REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Aleksandra Kowalczykowska

Dołącz do grona ekspertów
Aleksandra Kowalczykowska

Specjalistka ds. employer brandingu, marketingu i public relations

Od 2003 roku wspiera firmy i osoby w budowaniu relacji z otoczeniem poprzez właściwe komunikowanie oferowanych produktów lub usług online i offline. Doświadczenie zdobywała zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Autorka / współautorka strategii marketingowych, PR-owych i employer brandingowych.

Z obszarem rynku pracy i biznesu związana zawodowo od 2012 roku. Planowała i realizowała wszelkie działania komunikacyjne w agencji doradztwa personalnego LSJ HR Group oraz w Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego Lewiatan. Aktualnie zaangażowana w pracę na rzecz marki pracodawcy w Grupie Demant, będącej liderem rynku w dziedzinie protetyki słuchu.

Ukończyła studia magisterskie z zakresu public relations, studia podyplomowe z komunikacji wizualnej oraz social media. Aktywnie śledzi trendy oraz bierze udział w licznych szkoleniach i konferencjach dot. employer brandingu, PR i marketingu.

Kontakt: https://www.linkedin.com/in/aleksandra-kowalczykowska

Konkurencyjny i niezwykle dynamiczny rynek pracy powinien wymusić na pracodawcach przykładanie większej wagi do skutecznej komunikacji wewnętrznej. Zaplanowane i dopasowane do odbiorców działania komunikacyjne mogą pomóc zredukować rotację, podnieść zaangażowanie zatrudnionych oraz pozytywnie nastawić ich do realizacji celów biznesowych.
Czy wiesz, że proces rekrutacji zaczyna się na długo przed bezpośrednimi spotkaniami z kandydatami? Zanim do nich dojdzie menedżer podejmuje szereg działań we współpracy z rekruterem, których celem jest osiągnięcie pożądanego efektu: zatrudnienie osoby, która najlepiej odnajdzie się w zespole i poradzi sobie z zadaniami. Czy są wśród nich tak zwane „must have”? Odpowiedź jest prosta: oczywiście!

REKLAMA

Proces rekrutacji to skomplikowana machina. Szereg decyzji i działań podejmowanych na długo przed zatrudnieniem nowego pracownika ma wpływ na to, jak przebiegnie i zakończy się sama rekrutacja. Jakich zatem błędów powinien unikać hiring manager podczas tego procesu? Co spowoduje, że w oczach kandydata nie tylko nie zyska, ale wręcz straci? Oto 10 błędów najczęściej popełnianych przez menedżerów w trakcie procesu rekrutacyjnego.
Offboarding pracownika - dlaczego jest taki ważny? Jak zaplanować offboarding? Oto przykładowe etapy.

REKLAMA

Czy aktywność na LinkedIn może być wsparciem w rekrutacji pracowników? Warto czy nie warto korzystać z LinkedIna? Jakie są jego plusy i minusy?

REKLAMA