REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Centrum BPO Meritoros SA

Dołącz do grona ekspertów
Centrum BPO Meritoros SA

Kompleksowe usługi Business Process Outsourcing

Centrum BPO Meritoros SA to jeden z wiodących polskich dostawców kompleksowego outsourcingu procesów biznesowych, specjalizujący się w obsłudze średnich i dużych przedsiębiorstw. Łączymy wieloletnie doświadczenie z innowacyjnym podejściem, oferując klientom pełen zakres usług, które pozwalają zoptymalizować koszty i zwiększyć efektywność operacyjną.

Zapewniamy najwyższe standardy obsługi. Nasz zespół wykorzystuje zaawansowane technologie i sprawdzone metodologie, by wspierać rozwój i konkurencyjność obsługiwanych firm.

Kontakt:
Telefon:+48 12 423 32 99
Email:biuro@meritoros.pl
Strona: www.meritoros.pl

MERITOROS SA
ul. Krowoderska 63B/6
31-158 Kraków

Outsourcing pojedynczych procesów to rozwiązanie biznesowe polegające na przekazaniu wybranych elementów operacyjnych zewnętrznemu partnerowi, przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad całością działań. "Nowoczesne podejście do outsourcingu to przede wszystkim precyzja i elastyczność. Firmy nie muszą już wybierać między pełną kontrolą a efektywnością – mogą osiągnąć oba cele, przekazując zewnętrznym partnerom dokładnie te procesy, które przyniosą największą wartość." – tłumaczy Maciej Paraszczak, Prezes Meritoros SA.
Według raportu "Globalne trendy talentów w rachunkowości 2023" przygotowanego przez ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), do 2025 r. rynek usług księgowych urośnie o 10 proc. Jednocześnie wciąż brakuje księgowych. – Dlatego firmy księgowe inwestują w automatyzację i cyfryzację procesów – mówi Maciej Paraszczak, prezes Meritoros SA. 

REKLAMA

Według danych Eurobarometru brak rąk do pracy odczuwa aż 82 proc. polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Z roku na rok wzrastają też koszty rekrutacji pracowników. Zamiast skupiać siły i środki na budowaniu pozycji na rynku i rozwoju biznesu, firmy kierują swoją energię na procesy rekrutacji. Pochłaniają one nie tylko pieniądze, ale też czas, bo mogą trwać nawet kilka miesięcy. 
Najnowsze dane wskazują jasno: małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce borykają się niedoborem rąk do pracy. Według Eurobarometru, aż 82 proc. firm ma problem ze znalezieniem pracowników, zwłaszcza tych wykwalifikowanych. ,,Zamiast tracić czas na nieskuteczne rekrutacje, firmy powinny zlecać zadania na zewnątrz np. w centrach BPO’’ – mówi Maciej Paraszczak, prezes Meritoros SA.  

REKLAMA

W czasach niepewności i nowych wyzwań największe światowe firmy szukają nowych rozwiązań biznesowych. Historie Procter & Gamble, Unilever, Google, Microsoft, Apple czy Nike udowadniają, że outsourcing pomaga zarówno w rozwoju firmy, jak i w utrzymaniu wysokiego poziomu jakości usług.
Od 2024 roku zaczęła obowiązywać unijna dyrektywa CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive). Oznacza to, że firmy już teraz muszą zacząć gromadzić dane, które będą podstawą do raportowania ESG w 2025 roku. Nawet małe i średnie firmy z branży TSL, które są podwykonawcami dużych podmiotów muszą zacząć zbierać dane do raportowania ESG.
Usługi centrów BPO (Business Process Outsourcing) są efektywnym narzędziem dla firm. Umożliwiają redukcję kosztów i szybszy rozwój. Dlatego są popularne wśród międzynarodowych firm. Ich skala była jednak za duża dla polskich średnich i dużych firm – od niedawna powstają jednak rozwiązania dopasowane do ich potrzeb.

REKLAMA