Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A.

Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A. / INFOR

INFOR to największy polski dostawca profesjonalnych informacji z zakresu prawa, finansów, gospodarki, a także aktualnych wydarzeń. Firma działa na rynku 37 lat. Założycielem i właścicielem firmy jest Ryszard Pieńkowski. W skład Grupy INFOR wchodzi spółka INFOR PL S.A. oraz spółka o profilu technologicznym INFOR IT sp. z o.o.

I. Zakres obowiązków obejmuje:

  1. Odpowiedzialność operacyjną za spółkę INFOR PL S.A.
  2. Regularne raportowanie wyników strategii oraz kluczowych inicjatyw właścicielowi firmy, budując zaufanie i transparentność w komunikacji.
  3. Opracowywanie i realizację długoterminowej strategii rozwoju grupy mediowej.
  4. Nadzorowanie codziennej działalności firmy oraz optymalizację procesów biznesowych.
  5. Zarządzanie budżetem firmy, monitorowanie wyników finansowych i zapewnienie rentowności.
  6. Analizę nowych możliwości biznesowych i negocjacje z partnerami.
  7. Zarządzanie zespołem, w tym budowanie i motywowanie pracowników.
  8. Reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz dbanie o relacje z interesariuszami zewnętrznymi.

II. Wymagania wobec kandydatów:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z mediami, zarządzaniem lub ekonomią.
  2. Udokumentowane doświadczenie w cyfryzacji serwisów internetowych, obejmujące projektowanie, wdrażanie i optymalizację nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, zgodnie z najnowszymi trendami i wymaganiami technologicznymi.
  3. Minimum 10-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży mediowej jest warunkiem koniecznym.
  4. Umiejętności analityczne, strategiczne myślenie oraz zdolność do podejmowania decyzji.
  5. Silne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  6. Znajomość zasad zarządzania finansami i budżetowaniem.
  7. Umiejętność budowania i motywowania zespołu.
  8. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w tym języku.

III. Dodatkowym atutem będą:

  1. Kompetencje menedżerskie w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem i kierowania złożonymi projektami.
  2. Doświadczenie w branży mediowej oraz kompleksowym zarządzaniu zespołami pracowników.
  3. Umiejętność wyznaczania i realizowania strategicznych celów biznesowych.
  4. Znajomość zasad funkcjonowania spółek handlowych.

IV. Oferujemy:

  1. Szeroki pakiet benefitów na poziomie executive.
  2. Możliwość pracy w intrygującym środowisku i wpływania na rozwój firmy.
  3. Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  4. Stabilność zatrudnienia i możliwość długoterminowej współpracy.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Rozbudowany życiorys zawodowy z uwzględnieniem doświadczenia, wykształcenia i certyfikacji.
  2. Pisemne referencje i rekomendacje będą dodatkowym atutem.

VI. Zgłoszenia:

Prosimy o składanie zgłoszeń w formie elektronicznej poprzez formularz aplikacyjny lub adres mailowy hello@helloatwork.com bądź w formie papierowej w zamkniętych kopertach na adres korespondencyjny ul. Marcina Kasprzaka 29/123, 01-234 Warszawa w terminie do dnia 31 marca 2025 roku do godziny 16:00. Decyduje data wpływu zgłoszenia do firmy.

Przesłane zgłoszenia zostaną zebrane i poddane ocenie, a Klientowi zostaną przedstawieni wyselekcjonowani Kandydaci spełniający kluczowe wymagania postawione na omawianym stanowisku.

Prezes Zarządu zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania kwalifikacyjnego bez wyłonienia kandydata oraz do skorzystania z usług doradcy zewnętrznego w trakcie postępowania.

Informujemy, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

INFOR

Infor.pl
Czy relacje rodzinne mogą wpłynąć na wysokość zachowku?
17 mar 2025

Zdarza się, iż o zachowek upominają się członkowie rodziny, którzy za życia nie interesowali się spadkodawcą albo nie mieli z nim dobrego kontaktu. Czy w takiej sytuacji można powoływać się na zasady współżycia społecznego? Kiedy sąd może zdecydować o zmniejszeniu należnego zachowku?

Darmowy aparat na zęby i leczenie ortodontyczne. Nie wszyscy wiedzą, że na korekcji wady zgryzu można zaoszczędzić „grube” tysiące
17 mar 2025

W Polsce (i nie tylko) panuje epidemia wad zgryzu. Wiele osób wydaje tysiące złotych na aparaty i leczenie ortodontyczne w prywatnych gabinetach, nie zawsze mając świadomość, że znaczna część świadczeń w ramach leczenia ortodontycznego, może być w 100 proc. finansowania przez NFZ. Dotyczy to jednak wyłącznie określonej grupy najmłodszych pacjentów.

100 zł na energię elektryczną do 6 miesięcy. Można już składać wnioski.
17 mar 2025

Kto z nas nie chciałby co miesiąc otrzymywać 100 zł dodatku finansowego przeznaczonego na energię elektryczną. Wiadomo - koszty prądu, życia, żywności i inne stale rosną. Dobrze więc, że chociaż część osób w społeczeństwie może liczyć na to wsparcie pieniężne. Okres objęty refundacją nie może być krótszy niż 3 miesiące i nie dłuższy niż 6 miesięcy. Jak uzyskać świadczenie?

