Kinga Nowacka
Dołącz do grona ekspertówTroska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej
29.03.2024
Empatia jest kluczowa w relacjach między personelem medycznym a pacjentami, będąc nieodzownym fundamentem wysokiej jakości opieki zdrowotnej. W obecnych czasach, gdy pacjenci mają coraz większe oczekiwania, a zmiany w medycynie są nieustanne, zdolność do empatii wyróżnia się jako jeden z głównych czynników wpływających na poziom świadczonych usług. Nawet w czasach, gdy technologie medyczne rozwijają się dynamicznie, to właśnie empatyczny kontakt między pacjentem a personelem zdrowotnym ma zasadnicze znaczenie. Umiejętność wczucia się w położenie innej osoby jest kluczowa, tworząc solidną podstawę dla profesjonalnej i skutecznej opieki nad pacjentami.
Jak przeciwdziałać brakowi motywacji i zaangażowania pracowników, czyli quiet quittingowi?
08.11.2022
Quiet quitting, czyli powolna utrata motywacji, brak zaangażowania, inicjatywy, sił, obojętność, czy pasywna postawa do wykonywanej pracy. Jak sobie z nim radzić? I jak zapobiegać temu zjawisku?