REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Elżbieta Jachymczak

Dołącz do grona ekspertów
Elżbieta Jachymczak

Dziennikarka ekonomiczna, szkoleniowiec z pasją

Uwielbia dzielić się wiedzą z tymi, którzy jej potrzebują. Od ponad 15 lat związana z dziennikarstwem, edukacją i polską bankowością.

Wolontariuszka Projektu Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży BAKCYL.

#KobietaKrakowa

Cyferki i wystąpienia publiczne ma we krwi.

Założycielka Akademii Kobiecej Przedsiębiorczości oraz autorka książki "69 Biznesowych Porad dla Przedsiębiorczych Kobiet" dostępnej na www.jachymczak.pl/shop

Prowadząc własny biznes od wielu lat nauczyłam się, że dywersyfikacja ryzyka jest bardzo ważna. Stanie na czterech nogach to filozofia pozwalająca na stabilność małych i średnich firm, ale i w dużych bardzo dobrze się sprawdza. Zmieniająca się rzeczywistość zmusza nas czasem do weryfikacji podejmowanych działań, planów i wizji firmy. Od dawna mówi się, że biznes jest w Internecie. W dzisiejszej sytuacji zadajemy sobie pytanie: Czy każdy biznes można prowadzić online? Co zrobić, żeby przetrwać trudniejsze momenty w prowadzeniu działalności? Czy posiadanie kilku różnych możliwości biznesowych to właściwy kierunek działania? W niniejszym artykule odpowiem na te i inne pytania.
Budowanie marki osobistej stało się w ostatnim czasie jednym z ważniejszych elementów prowadzenia własnego biznesu i nie tylko. Jest to jeden ze sposobów na efektywny marketing oraz ciekawą formę reklamy siebie oraz swoich towarów czy usług.

REKLAMA

Małe, duże, jednoosobowe, kapitałowe, prywatne czy państwowe - każda firma musi być zarządzana. Bez odpowiedniego kierownictwa oraz zgranego zespołu pracowników ciężko jest osiągać cele postawione przed przedsiębiorstwem. Dobrze wykształcona i doświadczona kadra menadżerska może dodać firmie skrzydeł i poprowadzić ją we właściwym kierunku. Czym jest zarządzanie w firmie? Jakie są elementy strategiczne zarządzania? Na co zwracać uwagę prowadząc firmę?
Czy biznes hotelowy jest opłacalny? Jak prawidłowo zarządzać hotelem? Czy hotel wykorzystuje maksimum swoich możliwości? Na te i inne pytania odpowiem w niniejszym artykule.

REKLAMA

Prowadzenie firmy to wyjątkowe zadanie dla jej właścicieli i osób nią zarządzających. Rodzaj prowadzonej działalności oraz wielkość przedsiębiorstwa nie mają znaczenia jeśli mówimy o oszczędnościach w firmie. Pamiętam bardzo ciekawe stwierdzenie jednego z moich znajomych „Nie oszczędzaj tylko zarabiaj więcej”. Można zgodzić się z tym sformułowaniem, jeśli mamy na myśli generowanie coraz większych przychodów oraz rozwój firmy. Natomiast oszczędności w firmie to najczęściej racjonalizowanie wydatków oraz poprawa efektywności gospodarowania pieniędzmi w przedsiębiorstwie. Jak i gdzie szukać oszczędności? Jak mądrze gospodarować pieniędzmi? Czy jest możliwe generowanie oszczędności w firmie? Na te i inne pytania odpowiem w niniejszym artykule.
Od kilku lat możemy zauważyć wzrost pieniądza na rynku. Takie zjawisko jest wynikiem corocznego wzrostu średniego wynagrodzenia, bezrobocia na niskim poziomie oraz „dokapitalizowania” niektórych rodzin w postaci programu 500+. Miesięczne wydatki na zakupy dla 4-osobowej rodziny mogą sięgnąć prawie 2 tysięcy złotych. W zależności jak dobrze potrafimy zarządzać naszym budżetem domowym miesięczne wydatki to spore wyzwanie dla każdego z nas. Głównym składnikiem wydatków są oczywiście zakupy – te codzienne spożywcze, te weekendowe trochę większe i te duże np. multimedialne. Bez względu na rodzaj zakupów, warto skorzystać z kilku sugestii na oszczędności na zakupach.
Znalezienie zawodu z przyszłością, w którym będziemy czuli się dobrze i otrzymamy satysfakcjonujące wynagrodzenie nie jest takie proste. Jaką szkołę wybrać? Jakie studia ukończyć żeby pracować i zarabiać?
Zakupy w Internecie robi już prawie każdy Polak, który ma dostęp do sieci. Ponad 93% badanych deklaruje, że kupiło coś online chociaż raz w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Jedynie ok. 7% badanych mówi, że nigdy nie zamówiło w e-sklepie.

REKLAMA