REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A.

Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A.
Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A.
INFOR

REKLAMA

REKLAMA

INFOR to największy polski dostawca profesjonalnych informacji z zakresu prawa, finansów, gospodarki, a także aktualnych wydarzeń. Firma działa na rynku 37 lat. Założycielem i właścicielem firmy jest Ryszard Pieńkowski. W skład Grupy INFOR wchodzi spółka INFOR PL S.A. oraz spółka o profilu technologicznym INFOR IT sp. z o.o.

I. Zakres obowiązków obejmuje:

  1. Odpowiedzialność operacyjną za spółkę INFOR PL S.A.
  2. Regularne raportowanie wyników strategii oraz kluczowych inicjatyw właścicielowi firmy, budując zaufanie i transparentność w komunikacji.
  3. Opracowywanie i realizację długoterminowej strategii rozwoju grupy mediowej.
  4. Nadzorowanie codziennej działalności firmy oraz optymalizację procesów biznesowych.
  5. Zarządzanie budżetem firmy, monitorowanie wyników finansowych i zapewnienie rentowności.
  6. Analizę nowych możliwości biznesowych i negocjacje z partnerami.
  7. Zarządzanie zespołem, w tym budowanie i motywowanie pracowników.
  8. Reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz dbanie o relacje z interesariuszami zewnętrznymi.

II. Wymagania wobec kandydatów:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z mediami, zarządzaniem lub ekonomią.
  2. Udokumentowane doświadczenie w cyfryzacji serwisów internetowych, obejmujące projektowanie, wdrażanie i optymalizację nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, zgodnie z najnowszymi trendami i wymaganiami technologicznymi.
  3. Minimum 10-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży mediowej jest warunkiem koniecznym.
  4. Umiejętności analityczne, strategiczne myślenie oraz zdolność do podejmowania decyzji.
  5. Silne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  6. Znajomość zasad zarządzania finansami i budżetowaniem.
  7. Umiejętność budowania i motywowania zespołu.
  8. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w tym języku.

III. Dodatkowym atutem będą:

  1. Kompetencje menedżerskie w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem i kierowania złożonymi projektami.
  2. Doświadczenie w branży mediowej oraz kompleksowym zarządzaniu zespołami pracowników.
  3. Umiejętność wyznaczania i realizowania strategicznych celów biznesowych.
  4. Znajomość zasad funkcjonowania spółek handlowych.

IV. Oferujemy:

  1. Szeroki pakiet benefitów na poziomie executive.
  2. Możliwość pracy w intrygującym środowisku i wpływania na rozwój firmy.
  3. Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  4. Stabilność zatrudnienia i możliwość długoterminowej współpracy.

V. Wymagane dokumenty:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  1. Rozbudowany życiorys zawodowy z uwzględnieniem doświadczenia, wykształcenia i certyfikacji.
  2. Pisemne referencje i rekomendacje będą dodatkowym atutem.

VI. Zgłoszenia:

Prosimy o składanie zgłoszeń w formie elektronicznej poprzez formularz aplikacyjny lub adres mailowy hello@helloatwork.com bądź w formie papierowej w zamkniętych kopertach na adres korespondencyjny ul. Marcina Kasprzaka 29/123, 01-234 Warszawa w terminie do dnia 31 marca 2025 roku do godziny 16:00. Decyduje data wpływu zgłoszenia do firmy.

Przesłane zgłoszenia zostaną zebrane i poddane ocenie, a Klientowi zostaną przedstawieni wyselekcjonowani Kandydaci spełniający kluczowe wymagania postawione na omawianym stanowisku.

Prezes Zarządu zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania kwalifikacyjnego bez wyłonienia kandydata oraz do skorzystania z usług doradcy zewnętrznego w trakcie postępowania.

Informujemy, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

INFOR

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Darmowy aparat na zęby i leczenie ortodontyczne. Nie wszyscy wiedzą, że na korekcji wady zgryzu można zaoszczędzić „grube” tysiące

W Polsce (i nie tylko) panuje epidemia wad zgryzu. Wiele osób wydaje tysiące złotych na aparaty i leczenie ortodontyczne w prywatnych gabinetach, nie zawsze mając świadomość, że znaczna część świadczeń w ramach leczenia ortodontycznego, może być w 100 proc. finansowania przez NFZ. Dotyczy to jednak wyłącznie określonej grupy najmłodszych pacjentów.

100 zł na energię elektryczną do 6 miesięcy. Można już składać wnioski.

Kto z nas nie chciałby co miesiąc otrzymywać 100 zł dodatku finansowego przeznaczonego na energię elektryczną. Wiadomo - koszty prądu, życia, żywności i inne stale rosną. Dobrze więc, że chociaż część osób w społeczeństwie może liczyć na to wsparcie pieniężne. Okres objęty refundacją nie może być krótszy niż 3 miesiące i nie dłuższy niż 6 miesięcy. Jak uzyskać świadczenie?

Pomoc żywnościowa. Dla kogo, co i kiedy?

