REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Aleksandra Zaliwska

Dołącz do grona ekspertów
Aleksandra Zaliwska

Radca prawny

Radca Prawny Aleksandra Zaliwska jest Partnerem Kancelarii Prawnej KZ Legal (Krzemień Zaliwska Adwokaci i Radcowie Prawni sp.p.).

W swojej praktyce zawodowej opracowuje, opiniuje i uczestniczy w negocjowaniu umów z zakresu prawa gospodarczego, zarówno o znaczeniu strategicznym dla Klienta, jak i z zakresu bieżącej działalności, w szczególności z zakresu prawa własności intelektualnej.

Posiada bogate doświadczenie w sporach przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, Urzędem Patentowym RP. W swojej dotychczasowej praktyce zajmowała się sprawami z zakresu ochrony znaków towarowych, wzorów przemysłowych, nieuczciwej konkurencji i praw autorskich, zwalczania obrotu towarami podrobionymi, w tym opracowywaniem i dokonywaniem zgłoszeń znaków towarowych przed Urzędem Patentowym RP oraz Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO).

Prowadzi przedsądowe negocjacje oraz spory sądowe w związku z naruszeniem praw własności przemysłowej, przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, praw autorskich, a także zapewnia kompleksową analizę działalności przedsiębiorców w aspekcie poszukiwania zagrożeń prawnych oraz potencjalnej odpowiedzialności odszkodowawczej w związku z takimi naruszeniami oraz opracowuje i opiniuje umowy z zakresu bieżącej działalności.

Jest absolwentką Kolegium Prawa i Administracji Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie.

Badanie zdolności rejestrowej znaku towarowego. Już na etapie pomysłu wprowadzania nowej marki na rynek, wybierania nazwy, pod jaką będziemy działać czy domeny internetowej warto jest pomyśleć o przyszłości. W tym celu dobrze jest „zbadać” czy nowa marka ma szansę na uzyskanie prawnej ochrony w postaci rejestracji znaku towarowego. Co istotniejsze należy też zweryfikować czy wchodząc z nią na rynek nie dojdzie do złamania prawa i naruszenia praw innych podmiotów.

REKLAMA