Pomoc żywnościowa. Dla kogo, co i kiedy?
17 mar 2025

To idealny moment, aby zacząć przygotowania przed Świętami Wielkanocnymi i złożyć wniosek o pomoc! Wiele osób może skorzystać z tzw. pomocy żywnościowej i mieć o tyle "lżej" na święta. Wiadomo, ceny rosną, a każdy przecież chce godnie i rodzinnie przeżyć ten czas przy wspólnym Wielkanocnym Śniadaniu. Można otrzymać m.in. makaron, kawę zbożową, herbatę, mąkę, kasze, płatki owsiane, koncentrat pomidorowy, dżem truskawkowy, mleko, konserwy mięsne i rybne, pasztet, olej rzepakowy i dania gotowe typu fasolka po bretońsku. To produkty, których używamy na co dzień i często są one z długą datą ważności. Podpowiadamy kto i kiedy ma prawo do takiej pomocy żywnościowej.

Min. B.Nowacka o uwagach za strój czy kolor włosów, ocenie z zachowania, plotkach o skróceniu godzin lekcyjnych
17 mar 2025

Ministra Edukacji Barbara Nowacka w dniu 17 marca 2025 r. wzięła udział w okrągłym stole uczniowskim zorganizowanym w Gdańsku. Na pytania uczniów m.in. o oceny z zachowania za strój i kolor włosów odpowiedziała, że mają oni prawo do autonomii swojego ciała.

Bankowe triki w sporach sądowych z konsumentami – czyli wszystkie chwyty dozwolone, aby uniknąć TSUE
17 mar 2025

Jeśli banki naprawdę kogoś się boją w całym uniwersum sporów powstałych na tle umów kredytowych, to na pewno luksemburskiego Trybunału. Obrazuje to ostatni schemat ich postępowania – tj. podejmowanie wszelkich możliwych działań obliczonych na umorzenie postępowań zainicjowanych z pytań prejudycjalnych skierowanych do TSUE, tak aby nie tworzyły się orzecznicze precedensy, kreujące podstawy do dochodzenia wobec nich kolejnych roszczeń.

Współpraca z rzeczoznawcą się opłaca. Rzecz o akademikach – wywiad z ekspertem
17 mar 2025

Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w imponującym tempie, odpowiadając na zmieniające się potrzeby studentów i rosnące zainteresowanie inwestorów. Nowoczesne obiekty oferujące wysoki standard i dodatkowe udogodnienia stają się coraz bardziej konkurencyjne wobec tradycyjnych domów studenckich. Jak wygląda ten rynek z perspektywy wyceny nieruchomości i inwestycji? O tym rozmawiamy z Joanną Borowik, rzeczoznawcą majątkowym i ekspertką rynku nieruchomości.

Zostań artystą, a państwo dopłaci do składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
17 mar 2025

Często można usłyszeć narzekania artystów na niskie emerytury i inne świadczenia. Rząd postanowił przyjrzeć się problemowi i w efekcie zaproponował projekt ustawy o zabezpieczeniu socjalnym osób wykonujących zawód artystyczny. Ustawa ma zapewnić wsparcie artystom o najniższych dochodach.

Integracja z KSeF - jak zdążyć przed 2026 rokiem? 5 głównych problemów i rad, jak je rozwiązać. Dlaczego warto przystąpić do systemu jeszcze w okresie fakultatywnym
17 mar 2025

Przesunięcia terminu obowiązkowego przystąpienia do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) na 2026 rok sprawiły, że wiele firm odłożyło przygotowania na później. Zdaniem Moniki Zaród, Head of Innovation & Software Products w NTT DATA Business Solutions, to ostatni moment, aby wrócić do prac, zanim presja czasu i kumulacja obowiązków zaczną utrudniać wdrożenie. Tym bardziej, że przedsiębiorcy mogą mierzyć się z kilkoma kluczowymi wyzwaniami, wśród których wymień można: rotację kadr, konieczność dostosowania się do innych zmian prawnych, uzyskanie zgody central w przypadku zagranicznych firm, konieczność ręcznego zbierania danych przed wdrożeniem automatyzacji oraz ryzyko awarii systemu. Oto 5 kroków, które ułatwią firmom skuteczne przygotowanie się do KSeF i uniknąć problemów.

Zatrudnianie cudzoziemców 2025. Będą nowe przepisy już od maja lub czerwca
17 mar 2025

Nowe przepisy o zatrudnianiu cudzoziemców wejdą w życie najprawdopodobniej w maju lub czerwcu 2025 roku. Nie będzie m.in. obowiązkowego testu rynku pracy. Planowana jest pełna elektronizacja legalizacji pracy cudzoziemca w Polsce. Jakie jeszcze zmiany przewidziane są na ten rok?

pokaż więcej
Proszę czekać...