REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Centrum BPO Meritoros SA

Dołącz do grona ekspertów
Centrum BPO Meritoros SA

Outsourcing procesów biznesowych

Centrum BPO Meritoros SA jest jednym z największych niezależnych polskich przedsiębiorstw, które oferuje usługi outsourcingu księgowości oraz innych procesów biznesowych.

Nasze centrum BPO, wyspecjalizowane w obsłudze średnich i dużych firm, świadczy usługi księgowe, administracji kadrowo–płacowej, analizy i optymalizacji procesów wsparcia (back–office) oraz usługi IT i transformacji cyfrowej.

Szefem zespołu BPO jest Dariusz Brzeziński, który wcześniej między innymi jako dyrektor operacyjny Capgemini, współtworzył od zera centrum usług francuskiego koncernu w Polsce.

Przygotowujemy się do debiutu na rynku NewConnect.

Kontakt:

Telefon:+48 12 423 32 99

Email: biuro@meritoros.pl

Strona: meritoros.pl

Według raportu "Globalne trendy talentów w rachunkowości 2023" przygotowanego przez ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), do 2025 r. rynek usług księgowych urośnie o 10 proc. Jednocześnie wciąż brakuje księgowych. – Dlatego firmy księgowe inwestują w automatyzację i cyfryzację procesów – mówi Maciej Paraszczak, prezes Meritoros SA. 
Według danych Eurobarometru brak rąk do pracy odczuwa aż 82 proc. polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Z roku na rok wzrastają też koszty rekrutacji pracowników. – Zamiast skupiać siły i środki na budowaniu pozycji na rynku i rozwoju biznesu, firmy kierują swoją energię na procesy rekrutacji. Pochłaniają one nie tylko pieniądze, ale też czas, bo mogą trwać nawet kilka miesięcy – mówi Dariusz Brzeziński, dyrektor zarządzający Centrum BPO w Meritoros SA. 

REKLAMA

Najnowsze dane wskazują jasno: małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce borykają się niedoborem rąk do pracy. Według Eurobarometru, aż 82 proc. firm ma problem ze znalezieniem pracowników, zwłaszcza tych wykwalifikowanych. ,,Zamiast tracić czas na nieskuteczne rekrutacje, firmy powinny zlecać zadania na zewnątrz np. w centrach BPO’’ – mówi Maciej Paraszczak, prezes Meritoros SA.  
W czasach niepewności i nowych wyzwań największe światowe firmy szukają nowych rozwiązań biznesowych. Historie Procter & Gamble, Unilever, Google, Microsoft, Apple czy Nike udowadniają, że outsourcing pomaga zarówno w rozwoju firmy, jak i w utrzymaniu wysokiego poziomu jakości usług.

REKLAMA

Od 2024 roku zaczęła obowiązywać unijna dyrektywa CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive). Oznacza to, że firmy już teraz muszą zacząć gromadzić dane, które będą podstawą do raportowania ESG w 2025 roku. – Nawet małe i średnie firmy z branży TSL, które są podwykonawcami dużych podmiotów muszą zacząć zbierać dane do raportowania ESG – mówi Dariusz Brzeziński, dyrektor zarządzający Centrum BPO Meritoros SA.
Usługi centrów BPO (Business Process Outsourcing) są efektywnym narzędziem dla firm. Umożliwiają redukcję kosztów i szybszy rozwój. Dlatego są popularne wśród międzynarodowych firm. Ich skala była jednak za duża dla polskich średnich i dużych firm – od niedawna powstają jednak rozwiązania dopasowane do ich potrzeb.

REKLAMA