PB Online
Dołącz do grona ekspertów
Międzynarodowy biznes wymaga tłumaczeń korespondencji, dokumentacji i umów. Jak wygląda rynek tłumaczeń? Jakie metody stosują polskie przedsiębiorstwa prowadzące działalność międzynarodową?
Jak przeprowadzać ankiety marketingowe
20.09.2010
Ankiety internetowe są obecnie jednym z popularnych narzędzi służących ustalaniu potrzeb konsumentów. Kogo najlepiej badać za ich pośrednictwem?
REKLAMA
W celu skutecznego przeprowadzenia badania marketingowego niezbędne jest ustalenie próby reprezentatywnej. Cóż termin ten oznacza?
Jak ustalić cel badań marketingowych
20.09.2010
Ustalanie tematyki oraz celu badań marketingowych jest ściśle powiązane z jakością pozyskiwanych danych. Jak poradzić sobie z problemami pojawiającymi się w związku z doborem tematu badań?
REKLAMA
Ankiety internetowe podbijają stopniowo rynek badań opinii społecznej. Problemem jest jednak narastający brak możliwości skutecznego doboru próby reprezentatywnej. Jak go rozwiązać?
Stojący przed firmami wybór między wprowadzaniem ISO 9001 za pośrednictwem firmy zewnętrznej bądź bez jej pomocy jest w większości rozstrzygany na korzyść tych pierwszych. Jak taką firmę wybrać?
Czy ISO 9001 jest opłacalne?
02.09.2010
Więcej niż połowa firm, które dokonały wdrożenia systemu ISO 9001 uważa, że krok ten przyniósł im oczekiwane korzyści. Jakie problemy i przeszkody stoją przed przedsiębiorcami, którzy planują uzyskać
certyfikat dla swoich firm?