To idealny moment, aby zacząć przygotowania przed Świętami Wielkanocnymi i złożyć wniosek o pomoc! Wiele osób może skorzystać z tzw. pomocy żywnościowej i mieć o tyle "lżej" na święta. Wiadomo, ceny rosną, a każdy przecież chce godnie i rodzinnie przeżyć ten czas przy wspólnym Wielkanocnym Śniadaniu. Można otrzymać m.in. makaron, kawę zbożową, herbatę, mąkę, kasze, płatki owsiane, koncentrat pomidorowy, dżem truskawkowy, mleko, konserwy mięsne i rybne, pasztet, olej rzepakowy i dania gotowe typu fasolka po bretońsku. To produkty, których używamy na co dzień i często są one z długą datą ważności. Podpowiadamy kto i kiedy ma prawo do takiej pomocy żywnościowej.

Min. B.Nowacka o uwagach za strój czy kolor włosów, ocenie z zachowania, plotkach o skróceniu godzin lekcyjnych

Ministra Edukacji Barbara Nowacka w dniu 17 marca 2025 r. wzięła udział w okrągłym stole uczniowskim zorganizowanym w Gdańsku. Na pytania uczniów m.in. o oceny z zachowania za strój i kolor włosów odpowiedziała, że mają oni prawo do autonomii swojego ciała.

REKLAMA

Bankowe triki w sporach sądowych z konsumentami – czyli wszystkie chwyty dozwolone, aby uniknąć TSUE

Jeśli banki naprawdę kogoś się boją w całym uniwersum sporów powstałych na tle umów kredytowych, to na pewno luksemburskiego Trybunału. Obrazuje to ostatni schemat ich postępowania – tj. podejmowanie wszelkich możliwych działań obliczonych na umorzenie postępowań zainicjowanych z pytań prejudycjalnych skierowanych do TSUE, tak aby nie tworzyły się orzecznicze precedensy, kreujące podstawy do dochodzenia wobec nich kolejnych roszczeń.

Współpraca z rzeczoznawcą się opłaca. Rzecz o akademikach – wywiad z ekspertem

Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w imponującym tempie, odpowiadając na zmieniające się potrzeby studentów i rosnące zainteresowanie inwestorów. Nowoczesne obiekty oferujące wysoki standard i dodatkowe udogodnienia stają się coraz bardziej konkurencyjne wobec tradycyjnych domów studenckich. Jak wygląda ten rynek z perspektywy wyceny nieruchomości i inwestycji? O tym rozmawiamy z Joanną Borowik, rzeczoznawcą majątkowym i ekspertką rynku nieruchomości.

Zostań artystą, a państwo dopłaci do składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne

Często można usłyszeć narzekania artystów na niskie emerytury i inne świadczenia. Rząd postanowił przyjrzeć się problemowi i w efekcie zaproponował projekt ustawy o zabezpieczeniu socjalnym osób wykonujących zawód artystyczny. Ustawa ma zapewnić wsparcie artystom o najniższych dochodach.

Integracja z KSeF - jak zdążyć przed 2026 rokiem? 5 głównych problemów i rad, jak je rozwiązać. Dlaczego warto przystąpić do systemu jeszcze w okresie fakultatywnym

Przesunięcia terminu obowiązkowego przystąpienia do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) na 2026 rok sprawiły, że wiele firm odłożyło przygotowania na później. Zdaniem Moniki Zaród, Head of Innovation & Software Products w NTT DATA Business Solutions, to ostatni moment, aby wrócić do prac, zanim presja czasu i kumulacja obowiązków zaczną utrudniać wdrożenie. Tym bardziej, że przedsiębiorcy mogą mierzyć się z kilkoma kluczowymi wyzwaniami, wśród których wymień można: rotację kadr, konieczność dostosowania się do innych zmian prawnych, uzyskanie zgody central w przypadku zagranicznych firm, konieczność ręcznego zbierania danych przed wdrożeniem automatyzacji oraz ryzyko awarii systemu. Oto 5 kroków, które ułatwią firmom skuteczne przygotowanie się do KSeF i uniknąć problemów.

REKLAMA

Zatrudnianie cudzoziemców 2025. Będą nowe przepisy już od maja lub czerwca

Nowe przepisy o zatrudnianiu cudzoziemców wejdą w życie najprawdopodobniej w maju lub czerwcu 2025 roku. Nie będzie m.in. obowiązkowego testu rynku pracy. Planowana jest pełna elektronizacja legalizacji pracy cudzoziemca w Polsce. Jakie jeszcze zmiany przewidziane są na ten rok?

Cyberbezpieczeństwo: ile kosztuje zabezpieczenie danych w firmie. Przykłady: firma mała, średnia, duża

W obliczu rosnącego ryzyka cyberataków każda firma, niezależnie od wielkości, musi inwestować w odpowiednią ochronę danych i systemów informatycznych. Zagrożenia cybernetyczne stają się coraz bardziej zaawansowane, a ich skutki mogą być katastrofalne dla stabilności przedsiębiorstwa, zarówno w kontekście finansowym, jak i reputacyjnym. Bez odpowiednich zabezpieczeń, firmy są narażone na straty wynikające z utraty danych, złośliwego oprogramowania czy ataków ransomware. Eksperci z DNR Group pokazują na przykładach ile kosztuje w Polsce zabezpieczenie danych IT firm produkcyjnych.

REKLAMA