanie działań, wskazanie odpowiednich kierunków rozwoju i organizowanie kanałów sprzedaży to zaledwie kilka działań, z powodu których firmy decydują się na współpracę z doradcami biznesowymi.